Miks sä mies oot

Anonyymi-ap

niin pelottava? Mun vatsa kääntyy ympäri, kun ajattelenkin tunnustavani sulle tunteeni.

67

1408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotenkin kyllä itsestäkin tuntuu, että mitä enemmän tunteita ihmistä kohtaan, sitä vaikeampi tunnustaa tunteet. Tosin sitten sen alun jälkeen tulee liiankin helposti niistä puhuttua.

• Anonyymi

Hih juurikin näin :)

• Anonyymi

Hih ei ole minun aloitus :)

• Anonyymi

Kannattaa pysyä kaukana. En aio puhua mitään. Kaikki salaisuudet vien hautaan mukanani.

• Anonyymi

:) :) :) :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:) :) :) :)

Minä purin turhautumistani. Se ei ollut fiksua. Kauniita unia.

• Anonyymi

Minun mielestäni paras tapa yrittää lähestyä tai iskeä esim naapuri on jauhaa siitä anonyyminä vuosikausia keskustelupalstalla. Eikä kannata vahingossakaan antaa minkäänlaisia tunnusmerkkejä etukirjain korkeintaan. Ei mitään muuta. Siitähän voisi jäädä kiinni ja asia voisi muutaman promillen mahdollisuudella edetä ja se olisi kamalaa mitä valitettavaa sitten olisi. Täällä maailmassahan kaikki annetaan lahjaksi kunhan vaan odottaa tarpeeksi kauan ne tuodaan kultaisella tarjottimella eteen. Unohtakaa puhuminen kasvotusten esim ovikelloa soittamalla erillaisten teksti whatsupp ym viestien lähetys tai kirjeet. Täältä palstalta varmasti löytyy kun jaksaa tarpeeksi jankata. Kannattaa myös tulla aggressiiviseksi kun se naapuri jonka ovikellon soittamiseen menisi kävelyn kanssa korkeintaan minuutti ei ole vuosiin vastannut täällä palstalla. Koska täällähän on koko suomen kansa etsimässä jatkuvasti niin vapaat eronneet kuin karanneet ja varatut että onko kukaan kysynyt ja osaa etukirjaimesta tunnistaa lähes 6 miljoonan ihmisen joukosta juuri sen oikean. Luulottelu myös edistää suhteiden etenemistä esim se että 2 täysin outoa ihmistä kirjoittelee toisilleen etsien kuumeisesti merkkiä onko tämä se helsingissä asuva naapuri mies ja toinen ajatelee että kyllä tämä on se torniossa asuva naapurin nainen. Meillähän on elämässä rajattomasti aikaa ja kaikki tulee eteen ihan vaan odottamalla. Työpaikka puoliso jopa siivous tulee tehtyä kun vaan istuu ja katselee imuria. Itseasiassa imuroinnoinnistakin kannattaisi vuosikausia kirjoitella ja valittaa että miksi kämppä on pölyssä eikä imuri tee mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni paras tapa yrittää lähestyä tai iskeä esim naapuri on jauhaa siitä anonyyminä vuosikausia keskustelupalstalla. Eikä kannata vahingossakaan antaa minkäänlaisia tunnusmerkkejä etukirjain korkeintaan. Ei mitään muuta. Siitähän voisi jäädä kiinni ja asia voisi muutaman promillen mahdollisuudella edetä ja se olisi kamalaa mitä valitettavaa sitten olisi. Täällä maailmassahan kaikki annetaan lahjaksi kunhan vaan odottaa tarpeeksi kauan ne tuodaan kultaisella tarjottimella eteen. Unohtakaa puhuminen kasvotusten esim ovikelloa soittamalla erillaisten teksti whatsupp ym viestien lähetys tai kirjeet. Täältä palstalta varmasti löytyy kun jaksaa tarpeeksi jankata. Kannattaa myös tulla aggressiiviseksi kun se naapuri jonka ovikellon soittamiseen menisi kävelyn kanssa korkeintaan minuutti ei ole vuosiin vastannut täällä palstalla. Koska täällähän on koko suomen kansa etsimässä jatkuvasti niin vapaat eronneet kuin karanneet ja varatut että onko kukaan kysynyt ja osaa etukirjaimesta tunnistaa lähes 6 miljoonan ihmisen joukosta juuri sen oikean. Luulottelu myös edistää suhteiden etenemistä esim se että 2 täysin outoa ihmistä kirjoittelee toisilleen etsien kuumeisesti merkkiä onko tämä se helsingissä asuva naapuri mies ja toinen ajatelee että kyllä tämä on se torniossa asuva naapurin nainen. Meillähän on elämässä rajattomasti aikaa ja kaikki tulee eteen ihan vaan odottamalla. Työpaikka puoliso jopa siivous tulee tehtyä kun vaan istuu ja katselee imuria. Itseasiassa imuroinnoinnistakin kannattaisi vuosikausia kirjoitella ja valittaa että miksi kämppä on pölyssä eikä imuri tee mitään.

Haudassa heidän ei si enään tarvitse onneksi murehtia miksi en uskaltanut univelkoja se ei toki kuittaa mu si ei enään tartti huomista murehtia se on jo jonkun muun murhe si

• Anonyymi

Olen pehmeä kuin hattara sisältä. Älä pelkää 😄

• Anonyymi

Joskus se ns. kynnys on vaan pelottavan korkea ylitettäväksi.

• Oli kohde millainen vaan, niin kyllä rohkeutta vaatii tunnustaa. Tiedän kokemuksesta...

• Anonyymi

Onko tämä joku viha - rakkaussuhde, kun niitä tunteita välillä on, välillä ei?

• Anonyymi

Siltä kuulostaa

• Anonyymi

Saattaa olla mu si taas usein ne on niitä kiihkeimpiä

• Anonyymi

Onkohan tuo teidän provoista ennusteleminen optimaalista tai realistista ajankäyttöä? Kovin on kitkerän sävyistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuo teidän provoista ennusteleminen optimaalista tai realistista ajankäyttöä? Kovin on kitkerän sävyistä

Vai puhuuko viiden minuutin viive siitä, että kommentoija on yksi ja sama. Joka tapauksessa normaalin ihmisen käytöstä tämä ei ole millään tavalla. Lähinnä naurettavaa ja halpamaista käytöstä ikäänkuin pyrkiä rikkomaan jonkun ihmisen yksityisyys valheellisin keinoin ja kajota häneen keinotekoisesti.

• Anonyymi

olen visto ja outo

• Anonyymi

Sellaisia ne on

• Anonyymi

Häivähdys purppuraa näkynyt joskus kasvoilta?

• Anonyymi

Mulla vaan on RBF (resting bitch face) ja en mahda sille mitään. Mutta kovan ulkokuoren alla on kuitenkin tunteet omava, mukava ja pohjimmiltaan kiltti henkilö niille jotka kohtelevat minua reilusti.

Jos kohtelet minua huonosti, niin huonoa kohtelua saat 100% varmasti takaisin siihen asti että tajuat muuttaa käytöksesi.

• Anonyymi

Älä puhu toisen ihmisen asioista, joista et tiedä yhtään mitään. Kammottavaa

• Anonyymi

Voiko miehellä olla resting bitch face?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi. Sitten jos siihen yhdistetään kuivat silmät niin tulee siristelyä, kun joutuu kurtistelemaan silmäkulmia. Itsellä näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä hän puhui omista asioista eikä sinun asioista omista mielipiteistään ainakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on yleisesti hyväksytty nimeksi tuolle perusilmeelle mikä on sellainen tympääntynyt jne. vaikka kaikki olisi ok ja iloinen mieli. Ei se sitä estä etteikö miehellä vois olla "rbf".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä jos painuisit pois siitä kirjottelemasta hölmöjä? Ihan kuule omia asioitani sanon ja sinä tulet omimaan aivan kuin ne olisi jonkun muun kirjoituksia.

• Anonyymi

Helpompaa olisi kun vain myöntäisit omat ongelmasi.

• Anonyymi

Samoin voisin nainen sinustakin/sinulle sanoa. Ehkä kumpikin pelkää vain itseään.

• Anonyymi

Te puhutte täällä niin järkeviä <3

• Anonyymi

Minua miestä ei naisen tarvi pelätä koskaan. Vihaan väkivaltaa.

• Anonyymi

Punainen lippu heiluu

• Anonyymi

Olen liian masentunut ja surullinenkin. Voit unohtaa minut nainen. Ei me voida olla yhdessä.

• Anonyymi

Ei noin saa ajatella. :( sivusta naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noin saa ajatella. :( sivusta naiselta.

Mutta kun se on totta. Olen vain harvoin iloinen mistään. Miten voisin ikinä tehdä hänet onnelliseksi?

• Anonyymi

Älä höpötä, en unohda. Sivusta.

• Anonyymi

Ilmastohaureus ei niin pelota mikäli uskoo mainoshaureuteen.

• Anonyymi

Suurelta osin tuo kai johtuu enämpi siitä että nainen pelkää saavansa pakit enemmin kuin mies miehet on yleensä jo niihin pakkeihin tottunut

• Anonyymi

Ei todellakaan pidä paikkaansa naisista

• Anonyymi

Maailmassa 8 miljardia ihmistä ja yhdet pakit kamala asia?
        Suhteita voi luoda merien yli tänäpäivänä.
        Suomalainen mies ei ole enään mikään ihmeellinen asia.
        Enemmänkin mämmiä. Aina vain harvempi tykkää.

• Anonyymi

Voi olla, että on vaan nälkä😄

• Anonyymi

Jos sen teet

Suljen sanasi syvälle sydämeeni

Ja laitan kirjan kannet kiinni

Siellä on ja pysyy

• Anonyymi

Koska olen vain hirmuisen pelottava tuomohanna

• Anonyymi

Vatsa kuralla ei kannata tunteita tunnustaa, vaan mennä ihan toiletin puolelle.

• Anonyymi

Voi kun kertoisit tunteistasi!!!
      Mä halaisin sua heti, enkä päästäisi…ihan heti.

Mun mahani muljahti pelkästä ajatuksesta!!!

Mä en kestä tätä pakahduttavaa rakkautta, kun en voi halata sua kuin unessani!!!

• Anonyymi

Olisi ihanaa jos mies halaisi. Ja kertoisi omistakin tunteistaan. Mutta ei se taida mennä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ihanaa jos mies halaisi. Ja kertoisi omistakin tunteistaan. Mutta ei se taida mennä niin.

Mä en paljon rohkaisua tarvitsisi, että kertoisin kaiken!

Kuinka olen rakastanut jo vuosia…melkein vuosikymmenen!!! Kuinka ikävöin, kun en näe sinua. Kuinka elän voidakseni olla kanssasi, vaikka vain työssä. Kuinka mun elämäni onnellisimmat hetket ovat tapahtuneet unissani!

Näin unta, että se kaikki oli sanottu ja sitten me halasimme. Kun huulemme koskivat toisiaan, säpsähdin hereille ja hetken tunsin vielä huulesi omillani. Aivan pienen hetken olin niin onnellinen, kuin ihminen voi olla. Kunnes älysin, että se oli vain kaunista unta.

• Anonyymi

Halaus on hyvä tutustumisen muoto. Pelkkä kättely on vähän liian tavanomainen, etäinen.

• Anonyymi

Millä tavalla pelottava? Mikä siinä arveluttaa ja miten on päässyt niin käymään että oot kiinnostunu jostaki jota pelkäät? Hieman erikoista :)

• Anonyymi

No nyt itsesuojeluvaisto alkaa hiukan toimia ja hyvä niin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt itsesuojeluvaisto alkaa hiukan toimia ja hyvä niin!

Varjelkoon!!!

• Anonyymi

Täällä on Irinat, Tamarat ja Tatjaanat jotka yrittävät tehdä itsensä oikein oikein mukaviksi ja tuttavallisiksi. Ja kun noi mies parat luottavat noihin kataliin naikkosiin, niin huomaavat hyvin pian, että lompakko on tyhjä ja tiliäkin on käytetty. Miehet älkää luottako täälläkään sivulla notkuviin vääränlaisiin onnen onkijoihin joita nuo naikkoset ovat. Lopettakaa miehet täällä oleilu ja hakekaa elävää elämää, mutta mutta naisiin sekoamin on aina otettava pienellä eikun suurella varauksella. Kun tänä päivänä noi miesten rahat kelpaa paremmin , kuin nuo reppana miehet.
      Menkäähän miehet kuuntelemaan tuo Loirin kappale Kalle Tappinen!

• Anonyymi

se kertoo että kyse on tärkeästä asiasta, jos se olisi kovin helppoa niin siinä tuskin olisi paljon pelissäkään

• Anonyymi

Tuntemus, että parasta ennen päivä on jo takana päin, silloin toivon määräkin on laskeva. Hyvällä silti ajattelen heitä sisäisenä tuntemuksena, jotka jollain tavalla osoittavat tuntemuksiaan minulle. Pahoittelisin, jos uskaltaisin tilannettani heille 👀

• Anonyymi

Miten niin onko kohteesi sitten paljon nuorempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin onko kohteesi sitten paljon nuorempi?

Yleensä tuntunut olevan näin. Ehkä siksi olenkin heidän silmissä niin pelottava (sanatonta viestintää) 🤔

• Anonyymi

Huomenta

• Anonyymi

miksi pitää jännämiehelle jotain tuntea, miksi et tunne jotain kunnolliselle miehelle!

miksi niin monin nainen haluaa elää mustan silmän varjossa, mikä' siinä on niin romanttista?

• Anonyymi

Naiset hakkee aksonii kato ja ottavat turpaan.
      Mut ihan tosissaan miehet poistukaa tältä sivulta vielä kun voitte.

• Anonyymi

Viimeisenä ja vähäisenä pyyntönä poltto uunissa niin ei muuta.

• Anonyymi

En mää ole pelottava. Ihan rohkeasti vaan kertoo hän.

• Anonyymi

???

• Anonyymi

Jos teillä miehet on munnaa, niin lähtekää nopeasti pois, eli vit****!

• Anonyymi

Täällä on Tatjaanat kukkarot auki , vink vink tiedätte , että mitä tarkoitan!
      Hei vit*** äijät menkää nyt vit*** ennen kuin tulette ryöstetyiksi tai pahemmassa tapauksessa tapetuksi!

• Anonyymi

Koska olet tottunut tyhjänsössöttäjiin ja minä tarkoitan kaikkea mitä sanon.

• Anonyymi

Menikö ihon alle sinä yksi Saat**** Tatjaana!

• Anonyymi

Katsokaa televisiosta, kun koko ajan äijiä häviää. Tapetaan niitä minkäkin asian varjoilla. Mustasukkaisuus, huume velat ym. ym. Ja ruumiita hävitetään milloin missäkin ja millä tavoin. Poltetaan tai jotakin saatan***tavalla yritetään hävittää ruumiit. Vit*** että ihmiset ovat tyhmiä ja sen seurauksena pääsevät hengestään!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1536
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      291
      1515
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1509
    4. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      236
      1086
    5. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      953
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      56
      889
    7. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      705
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      696
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      659
    10. Nyt on aika

Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
      Ikävä
      118
      625
    Aihe