Eikö oikeasti muuta kuvaamista kun käyntiä asioilla autolla,en kehannut katsoa tuotostasi kuin pätkiä,meinaako aiheet loppua? Tee vaikka popkornia että saa nauraa
Oh hoijaa taas metsaman
82
3384
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en kato ennen jouluu yhtään saikun pätkää enkä pirree. Konemanin hassutteluita katon jonkun kun se on niin tyhmä.
- Anonyymi
Eipä siellä mitään tapahdu,saman kertausta molemmilla maneilla. Kohta aletaan laittaa ketjuja päälle,vai joko ne on laitettu. Postia haetaan milloin milläkin laitteella,puita pirttiin ym. joutavanpäiväistä. Onneksi talvi ja lumi tai visva tulee niin saadaan seurata manien lumitöitä monilla koneilla. Että voi tehdä lumitöistä noin vaikeaa mitä aiemmin on näytetty.
- Anonyymi
On se koneman aika paljon fiksumpi kuin sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se koneman aika paljon fiksumpi kuin sinä
Tarkootitko sää mua,meinahakko riitaa haastaa? Piäppä suutas soukiammalla. T. Fiksu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkootitko sää mua,meinahakko riitaa haastaa? Piäppä suutas soukiammalla. T. Fiksu
Et kyllä kovin fiksulta vaikuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä kovin fiksulta vaikuta
No kyllä sinäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piäppä ite turpasi kiinni etelän vetelä:D
- Anonyymi
Ketjujen päälle laittoa tulossa ihan lähiaikoina. Ja joka rattoriin tietenkin.
- Anonyymi
Ja väärinpäin vielä tietenkin,kuten viime talavena etuketjujen lukot väärällepäin.
- Anonyymi
Ja jonninjoutavaa roinaa hakevat Kuopiosta asioikseen. Ja myö hullut katotaan ja maksetaan bensat.
- Anonyymi
Hullut näitä todellakin seuraa tämän palstan perusteella.
- Anonyymi
On aika reppanoita. Etenkin metsä man. Mitään ei osaa kunnolla tehdä.
- Anonyymi
Osaapa, popkornia
- Anonyymi
Näytä nahjus mallia.
- Anonyymi
Tienaa enemmän kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tienaa enemmän kuin sinä.
No sehän se ottaakin näitä persjalkaisia tyhjätaskuja kuulaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän se ottaakin näitä persjalkaisia tyhjätaskuja kuulaan.
Juuri näin . Ja nut kateutaan vinkuvat persaukiset
- Anonyymi
Ja harvempi uskaltaa tunnustaa! Monella on niin kova pätemisen tarve,etteivät sitä huomaakaan.
- Anonyymi
Täysin pelkkää höynäytettävien rahastustahan nuo videdot nykyään on.
Jos nämä manit pukkaisi pask.... olohuoneen lattialle, sadat fanit kehuisivat "hyvä video". Toinen sata antaisi vielä ohjeita miten pyyhkiä.
On tuo manien 24/7 fanitus näköjään vienyt viimeisenkin järjen ihmisiltä, kun vielä maksavat tästä. - Anonyymi
Tähän on maailma Suomessakin mennyt, että Mehtäkylän Tollot videoineen on päivän kohokohta monelle täystyhjää elämää eläville. Ei ole katsojakunnan elämässäkään enää mitään muuta mikä säväyttäisi, niin katsotaan sitten Tollojen touhuamista.
Kalliiksi se käy tuolla korvessa asuminen, kun harva se päivä pitää ajaa Kuopiossa asti asioilla. Vaikka bensa ja diesel on kallista, niin ovat keksineet kuvata ajomatkansa ja jauhaa siinä samalla jotain pas*aa videolle.
Saavat hölmön katsojakunnan maksamaan polttoainekulunsa Kuopiossa ajeluista. - Anonyymi
Fiksua tienaamista.
- Anonyymi
Mitenkäs aloittajan omat aiheet?
- Anonyymi
Eikähän ne ole kaljan juontia kelaluukussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikähän ne ole kaljan juontia kelaluukussa.
Osuit oikeaan!
- Anonyymi
Kiroilee ja möykkää moottorikelkkoineen pellossa kuin möyrytautinen
lehmä.
Möyryvideo on jo muutamassa tunnissa katsottu yli 11 000 kertaa ja saanut 600 yläpeukkua ja kommentti kenttään 300 kehua ja kiitosta.
Joku tässä yhteiskunnassa on todella pahasti pielessä.
Se kun on varma, etteivät metsämanin videoita nuoret seuraa, mutta mitä ja ketä nuo oudot ihailija laumat ovat?
Ovatko edes tästä maailmasta.- Anonyymi
Mitähän ajatuksia vanhan isän päässä pyörii kun tuvan ikkunasta seuraa aikuisen pojan köllykän leikkejä ensilumessa.
Itse isänä tiedän, mutta meidän pitää kätkeä ne tunteet ja kestää.
Muuta mahdollisuutta ei ole - Anonyymi
Mitä se tuolla kelkalla tekee?Ihan turha värkki taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tuolla kelkalla tekee?Ihan turha värkki taas.
Sai taas eri vehkeen Itsenäisyyspäivän paraatiin ja postin hakemiseen postilaatikolta. Eikös Saikku itse sanonut olevansa lentosotamies? Sehän on sitä armeijan turhinta porukkaa muutenkin. Pelkkiä bensatynnyrin vartijoita jossain lentokentän reunalla.
- Anonyymi
Ei pie kiitellä!
- Anonyymi
Näyttää manit tai simo vastailevan tänne, taitaa ottaa luonnolle kun lukee totuuksia?
- Anonyymi
Totuuksia kenen suusta? Jonkun kateellisen? Eikö ole miestä kirjoittaa omalla nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuksia kenen suusta? Jonkun kateellisen? Eikö ole miestä kirjoittaa omalla nimellä?
Eipä näy olevan miestä sinustakaan,ja minäpä oon naikkonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näy olevan miestä sinustakaan,ja minäpä oon naikkonen.
Tai Kekkonen
- Anonyymi
Vastahan tuo tollukka myi edellisen kelkkansa. Ajoi talvella muutaman kerran ja kehui vielä, että ei tee moottorikelkalla mitään. Joutaa myydä pois.
Jälleen uutta ja tarpeetonta rekvisiittaa syrjäkylän vankina elävän erakon elämää kuvaavaan näytelmään.- Anonyymi
Urpoille viihdettä.
Monilla metsätilallisilla on paljon aikaa ja kaipaavat viihdykettä. Onkohan simolla paljon mettää? Ulkorakennukset näyttivät surkeilta. Ihan kuin olisi ollut venäjältä kuvattu koivurankojen vienti simolle ja sen isälle. Onkoha äiti jo kuollut ankarissa oloissa?
- Anonyymi
Helppoa rahantekoa massilla,kaikki seuraa ja rahaa tulee,arvostan.oispa itsekin yhtä ovela.
- Anonyymi
Pitää olla tosiaan hölmö,jos kaikkea pskaa katsoo ja vielä kehuu.Ei ihme,että Saikku sanoo:"Terve vuan pöljäkkeet "
- Anonyymi
Muuta ihmeessä erakoksi maalle ja ala tubettamaan. Ihanne-elämä odottaa sinua.
- Anonyymi
Terve vuan. On se tupettaminen rankkoo hommoo,karviossa piti käävä värkkiin p.ainetta,huh,huh. Sitten hyrrykkee silitellä loppupäevä,on se rankkoo.
- Anonyymi
Voimia sinulle, että henkinen kantti kestää erakkoelämää syrjäkylän talven pimeydessä
Haleja hyrrykälle. - Anonyymi
Ei ne köyhät kelkalla ajele näillä bensan hinnoilla, hahahahahaaa!!!
- Anonyymi
Kylläkyllä,köyhät hiihtelööpi.
- Anonyymi
Youtube on täynnä kaikenlaista sontaa. Metsäman ja kumppanit ovat harmitonta viihdettä. Ei kenenkään ole pakko sitä katsella ja varsinkaan arvostella muka fiksumpana lajitoverina. Man-Jätkät esiintyvät omilla nimillään ja omilla kasvoillaan toisin kuin nämä puskista kommentoijat. Erilaisuudessa on voimaa.
- Anonyymi
Niinhä teet itekkin.
- Anonyymi
Etkö taliaivo tajua ettei videoita ole pakko katsoa?
- Anonyymi
Eipä nuo tosifanitkaan ole kehdanneet nimeään kirjoituksissaan julkaista. Hävettää varmaan sen verran maalaisukkojen elämän ihannointi.
- Anonyymi
Metsämanin kommentti kentälle kirjoittaa nimelläni täysi pöljä.
Eikö niille omalla nimellään esiintyville pöljille tule mieleen, että Suomessa saattaa olla satoja saman nimisiä.
Voisi pöljä laittaa edes paikkakunnan nimensä perään mistä pöjyyksiään kirjoittelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsämanin kommentti kentälle kirjoittaa nimelläni täysi pöljä.
Eikö niille omalla nimellään esiintyville pöljille tule mieleen, että Suomessa saattaa olla satoja saman nimisiä.
Voisi pöljä laittaa edes paikkakunnan nimensä perään mistä pöjyyksiään kirjoittelee.Mitäs sinun elämääsi kuuluu, oletko yksinäinen, ja onko elämäsi tyhjää?
- Anonyymi
Niin sinä haukut toisia kommentoijia, joilla on eri mielipide kuin sinulla
Hoida itse pääsi kuntoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sinun elämääsi kuuluu, oletko yksinäinen, ja onko elämäsi tyhjää?
On, asun kosulassa, enkä pääse pois vaikka kuinka haluaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, asun kosulassa, enkä pääse pois vaikka kuinka haluaisin.
No minkä takia muutit sinne jos et pääse pois
- Anonyymi
Olen tehnyt virheen ja jäänyt aikoinaan kotitilalle asumaan. Nyt tilan ja sen rakennukset arvottomia, joten ei ole varaa muuttaa kaupunkiin. Haluttais kyllä ihmisten ilmoille täältä korvesta, mutta vanha tila olisi myytävä purkukuntoisena ja sitä ei kukaan nykymaailmassa osta. Onneksi kohtalotovereita on paljon.
- Anonyymi
Purkakaa pois
- Anonyymi
Heippa metsäman setä.
minä,mieheni jarmo, ajokoiramme Liuhu ja Ulo , seka kissimne Turrimirri seuraamma ohjelmaasi.
Olet hyvä jatka samaan malliin
Tervesin irmeli ja jarmo kälviältä
PS Konemanin ohjelmia emme jaksa surata ne vähä yksinkertasia ja tylsii- Anonyymi
Kiitos kauniista viestistä ja terveisiä teille kaikille käläviälle.
- Anonyymi
Saikun oma kommentti.
- Anonyymi
Saikun oma kommentti.
- Anonyymi
Saikun keksimä kehu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikun keksimä kehu.
Sairasloman keksimä kehu
- Anonyymi
Ne onnii "parasta " kontenttii nämä Lyytit ja Väinöt
- Anonyymi
Juupa juu
- Anonyymi
Saikku herkistyy omista viesteistäänkin. Se osaa eläytyä kaikenlaiseen kusetukseen niin hyvin.
Toisaalta ovat henkisesti sairaita nämä tubettajat. Itse avautuuvat suurelle yleisölle. Pirrekin perusteli lihakukon toimittamista henkilökohtaisesti sillä että epäili postin henkilökunnan syövän sen kuormasta.- Anonyymi
Niin ne tunteet pitää näyttää
- Anonyymi
Näinkö on.
- Anonyymi
Kyllä niin on
- Anonyymi
Onkohan Tuusniemellä suruliputuksen paikka kun toisella ei ole enää Mersua ja toisella
Fiattia ?? - Anonyymi
Onko ne nämä mannit suanu ikinä pillua?vai onko aika männy käsillä värkätessä.
- Anonyymi
Herrasmiehet myhäilee...
- Anonyymi
Saikkumanni kehu iellisenä yönä sauaneesa pussut tyhjäks Katjan tykönä.
Kahtelin uteliaasti tän Katjja Kärkkäisen tietoja feisbuukissa. Vaikutti kyllä taas kerran saikun vedätysjutskilta.
Noh Pirrellä säilynee vielä sanssit. Eikun kovaa yritystä vaan kyllä se sitten palkitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikkumanni kehu iellisenä yönä sauaneesa pussut tyhjäks Katjan tykönä.
Kahtelin uteliaasti tän Katjja Kärkkäisen tietoja feisbuukissa. Vaikutti kyllä taas kerran saikun vedätysjutskilta.
Noh Pirrellä säilynee vielä sanssit. Eikun kovaa yritystä vaan kyllä se sitten palkitaan.Tortut ja lihakukot postilaatikkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tortut ja lihakukot postilaatikkoon.
Ei postilaatikkoon vaan kaupasta
- Anonyymi
Mutta onhan jalka kipee kroonisesti,se hyvä. Haaaahhaaa
- Anonyymi
Mukava katella videoita kipeästä jalasta. Olen saanut hyviä hoito-ohjeita faneilta jos on joskus tarvetta. Parane pian mettämani, niin pääset raivaussaha hommiin ennen lumen tuloa.
- Anonyymi
Ei varmasti lähe raivaussahan kanssa metsään.Jalka on nyt seuraavan vuoden ajan hyvä syy olla lähtemättä.
- Anonyymi
Jalkakin on jo tienannut,on tää hauska laji.
- Anonyymi
Koko piha tuo tiliä.😃
- Anonyymi
Kohta siihenkin puuttuu Pohjois-Savo, kun Tuusniemi ei tohdi. Lopussa valtio, niin paljon on valituksia tehty öljypihasta ja muusta jätteestä.
- Anonyymi
Sokeritauti vie väkäleuan kohta kirkkomaahan mätänemään... Hoh, hoo... meni päkitsien lähettämiset ihan hukkaan... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Kotipiha on tienattu videoilla monesti.
- Anonyymi
Minä ehottasin kirkkomaan sijaan tuhkien pöläyttämistä vaikka sinne natokoppolin taakse taikka tapporinteelle...ihi ihi uhu uhu...
- Anonyymi
Hmmm
- Anonyymi
https://youtu.be/6AB5EgjaPlE?feature=shared
Ei tuo kyllä täysillä käy...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486268Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694195- 443481
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213196- 1972960
- 402632
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132509törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202472- 1531516
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251488