Maksetaan rakkaushuijareille että saatais rakkautta sit itketään mua on huijattu vaikka itse vapaaehtoisesti lähetetään johonkin netin kautta rahaa ja sit tehdään rikosilmoitus.rakkautta saa ilman rahaakin😂
Sama juttu krypto valuutan kans. Sijoitetaan jumaliste johonkin
Virtuaali valuuttaan äärettömiä summia ja kuvitellaan et voitetaan ja taas itketään, rahat meni. Eiks nyt vois vaan pitää ne rahat itsellään eikä jaella huijateille, sillä niitähän riittää
Suomalaiset on pöhköjä
4
332
Vastaukset
- Anonyymi
Yhden huijarin tilalle tulee aina 2 uutta
- Anonyymi
Et millään saa kaikkia huijareita kiinn
- Anonyymi
kyllä moni kryptoista rahaa teki ja tulee tekemään. itse olin vuodesta 2011 mukana ja voitte vain kuvitella miten hyvin kävi. aion jatkossakin olla mukana.
- Anonyymi
Paljonko pistit -11 kiinni? Itekin olisin laittanut, jos olisi ollut ylimääräistä sijoittaa lottoriskillä. Jälkiviisaana tietysti voi sanoo, että aika pienikin summa olis tuonut kivasti, kun tuotto ollut ties kuinka monisatakertainen! Vielä enemmän harmittaa Revenio. Sitten on niitä valittajia, joilla olisi ollut massia ottaa riskiä, mutta on ostettu isoa autoo, taloa ym. Noh, ei se elämä pelkällä rahalla iloksi muutu. Kai nyt kannattaa jo kotiuttaa enimmät voitot ainakin, suurimmat tuotot on jo nähty...
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998