Pieni Neiti Suomi vihaa Äiti Venäjää.
Älä itke Suomi, muistatko kuinka elit Siperiassa kauan sitten.
Ehkä sinulla on Siperia ikävää ja tahdot kotiisi.
Et malta olla huutamatta kuin pieni lapsokainen.
Et katso edes länteen mutta koko ajan itään.
Onko äitiä ikäväkin? Ikävä.
Kuti kuti.
Suomalaisten idän viha on ymmärrettävissä tytär-äiti suhteella
6
307
Vastaukset
- Anonyymi
Taas nilkit kokoomuksen johdolla haaveilee hyökkäyksestä sinne?
- Anonyymi
Ällöttävä kielikuva! Jo 1500-luvulla vainolaiset tulivat polttamaan sukulaisteni pirtin Pohjois-Savoon.
- Anonyymi
Näille ryssän rakastajille voisi esittää kysymyksen? Kuka on aina hyökännyt Suomeen? Ei kukaan muu kuin ryssä, eli venäjä/neuvostoliitto, nyt ei enää uskalla koska ryssä on oikeasti pelkuri! Se uskaltaa käydä vain pienemmän kimppuun, ja nyt sillä on vastassa kaikki länsimaat. Onko se itärajan kauppa niin tärkeää että halutaan olla ryssän apuvaltio?
- Anonyymi
Kuka lapsonen kaipaisi myrkkyomenia tarjoavaa ilkeää äitipuolta!
- Anonyymi
Todellisuudessa ongelma on väkivaltainen ja hyökkäyssotiva Venäjä.
Se syntyi 1991 ja sen jälkeen se on hyökkäyssotinut koko ajan: Abhasia, Dagestan, Tadžikistan, Kaukasus, Tsetsenia, Pohjois- ja Etelä-Ossetiat, Moldova, Georgia, Ukraina, Syyyria, Keski-Afrikan tasavalta, Libya, Mali.... hyytävä lista!
Muistamme myös, että Venäjän diktattori Putin on sotarikollinen ja hänestä on kansainvälinen pidätysmääräys. - Anonyymi
Osatotuuksia voi hyvällä syyllä pitää valheina, sillä niiden sanoma antaa väärän kuvan tilanteesta.
Mitä tulee Suomen olemassaoloon kautta aikojen, niin historia on selkeä jos sitä haluaa tutkia.
Ruotsi ja Venäjä ovat vuorotellen vallanneet suomalaisten asuinalueita kautta aikojen.
Sotien syntyyn tarvitaan aina vähintäänkin kaksi osapuolta ja siinä suomalaiset ovat ansioituneet myöhempinä aikoina.
Joten, ei täälläkään elele pelkästään pulmusia.
Mutta, rauhaa ja rakkautta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694303
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163133Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102344IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251471Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069