Tänään näin kaupan pihalla ,kun mustalaisnainen hyppäsi koslaansa. Ei putsannut sivulaseja edes. Ne ihan lumessa. Näky vielä kuoputtavan kesärenkaillakin. Näitä kesärengas sutijoita näkyi valoissa. Lähtiessä koslat melkein poikittain kuopi!
Näköjään yllättää?
15
106
Vastaukset
- Anonyymi
Jos niillä valoissa kuopijoilla oli kuluneet nastarenkaat!
- Anonyymi
Että ihan näit tuollaisen tapahtuman? Entä sitten, luulen että näet jatkossakin vastaavia juttuja.
- Anonyymi
Mikä noista yllätti?
Kuluneita juttuja sulla- Anonyymi
Minusta yllätti noi tumperot,jotka ri osaa varautua talveen!
- Anonyymi
Eihän ole edes lunta vielä.
- Anonyymi
Tarpeeks,että huono keli ja kelivaroitus etelässä. Jos ei peräkylän takapihalta puutuisikin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeeks,että huono keli ja kelivaroitus etelässä. Jos ei peräkylän takapihalta puutuisikin!
Jos ei peräkylän takapihalta puutuisikin?
Niin siis mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei peräkylän takapihalta puutuisikin?
Niin siis mitä?Turha naukua,että teillä olisi liukastamassa,nuija!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha naukua,että teillä olisi liukastamassa,nuija!
En ymmärrä tuosta muuta kuin sen, että olet todella vihainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä tuosta muuta kuin sen, että olet todella vihainen.
Se on sarkasmia,luu typerksen kurkkuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sarkasmia,luu typerksen kurkkuun!
En tiedä, mitä "typerksen" tarkoittaa. Muutenhan viestisi on oikein älykäs.
- Anonyymi
Olikohan autokaan oma ??
- Anonyymi
Kulunut nasta-tai kesärengas vaarallinen liukkaalla!
- Anonyymi
Mustalaisämmällä oli kiire cittariin varastamaan. Ei varkaalla ole aikaa putsata auton ikkunoita lumesta eikä vaihtaa talvirenkaita. Ja sitten ne jotka kritisoivat kyseistä toimintaa, ovat ohisalolaisten mielestä rasisteja, eivät tippaakaan järkevän ja laillisen elämän kannattajia.
- Anonyymi
Vasut samaa kastia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267