Ensitreffit alttarilla ikävä

Anonyymi-ap

Toimisko kohdallasi. Saattaisi toimia. T. Ap

17

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimii toimii.

    • Anonyymi

      Ai niin et ikävä palstalaiset kohtais ekoilla treffeillä alttarilla?

      Joo ei. En haluis täältä jotain multiomijaa vierelleni alttarille.
      Ärsyttää pelkkä ajatus et joku joka lirkkaa kaikille netissä olis tuleva mieheni eikä perääntyä vois.

      Jos taas vois ja tietäisin jotenkin ennen "tahdon" lupaustani et tää kaveri täs vieressä on se joka Suomi24:ssä lirkutteli jokaselle naiselle ja on jäinen pleijeri niin ensimmäiset treffit alttarilla muuttuisi elokuvaksi "morsian karkuteillä"

      T: Karoliina

    • Ei kiinnosta sokkotreffit. En usko että toimisi.

      • Anonyymi

        Saisit läskin exblondin josta et voisi erota ikuna haha koska hepin heilumattomuus ei saa olla eron syy 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisit läskin exblondin josta et voisi erota ikuna haha koska hepin heilumattomuus ei saa olla eron syy 😆

        Asumuseroa ei voisi estää. Muuttaisin niin kauas kuin ikinä mahdollista. En kertoisi osoitetta. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisit läskin exblondin josta et voisi erota ikuna haha koska hepin heilumattomuus ei saa olla eron syy 😆

        Arvaahan sen millasen venäläisen kuulantyöntäjän ne minulle valitsis. Siksi en tuollaiseen lähtis vaikka maksettaisiin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Arvaahan sen millasen venäläisen kuulantyöntäjän ne minulle valitsis. Siksi en tuollaiseen lähtis vaikka maksettaisiin.

        😄😄😄


      • Anonyymi


      • Anonyymi

      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo just. Tietenkin. Täysin päinvastainen, kuin hän ketä ajattelen.

        Kuvasta oikein huokuu sellainen elämän ilo ja pirteys. Aktiivisuus noin muutenkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo just. Tietenkin. Täysin päinvastainen, kuin hän ketä ajattelen.

        No ei ne kaikki voi olla alta 20 vee pajunvitsoja platinabondeja ! Hei kamoon pappa, vähän realismia nyt niihin haluihin !


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne kaikki voi olla alta 20 vee pajunvitsoja platinabondeja ! Hei kamoon pappa, vähän realismia nyt niihin haluihin !

        Voi kuule, kyllä tiedostan ettei kaikki nuoretkaan ole mitään sporttisia laiheliineja. Ja minä tykkään ihan sellaisista kuin tykkään. Olen liikunnallinen ja hyvä kuntoinen niin on varaa tykätä, vaikka pappa olenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne kaikki voi olla alta 20 vee pajunvitsoja platinabondeja ! Hei kamoon pappa, vähän realismia nyt niihin haluihin !

        Et sinäkään halua sellaista mikä ei hotsita. Eli turha sellaista koittaa markkinoida muillekaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuvasta oikein huokuu sellainen elämän ilo ja pirteys. Aktiivisuus noin muutenkin.

        Voisitte olla masentuneita mutta yhdessä !


    • Anonyymi

      Tällaiset tosi-tv-sarjat ovat suoraan saatanasta. Avioliitto on pyhä liitto kahden ihmisen välillä, Jumalan silmien alla. Tällaisilla ohjelmilla halutaan pilkata avioliittoa ja tehdä siitä epäpyhää. Sopii siihen agendaan, jota ajetaan ympäri maailmaa.

    • Ei toimis, haluan tuntea ihmisen jonka kanssa voisin ryhtyä suhteeseen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe