"Hyvä hallitus, me perussuomalaiset haluaisimme tietää, miksi me perussuomalaiset emme nostaneet Finnairin työntekijöiden palkkoja kun olimme hallituksessa. Samalla me perussuomalaiset haluaisimme hallituksen kertovan meille, miksi me perussuomalaiset tuhosimme suomalaisen terveydenhoidon leikkaamalla rahoitusta sekä sen, miksi me perussuomalaiset romahdutimme Suomen Pisa-tulokset leikkaamalla rajusti koulutuksesta.
Voisiko hallitus vastata näihin kysymyksiin meidän perussuomalaisten puolesta, jonka jälkeen voimme äänestää perussuomalaisiin kohdistuvasta luottamuksesta, jos sitä on enää yhtään."
Aikovatko persut tehdä välikysymyksen Finnairistakin?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, kun maahanmuuttajat oli tärkeämpiä.
- Anonyymi
Elättäkää ne omasta taskustanne. Älkää tulko meidän taskuille
- Anonyymi
Demari ilmeisesti haluaisi kun ei pysty itseltään kysymään välikysymystä vaikka usein keskustelee itsensä kanssa ja päänsä sisäisten äänien kanssa.
- Anonyymi
Ei hallitus voi tehdä välikysymystä oppositiolle, vaan opposition on tehtävä itseäänkin koskevat välikysymykset ihan itse. Ja niitähän se on tehnytkin, koko vaalikauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hallitus voi tehdä välikysymystä oppositiolle, vaan opposition on tehtävä itseäänkin koskevat välikysymykset ihan itse. Ja niitähän se on tehnytkin, koko vaalikauden.
Persujen 2015 - 35 000 hallitusjäljet pelottavat. Halla-aholaiset täysillä mukana. Ei koskaan enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hallitus voi ilmeisesti syyttää oppositiota omista päätöksistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen 2015 - 35 000 hallitusjäljet pelottavat. Halla-aholaiset täysillä mukana. Ei koskaan enää!
Sanna on tuonut meille jo 44 tuhatta pakolaista,ja puolet ovat vielä tulossa,me ei tarvita toistakertaa Mariiniinin kaltaista hallitusta .
- Anonyymi
Persut jättivät asian nyt jo kohta neljä vuotta vallassa olleen vasemmistohallituksen hoidettavaksi.Me kun ajattelimme, että demarit on työväen asialla. Olimme väärässä ,olisi pitänyt itse hoitaa ,anteeksi otamme opiksemme.
- Anonyymi
Persut ovat aina jättäneet politiikassa KAIKKI asiat muiden hoidettavaksi. Työ ja vastuu ei persuja kiinnosta. Saahan hillotolppia ja rekkalaisteittain rahaa pelkällä mölinälläkin, kuten persut kokemuksesta hyvin tietävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat aina jättäneet politiikassa KAIKKI asiat muiden hoidettavaksi. Työ ja vastuu ei persuja kiinnosta. Saahan hillotolppia ja rekkalaisteittain rahaa pelkällä mölinälläkin, kuten persut kokemuksesta hyvin tietävät.
Älä tukehdu.Siis jätimme ko. asian demareiden hoidettavaksi ,koska luulimme heillä olevan tahtoa ja osaamista työmarkkina,-asioissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772