Toimisko kohdallasi. Saattaisi toimia. T. Ap
Ensitreffit alttarilla ikävä
17
57
Vastaukset
- Anonyymi
Toimii toimii.
- Anonyymi
Ai niin et ikävä palstalaiset kohtais ekoilla treffeillä alttarilla?
Joo ei. En haluis täältä jotain multiomijaa vierelleni alttarille.
Ärsyttää pelkkä ajatus et joku joka lirkkaa kaikille netissä olis tuleva mieheni eikä perääntyä vois.
Jos taas vois ja tietäisin jotenkin ennen "tahdon" lupaustani et tää kaveri täs vieressä on se joka Suomi24:ssä lirkutteli jokaselle naiselle ja on jäinen pleijeri niin ensimmäiset treffit alttarilla muuttuisi elokuvaksi "morsian karkuteillä"
T: Karoliina Ei kiinnosta sokkotreffit. En usko että toimisi.
- Anonyymi
Saisit läskin exblondin josta et voisi erota ikuna haha koska hepin heilumattomuus ei saa olla eron syy 😆
Anonyymi kirjoitti:
Saisit läskin exblondin josta et voisi erota ikuna haha koska hepin heilumattomuus ei saa olla eron syy 😆
Asumuseroa ei voisi estää. Muuttaisin niin kauas kuin ikinä mahdollista. En kertoisi osoitetta. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Saisit läskin exblondin josta et voisi erota ikuna haha koska hepin heilumattomuus ei saa olla eron syy 😆
Arvaahan sen millasen venäläisen kuulantyöntäjän ne minulle valitsis. Siksi en tuollaiseen lähtis vaikka maksettaisiin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Arvaahan sen millasen venäläisen kuulantyöntäjän ne minulle valitsis. Siksi en tuollaiseen lähtis vaikka maksettaisiin.
😄😄😄
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Arvaahan sen millasen venäläisen kuulantyöntäjän ne minulle valitsis. Siksi en tuollaiseen lähtis vaikka maksettaisiin.
Tää on sulle sopiva !
https://images.theconversation.com/files/114113/original/image-20160307-31287-1qew7gq.jpg?ixlib=rb-1.1.0&q=45&auto=format&w=926&fit=clip Anonyymi kirjoitti:
Tää on sulle sopiva !
https://images.theconversation.com/files/114113/original/image-20160307-31287-1qew7gq.jpg?ixlib=rb-1.1.0&q=45&auto=format&w=926&fit=clipJoo just. Tietenkin. Täysin päinvastainen, kuin hän ketä ajattelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on sulle sopiva !
https://images.theconversation.com/files/114113/original/image-20160307-31287-1qew7gq.jpg?ixlib=rb-1.1.0&q=45&auto=format&w=926&fit=clip😄😄😄
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo just. Tietenkin. Täysin päinvastainen, kuin hän ketä ajattelen.
Kuvasta oikein huokuu sellainen elämän ilo ja pirteys. Aktiivisuus noin muutenkin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo just. Tietenkin. Täysin päinvastainen, kuin hän ketä ajattelen.
No ei ne kaikki voi olla alta 20 vee pajunvitsoja platinabondeja ! Hei kamoon pappa, vähän realismia nyt niihin haluihin !
Anonyymi kirjoitti:
No ei ne kaikki voi olla alta 20 vee pajunvitsoja platinabondeja ! Hei kamoon pappa, vähän realismia nyt niihin haluihin !
Voi kuule, kyllä tiedostan ettei kaikki nuoretkaan ole mitään sporttisia laiheliineja. Ja minä tykkään ihan sellaisista kuin tykkään. Olen liikunnallinen ja hyvä kuntoinen niin on varaa tykätä, vaikka pappa olenkin.
Anonyymi kirjoitti:
No ei ne kaikki voi olla alta 20 vee pajunvitsoja platinabondeja ! Hei kamoon pappa, vähän realismia nyt niihin haluihin !
Et sinäkään halua sellaista mikä ei hotsita. Eli turha sellaista koittaa markkinoida muillekaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kuvasta oikein huokuu sellainen elämän ilo ja pirteys. Aktiivisuus noin muutenkin.
Voisitte olla masentuneita mutta yhdessä !
- Anonyymi
Tällaiset tosi-tv-sarjat ovat suoraan saatanasta. Avioliitto on pyhä liitto kahden ihmisen välillä, Jumalan silmien alla. Tällaisilla ohjelmilla halutaan pilkata avioliittoa ja tehdä siitä epäpyhää. Sopii siihen agendaan, jota ajetaan ympäri maailmaa.
Ei toimis, haluan tuntea ihmisen jonka kanssa voisin ryhtyä suhteeseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481