Toimittajat vierastaa muutenkin ja Alfa tv kiertää sen kaukaa !?
Kiittäkö Yle siviiliuhreista Doneskista, kun Ukraina ampuu tykistöllä summittain !?
13
197
Vastaukset
- Anonyymi
Ukraina ei tapa siviilejä, toisinkuin venäjä!
- Anonyymi
Sitähän nuo tutkivat parhaillaan,mitä ukranalaiset ovat tehneet,kidutukset ja teloitukset noin alkupalana.
- Anonyymi
Miksi sitten media kirjoittaa siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän nuo tutkivat parhaillaan,mitä ukranalaiset ovat tehneet,kidutukset ja teloitukset noin alkupalana.
Siis ukrainalaisetko? EI vaan venäläisten toimintaa tutkitaan, älä siis vääristele ja valehtele, vaikka onhan se teille putinisteille vaikeaa olla sitä tekemättä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ukrainalaisetko? EI vaan venäläisten toimintaa tutkitaan, älä siis vääristele ja valehtele, vaikka onhan se teille putinisteille vaikeaa olla sitä tekemättä!
Mediahan se sitten valehtelee enkä minä,itse vääristelet asioita ja kiistät kaiken ukrainan osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mediahan se sitten valehtelee enkä minä,itse vääristelet asioita ja kiistät kaiken ukrainan osalta.
Minä en tapaa valehdella, toisinkuin te putinistit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tapaa valehdella, toisinkuin te putinistit!
Sinä puhut totuutena tai kirjoitat muitten valheita,älä ole tekopyhä hurskaudessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä puhut totuutena tai kirjoitat muitten valheita,älä ole tekopyhä hurskaudessasi.
Anna sitten s**tana jotain todisteita siitä että Ukraina tappaa viattomia siviilejä! Anna niitä todisteita jotka perustuu faktaan äläkä jauha vaan omaa paskaasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sitten s**tana jotain todisteita siitä että Ukraina tappaa viattomia siviilejä! Anna niitä todisteita jotka perustuu faktaan äläkä jauha vaan omaa paskaasi!
Maistus varmaan sullekkin.
- Anonyymi
Poroshenkon hyökkäys sain näin jatkon siviili Doneskissa ja Luhanskissa, jos Venjä ei pysty suojelemaan koko lännen ase-ja palkka-armeijalta !?
- Anonyymi
Yhdysvallat ei halua yksin hallita pelkästään Venäjää, vaan koko eurooppaa parhaana elättäjänään, onhan se henkisesti täysin kypsä kuin Suomikin, eikö mikään meilläkään raksuta jo päässä !?
- Anonyymi
Onko tämä ketju jotain koodikieltä, kun en tahdo ymmärtää.
- Anonyymi
"Onko tämä ketju jotain koodikieltä, kun en tahdo ymmärtää."
😁 Hyvä kysymys! Ei se ole koodikieltä, ei tosin kunnollista suomeakaan, koska näitä viestejä raapusteleva ryssä osaa suomea vain auttavasti. Lauserakenteet, kielioppi, oikeinkirjoitus, välimerkkien käyttö ja lähes kaikki mahdollinen on pielessä.
Hän on sen verran lahjaton, että ei ilmeisesti opi koko loppuikänään esimerkiksi kirjoittamaan oikein kotimaaansa nimeä. Hupia toisin sanoen riittää pitkälle tulevaisuuteen! 😁😁😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst28314592Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1554078PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1303841Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1711747Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4151731En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351669Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491346Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81121Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok651114Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1221109