Toimittajat vierastaa muutenkin ja Alfa tv kiertää sen kaukaa !?
Kiittäkö Yle siviiliuhreista Doneskista, kun Ukraina ampuu tykistöllä summittain !?
13
209
Vastaukset
- Anonyymi
Ukraina ei tapa siviilejä, toisinkuin venäjä!
- Anonyymi
Sitähän nuo tutkivat parhaillaan,mitä ukranalaiset ovat tehneet,kidutukset ja teloitukset noin alkupalana.
- Anonyymi
Miksi sitten media kirjoittaa siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän nuo tutkivat parhaillaan,mitä ukranalaiset ovat tehneet,kidutukset ja teloitukset noin alkupalana.
Siis ukrainalaisetko? EI vaan venäläisten toimintaa tutkitaan, älä siis vääristele ja valehtele, vaikka onhan se teille putinisteille vaikeaa olla sitä tekemättä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ukrainalaisetko? EI vaan venäläisten toimintaa tutkitaan, älä siis vääristele ja valehtele, vaikka onhan se teille putinisteille vaikeaa olla sitä tekemättä!
Mediahan se sitten valehtelee enkä minä,itse vääristelet asioita ja kiistät kaiken ukrainan osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mediahan se sitten valehtelee enkä minä,itse vääristelet asioita ja kiistät kaiken ukrainan osalta.
Minä en tapaa valehdella, toisinkuin te putinistit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tapaa valehdella, toisinkuin te putinistit!
Sinä puhut totuutena tai kirjoitat muitten valheita,älä ole tekopyhä hurskaudessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä puhut totuutena tai kirjoitat muitten valheita,älä ole tekopyhä hurskaudessasi.
Anna sitten s**tana jotain todisteita siitä että Ukraina tappaa viattomia siviilejä! Anna niitä todisteita jotka perustuu faktaan äläkä jauha vaan omaa paskaasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sitten s**tana jotain todisteita siitä että Ukraina tappaa viattomia siviilejä! Anna niitä todisteita jotka perustuu faktaan äläkä jauha vaan omaa paskaasi!
Maistus varmaan sullekkin.
- Anonyymi
Poroshenkon hyökkäys sain näin jatkon siviili Doneskissa ja Luhanskissa, jos Venjä ei pysty suojelemaan koko lännen ase-ja palkka-armeijalta !?
- Anonyymi
Yhdysvallat ei halua yksin hallita pelkästään Venäjää, vaan koko eurooppaa parhaana elättäjänään, onhan se henkisesti täysin kypsä kuin Suomikin, eikö mikään meilläkään raksuta jo päässä !?
- Anonyymi
Onko tämä ketju jotain koodikieltä, kun en tahdo ymmärtää.
- Anonyymi
"Onko tämä ketju jotain koodikieltä, kun en tahdo ymmärtää."
😁 Hyvä kysymys! Ei se ole koodikieltä, ei tosin kunnollista suomeakaan, koska näitä viestejä raapusteleva ryssä osaa suomea vain auttavasti. Lauserakenteet, kielioppi, oikeinkirjoitus, välimerkkien käyttö ja lähes kaikki mahdollinen on pielessä.
Hän on sen verran lahjaton, että ei ilmeisesti opi koko loppuikänään esimerkiksi kirjoittamaan oikein kotimaaansa nimeä. Hupia toisin sanoen riittää pitkälle tulevaisuuteen! 😁😁😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"899299Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645829Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1475172Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El125013Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään384198Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m863509Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta583444Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1102831En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102811Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä442790