Jalkaan kun menet ulos ettet jääry ❄️💗☃️
Toppahousut kulti
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sekin vielä😏
Mulla on merinovilla pökät alla. ☺️
- Anonyymi
Niinhän meillä tytöillä monesti on
- Anonyymi
Taas sulla on vain lämmin pil lu mielessä
- Anonyymi
Käyn niin kuumana ettei tarvii...
- Anonyymi
Mun kaikki toppahousut vei ilkeä naikkonen, varas joka ei ole vielä jäänyt kiinni.
- Anonyymi
Monet housut, alushousut, tekniset kalsarit, sukkikset ja toppikset.
- Anonyymi
Ei taida vielä tohtia ulos edes niillä toppahousuilla, sen verran viel
flunssainen olo :( - Anonyymi
Olet kultainen mies kun noin huolehdit. Oli toppikset.
- Anonyymi
On todella kultainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todella kultainen
Kultaisia ihmisiä tosiaan.
- Anonyymi
Haen asunnosta myöhemmin toppikset, niin menee ihan hyvin, 😇😇 ja, voin jo ihan hyvin ostaa sellaiset kaupasta, 🙂🙂 eli, autoon ei ole varaa, mutta, muuten taloudellisesti menee jo kohtuullisesti, ei, kummempaa, 🥰🥰
- Anonyymi
Hyvä. Ei tarvitse asunnosta enää käydä hakemassa. 😊
- Anonyymi
😍😍😘
- Anonyymi
Toppikset sitten jos lähtee kävelylle suoraan autoon ei tarvii🙂
- Anonyymi
Juu ja pipon laitan syvälle päähä
- Anonyymi
😂😂😍🤭
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439