Peltonsa paketoiva

Anonyymi-ap

Niinhän tuossa kävi - taas kerran. Onneksi me täällä Suomessa olemme kunnianhimoisia ilmastotavoitteidemme tähden. Kiellämme metsähakkuut, ettemme aiheuta tuhoa hiilinieluille. Maajussit saavat jatkaa edelleen ammattinsa harjoittamista, kunhan kiltisti noudattavat EU:n ja viherpunahallituksemme ennallistamisohjelmaa. Kemialliset lannoitteet ovat kiellettyjen listalla. Muoviset salaojaputket on poistettava pelloilta ja palattava avo-oja aikaan. Pienten lasten vastuulliseen kasvatukseen on panostettava. Lihatuotteiden ja maidon sijaan on tarjottava päivällispöydässä kasvisruokaa, mielellään vegaania ruokavalikoimaa. Lapsia on rohkaistava radikaaleihinkin mielenilmauksiin yhteisen päämäärämme tähden. Kehoittakaamme heitä menemään vaikka kaduille istumaan autoliikenteen pysäyttämiseksi. Heinäsirkkojen syöttökampanja meni kuuroille korville. Vain ne, jotka aiemminkin söivät heinäsirkkoja syövät niitä edelleen. Kasvispitoista ruokaa koululaisille koulussa, näin me totutamme lapset syömään ilmastoa vähemmän rasittavaa ruokaa. Sama mikä pätee heinäsirkkojen syöjiin pätee myös kasvisruokia syöviin. Hyvin usein käy niin, että lapsi palaa koulusta nälkäisenä kun söi vain leipää. Itseäni hävettää olla suomalainen tässä ajassa.
Vastaa1 min

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkan vielä aloitustani kun vauhtiin pääsin. Peilaan mennyttä aikaa nykyisyyteen. Reilut sata vuotta sitten käytiin verinen sisällisota, jossa punaiset ja valkoiset ottivat yhteen. Kysymys oli eriarvoisuudesta, olimme keskenämme liian kaukana toisistamme. Talvi- ja jatkosota yhdisti meidät. Neuvostoliitto, käskypolitiikallaan yritti hajoittaa yhtenäisyytemme. Aluksi onnistui, lopulta ei. Kaikki alkoi mennä ihan hyvin, kunnes tuli EU ja taistolaisten raunioilta uuteen kukoistukseen puhjenneet, uuden aatteen sisäistäneet yhteiskuntamme lapamadot. Noita yhteiskuntamme luteita ei KOSKAAN pitäisi päästää hallitukseen.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä kun pukkaa uusia aatoksia mieleeni. Ehkä minun mielelleni tekee hyvää, ehkä päästän pakokaasuja pellolle mieleni sopukoista. "Kepu pettää aina", tuon sanonnan olen kullut jostain. Miten yhteiskuntamme täit, jotka Suomineidon hiusten sisällä aiheuttavat jatkuvaa kutinaa ja ärsytystä, pääsivät hallitukseen. Keskustan tuella. No jos, Kepu petti aina, nyt äänestäjänsä pettävät Kepun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä kun pukkaa uusia aatoksia mieleeni. Ehkä minun mielelleni tekee hyvää, ehkä päästän pakokaasuja pellolle mieleni sopukoista. "Kepu pettää aina", tuon sanonnan olen kullut jostain. Miten yhteiskuntamme täit, jotka Suomineidon hiusten sisällä aiheuttavat jatkuvaa kutinaa ja ärsytystä, pääsivät hallitukseen. Keskustan tuella. No jos, Kepu petti aina, nyt äänestäjänsä pettävät Kepun.

        Jatkoa seuraa niin kauan kuin mieleni rauhoittuu. Telkkaristahan ei nykyisin tule juuri mitään katsottavaa - minun mielestäni. Uutisissa kerrotaan lähinnä siitä, miten sota etenee Ukrainassa. Niin ja tottakai säätiedote. Joko Pouta puvussa ja sinisissä lenkkareissa, joskus piskinsä mukana, muka hauskana. Tai sitten se anoreetikon näköinen typykkä, ylipirteänä katseen vangitsijana. Vanhoja uusintoja ja saippuaoopperoita kotimaasta ja ulkomailta. Itse itseään naurattavia "putous" ohjelmia. "Miten teet makaronilaatikon" - Opastajana Vappu Pimiä. Katson (katsoin) aiemmin vain asiaohjelmia. Mitä siitä hyödyin? Lauantaina aamulla oli tunnin kestävä asiaohjelma. Suomen ilmastopaneelin johtaja Ollikainen kommentoi Egyptin ilmastokokousta. Samalla korostaen Suomen ilmastotavoitteita. Jos en olisi aivokääpiö ja harhaan johdettavissa olisin kiltisti uskonut tuota miestä, joka niin harmoonisen tasaspainoisesti uskottelee utopiansa unelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa seuraa niin kauan kuin mieleni rauhoittuu. Telkkaristahan ei nykyisin tule juuri mitään katsottavaa - minun mielestäni. Uutisissa kerrotaan lähinnä siitä, miten sota etenee Ukrainassa. Niin ja tottakai säätiedote. Joko Pouta puvussa ja sinisissä lenkkareissa, joskus piskinsä mukana, muka hauskana. Tai sitten se anoreetikon näköinen typykkä, ylipirteänä katseen vangitsijana. Vanhoja uusintoja ja saippuaoopperoita kotimaasta ja ulkomailta. Itse itseään naurattavia "putous" ohjelmia. "Miten teet makaronilaatikon" - Opastajana Vappu Pimiä. Katson (katsoin) aiemmin vain asiaohjelmia. Mitä siitä hyödyin? Lauantaina aamulla oli tunnin kestävä asiaohjelma. Suomen ilmastopaneelin johtaja Ollikainen kommentoi Egyptin ilmastokokousta. Samalla korostaen Suomen ilmastotavoitteita. Jos en olisi aivokääpiö ja harhaan johdettavissa olisin kiltisti uskonut tuota miestä, joka niin harmoonisen tasaspainoisesti uskottelee utopiansa unelmaa.

        Korjaus tekstiini: Jos olisin aivbokääpiö...


    • Anonyymi

      Kiitos!
      Ei mitään lisättävää.

      • Anonyymi

        Ole hyvä.


    • Anonyymi

      HALLITUS, PUOLUSTUSVOIMAT, RAJAVARTIOLAITOS ANNAN ILMASEN TEHOKKAAN VINKIN JA TOIMII 100 % TAATUSTI. KAIVAKAA VALLIHAUTA, VESIVÄYLÄ 1300 KM MATKALLE JA ROKOTIILIT UIMAAN VESIOJAAN VESIVÄYLÄÄN HHHHHHAAAAHAH OLINKO VIISAS HHHHAAAAH ROKOT SYÖ VENÄLÄISET HALOOO HHHAAAHAH. ONGELMA OHI 6 KUUKAUDESSA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe