... on emotionaalista masturbaatiota.
Ikävässä piehtaroiminen...
15
105
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi ajatus minulle, kiitti
- Anonyymi
Niinno jos se tuntuu mukavalle. Niin ehkäpä... Ehkäpä.
Jasu- Anonyymi
Minä olen nyt kyllä leimautunut sinuun Jasu tällä palstalla
Viivamies 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nyt kyllä leimautunut sinuun Jasu tällä palstalla
Viivamies 😄Eikö se ole hyvin yleistä teilläpäin?
- Anonyymi
Aivan uusi yhteenveto!
Puristin aiheesta; puristaessa sormet tiukasti "sen " ympärille, on hyvin tehnyttä kättä kohtaan henkeäsalpavaa.- Anonyymi
Tuomohanna olet nero
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Niin onkin 😂😎
Jotku tyypit jaksaa runkuttaa exiensä vuoks vaikka vuosikausia..... 😂😂😂- Anonyymi
Ennemmin vetän kätee julkkiksia kahtoessa miettiessä ni tietää ainakin et on sillai saavuttamattomissa että ne kun ei tiedä muutoinkaan kuinka moni mies sitä todella tekee
- Anonyymi
Olen kyllä eri mieltä ainakin omalla kohdallani. Ikävässä piehtaroiminen ei saa kohdallani minkäänlaista mielihyvää aikaan.
Ennemmin sanoin, että ikävässä piehtaroiminen on kuin juomalasin sisälle vangittu ötökkä, joka ei pääse kiipeämään lasista ulos, vaikka kuinka yrittää. Joskus jossain väitettiin, että miehet nauttivat siitä tunteesta, kun saavat ikävöidä uutta ihastusta taikka rakkautta jonka ovat löytäneet.
- Anonyymi
No sinä ainakin.
Anonyymi kirjoitti:
No sinä ainakin.
Olin lisäämässä tähän, että ajan kanssa se muuttuu vähemmän nautinnolliseksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olin lisäämässä tähän, että ajan kanssa se muuttuu vähemmän nautinnolliseksi.
Sä vaikutat sellaiselta että sä nautit siitä että saat yrittää tehdä jonkun toisen elämästä samanlaista helvettiä kuin omastasi mu et ottanu huomioon sitä että kenen elämästä sitä yrität ny tehdä pystyy ehkä jopa tehdä sun elämästä pahempaa helvettiä kuin mitä olisit ikinä edes uskonu voivan olla olemassa olis kannattanu ehkä osata luovuttaa ajoissa kun vai selviää kuinka monesta olet vasikoinu poliisille ni käy ehkä jopa niin että sulle ei ole Suomessa ainakaan paikkaa jossa olisit turvassa mu aika kenties näyttää senkin tietyissä piireissä kun ne miehet ei ole ihan niin helläkätisiä olen ohimennen nähny yks kesä moottoripyörä kerhon miehiä tosa kuopionkin apsilla ihan liivit päälläkin
- Anonyymi
Sun kannattaa jatkaa sitten sitä ja jättää reaalisuhteet niitä arvostaville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372