Trump olisi päässyt takaisin Twitteriin mutta ei halunut enää koska hänellä on oma some

Anonyymi-ap

Sen jälkeen kun Trumpin tili poistettiin liberaalien omistamasta Twitteristä vuonna 2020, Trump ei todellakaan jäännyt neuvottomaksi, vaan perusti oman somen, nimeltä Truth Social. Nyt Trumpin omasta somesta on tullut niin suosittu että hän ei enää tarvitse twitteriä. Nykykään voidaan luoda peilitilejä jossa tällaisten erittäin merkittävien henkilöiden twiittejä jaetaan useilla alustoilla.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä SoMea ei kyllä juurikaan kukaan käytä, joten huono valinta Trumpin kannalta.

      • Anonyymi

        Mistä siis tiedät kun sulla on pääsy kielletty sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä siis tiedät kun sulla on pääsy kielletty sinne?

        Tuosta uutisiointia on ollut Usassa, ettei oikein ole kannatusta kerännyt.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa. Independent lehden mukaan on USA:n suosituin appi tänä vuonna

        https://www.independent.co.uk/tech/truth-social-twitter-app-charts-b2066409.html

        Aijaa, sitä on paljon erilaisia "lähteitä", taitaa olla sellainen asennekysymys mistä niitä hakee. Jokaiselle varmastikin löytyy omansa.

        https://www.google.com/search?rlz=1C1ZKTG_fiFI858FI858&sxsrf=ALiCzsaflHrgtLyuZPIInEF2jFjijZPrZA:1669025881222&q=Truth Social users&sa=X&ved=2ahUKEwiNqJX2hb_7AhVPiIsKHWUkB-MQ1QJ6BAhEEAE&biw=1280&bih=616&dpr=1.5


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, sitä on paljon erilaisia "lähteitä", taitaa olla sellainen asennekysymys mistä niitä hakee. Jokaiselle varmastikin löytyy omansa.

        https://www.google.com/search?rlz=1C1ZKTG_fiFI858FI858&sxsrf=ALiCzsaflHrgtLyuZPIInEF2jFjijZPrZA:1669025881222&q=Truth Social users&sa=X&ved=2ahUKEwiNqJX2hb_7AhVPiIsKHWUkB-MQ1QJ6BAhEEAE&biw=1280&bih=616&dpr=1.5

        Google on kyllä tosi huono lähde. Se on täysin vihervasemmistolainen. Luotan enemmän arvostettuun Brittiläiseen Independent lehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ja totuutta me emme saa koskaan tietää koska meillä on pääsy evätty sinne.

        Sitä en tiedä onko pääsyä tai ei, mutta jotain appia Googlessä nähtävästikin on tarjolla siihen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä onko pääsyä tai ei, mutta jotain appia Googlessä nähtävästikin on tarjolla siihen.

        Koita niin tiedät sitten varmasti, mutta voit myös uskoa kun minä sanon että sinä et sinnepääse koska et ole Amerikkalainen. Kansoilla on valitettavasti oikeus evätä muiden kansallisuuksien pääsy paikkoihin. Se on laki nimeltä yhtistysmisvapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä onko pääsyä tai ei, mutta jotain appia Googlessä nähtävästikin on tarjolla siihen.

        Latauksia appille varmaankin riitti alkuvaiheessa, sitä kutsutaan uteliaisuudeksi. Käyttäjiä ei kuitenkaan "lähteiden" mukaan suuremmin ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latauksia appille varmaankin riitti alkuvaiheessa, sitä kutsutaan uteliaisuudeksi. Käyttäjiä ei kuitenkaan "lähteiden" mukaan suuremmin ole ollut.

        On se kuitenkin suurempi kuin yksikään suomalainen yritys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita niin tiedät sitten varmasti, mutta voit myös uskoa kun minä sanon että sinä et sinnepääse koska et ole Amerikkalainen. Kansoilla on valitettavasti oikeus evätä muiden kansallisuuksien pääsy paikkoihin. Se on laki nimeltä yhtistysmisvapaus.

        Onko sinulla jonkilainen lukihäiriö, vai oletko yleisti vaan agressiivinen luonne. Narsistinen ainakin. Niin kuin sanoin, en tiedä onko pääsyä, eikä tosiasiassa yhtään kiinnosta. Se taas että en ukso sinua, johtuu pelkästään palstakäytöksestäsi. Ei ole tarvis uksoa tai olla uskomatta, kun ei todellakaan kiinnosta Trumpin appsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jonkilainen lukihäiriö, vai oletko yleisti vaan agressiivinen luonne. Narsistinen ainakin. Niin kuin sanoin, en tiedä onko pääsyä, eikä tosiasiassa yhtään kiinnosta. Se taas että en ukso sinua, johtuu pelkästään palstakäytöksestäsi. Ei ole tarvis uksoa tai olla uskomatta, kun ei todellakaan kiinnosta Trumpin appsit.

        Mä olen tärkeä ja älykäs ihminen ja mulla ei ole aikaa sulle koska sä olet täys nolla ja täysin hyödytön turha lässyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jonkilainen lukihäiriö, vai oletko yleisti vaan agressiivinen luonne. Narsistinen ainakin. Niin kuin sanoin, en tiedä onko pääsyä, eikä tosiasiassa yhtään kiinnosta. Se taas että en ukso sinua, johtuu pelkästään palstakäytöksestäsi. Ei ole tarvis uksoa tai olla uskomatta, kun ei todellakaan kiinnosta Trumpin appsit.

        Trumppi ei halua sua sinne koska sä et ole Amerikkalainen. Sun tätyy vaan hyväksyä se. Sä et ole yhtään mitään eikä ketään kiinnosta sun täysin epävalistuneet mielipiteet ja katkerat uikutukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumppi ei halua sua sinne koska sä et ole Amerikkalainen. Sun tätyy vaan hyväksyä se. Sä et ole yhtään mitään eikä ketään kiinnosta sun täysin epävalistuneet mielipiteet ja katkerat uikutukset.

        Täytyy sanoa, että sinä se todellakin olet . . . jotain.

        Niin, sullahan oli se firmakin . . . 😁

        Mistä ihmeestä noita neroja tänne, hakeutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen tärkeä ja älykäs ihminen ja mulla ei ole aikaa sulle koska sä olet täys nolla ja täysin hyödytön turha lässyttäjä.

        Ihan varmastikin olet, itsesi mielestä ja se näkyy tuotoksissasi - suorastaan loistaa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että sinä se todellakin olet . . . jotain.

        Niin, sullahan oli se firmakin . . . 😁

        Mistä ihmeestä noita neroja tänne, hakeutuu.

        Mulla on montakin firmaa. Sulla ei ole yhtäkään koska sä olet vajaaälyinen ja susta ei ole yhtään mihinkään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää ihan MV-"lehdeltä". Onko sisältö ihan samaa?

        Se on sanomalehti. Kyllä sun täytyy ihan itse vertailla eri sanomalehtiä ja pohtia mikä on totuus. Mä oon pahoillani jos sun ÄO ei riitä siihen, mutta mä en ole sun ilmainen tukiopettaja.


    • Anonyymi

      Eli Muskilta hävisi yksi Twitterin vetovoimatekijöistä.

    • Anonyymi

      Oliko tuo 4:n viikkotunnin työaika se Twitterin vetovoimatekijä?
      https://t.me/GitmoTV/21367
      Äänestys Trumpin tilin palauttamisesta paljasti taas ison osan wokejen bottitileistä. Kuten oli tarkoituskin. Mitä Trumppi twitteritilillä tekisi, kun hänellä on omaan maahansa ihan oma alusta. Eikä sitä ensin ollut kuin ompulle sovitettuna ja Android tuli vasta piiitkän ajan päästä. Ja muualle maailmaan se tuskin tulee koskaan. Mitä hyötyä siitä olisi? Äänestäjät ovat valtameren tuolla puolen.

    • Anonyymi

      Twitterissä on vain sellainen vika, että sieltä ei oikeasti pääse pois kun sinne kerran menee. Tiedän useamman jolta ei onnistu edes tilinsä poistaminen pyynnöistä huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe