Onko nämä merkkejä että nainen on ihastunut?

Anonyymi-ap

Se esti minut watsapissakin nyt ja sitä ennen estännyt joka somessa ja sanonu mulle kaikissa viesteissä ettei halua olla tekemisessä
Tämmönen vaikeaa tavoteltavan esitys näemmä käynnissä
Mä aattelun lähettää sille fyysistä postia ja ajella ohi pihatalon joka pv

16

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se ei vaan halua olla sinun kanssa tekemisissä. Ei ole ihastunut.

• Anonyymi

Mene kuule kukkapuskan ja sukulaatilevyn kanssa ovelle. Selkeesti sut haluaa.
      P.S. Älä unohda ottaa sukunne perintökihlasormusta matkaan mukaan. Ja varaa kirkko.

• Anonyymi

Sanoisin, että ei ole ihanstunut, vaan haluaa sinun jättävän hänet rauhaan. Omakohtaista kokemusta löytyy miten helkkarin rasittavaa, kun mies ei tajua sanaa ei ja jättää rauhaan. Kun mies on pakko blokata ja estää kaikkialla ja silti se aina jostain itsensä mun lähettyvilleni tunki. Jätä se nainen ihan vaan rauhaan.

• Anonyymi

Mä aattelin ajaa sinne pihaan ja käydä ovella. Tuossa ehottiki joku et vois viiä kukkia ja otan vaiks enon mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä aattelin ajaa sinne pihaan ja käydä ovella. Tuossa ehottiki joku et vois viiä kukkia ja otan vaiks enon mukaan

Enon mukaan :DDDddd

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset isääsi?

• Justiinsa juu... Olepa vaan laittamasta sitä postia.

• Anonyymi

Oletko itse toiminut näin pyynnöistä huolimatta

• Anonyymi

Miksi sä nainen jatkat tätä provoilua? Sä olet itse hänet estänyt, koska sulla on paha olla.
      Tee elämälläsi jotain arvokasta.
      Olemme surullisia.

• Anonyymi

Mä ampusin jo haulikolla jos ei edes lähestymiskieltoa usko ja vähintäänkin siinä kohti tähtäisin päähän ni ei jäisi mitään mitä omaisten tarvis edes yrittää tunnistaa

• Anonyymi

Ilmiselvästi haluaa että otat yhteyttä mutta esittää vaikeasti tavoteltavaa

• Anonyymi

Oon samaa mieltä

• Anonyymi

Oletko sairas? Ei tarkoittaa ei.

• Anonyymi

Suosittelen tuota fyysistä ahdistelua niin todennäköisesti on sen jälkeen yksi stalkkeri vähemmän tällä pallolla

• Anonyymi

Veikkaisin että sinäkin olet limainen ja ällöttävä. Jätä naiset rauhaan ja yritä saada elämäsi kuntoon.

Vaikka aloitus oli vitsi, niin ihan vaan vinkkinä samoin tunteville.

• Anonyymi

Toivottavasti tämä on provo mutta jos ei ole niin nainen ei todellakaan ole kiinnostunut sinusta jatka matkaa tai kerjäät itsellesi vaikeuksia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1613
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      236
      801
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      35
      745
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      617
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      40
      567
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      554
    8. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      545
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      535
    Aihe