Liukuvoiteiden mersu on ?

Anonyymi-ap

Vaimoahan minä harvakseltaan kun ei ole vaimon suosikki mutta antaa silloin tällöin kakkoseen. Aina kiristää ja vaikka miten hitaasti niin auuu mutta lopulta aina innostuu myös vaimo ja tunnustanut joskus että hyvääkin jollain mittapuulla tekee.
Normi kalu 18cm ja ehkä paksuutta 14cm täyttyy mutta terska isohko suhteessa kaluu ja sepä lupsahtaessan supistuksen jälkeen on se auuuu efekti joka kammoksuttaa itseäkin tuottaa vaimolle pieni kipu. Ei se liian suuri ole kun on puhuttu asiasta. Mikä liukuvoide on se mersu ja pysyy liuku pitkään? 50+ ikää.
Kiitos jos saan asiallisia vastauksia.

14

1723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koita vgisania, se sopii muidenkin reikien limakalvoille ja luistaa hyvin.

• Anonyymi

Fist it liukkareita kannattaa kokeilla. Ei valu pois, riittoisaa.

• Anonyymi

Cobeco white on parasta perseelle. Kaikkea kokeiltu. T. Homppelit

• Anonyymi

Uusi s­­ek­­­si­­tea­­tteri ava­­­utuu Su­­ome­en! Ku­­tsu­mme kai­­­kk­­i­­­. Il­­­mo­­it­tau­­­tumine­n ryhmäämme täällä - http://2955222.com/H/7sCu 👈

• Anonyymi

Eikös se ollut tämä moninkertainen olympiavoittaja kun mainosti telkkarissa:
      Kyl mie talontyttönä tiiän, et Tummeli on hyvää tissirasvaa. Kas kun tuolloin ei voitu puhua pillurasvasta.

• Anonyymi

Olik se tää Haemaelaenen.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olik se tää Haemaelaenen.?

Olihan se hän Marja-Liisa.
        Samoihin aikoihin rouva Viren mainosti lorauttavansa siihen hieman kermaa.

• Anonyymi

No perskutarallaa.Tummelia sen olla pitää,niin ompahan hyvä luisto,
        kelillä,kun kelillä.

• Anonyymi

Hyvä että vaimo antaa persettä. On kivaa vaihtelua. 🤪

• Anonyymi

Mahtaako vaimosi päästää mut mukaan? 🤪 Mun vaimo ei anna persettä, joten hän sitä aina muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaako vaimosi päästää mut mukaan? 🤪 Mun vaimo ei anna persettä, joten hän sitä aina muualta.

No mikä ettei.

• Anonyymi

ID Glide millenium. Kestää pitkään ja ei sotke.

• Anonyymi

Vaimosi tarvitsee paremman "avaamisen". Lasitappeja 2-3 sekä lasisauva käyttöön sitä varten: liukkaria pyllyyn ja tappiin, ensin pienin sisään ja kiihotetaan rouvaa kitoriksesta ja/tai ykkösen puolelta. Jonkin ajan päästä vaihdetaan liukastettu isompi tappi ja taas kiihotellaan. Kun tapinkin liu'uttelu aukolla on vaimosi mielestä hekumallista, voi vaihtaa liukastettuun lasisauvaan. Sitten onkin pian jo aukko kuin aukko valmiina sille oikealle.

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe