- Uskaltaako aito uskovainen käyttää Windows XP:tä uudempia käyttöjärjestelmiä
netissä evankeloidakseen?
- Ettei mene materialismiksi elämä tää.
Onko Vindos Vistalla varustettu tietokone materiaa vai helvettiä jos tulostinta aikoo käyttää
Windows 10 onko se täys o'lymppi
"Uskovaiset ja OS-uskallus. "
Teistit ja OS-uskallus(käytöjärjestelmä)
9
213
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ateisti ja uskallan käyttää vanhoja tietokoneita
Aloitin urani operoimalla tietokonetta IBM 1401 jossa ei ollut käyttöjärjestelmää. Sitten urani jatkui mainframe koneilla. IBM360,IBM370,IBM4331, mikrot DOS,Windows xp, vista eläkkeelle v.2006 nyt kotona Windows 10 ja Linux
Tämä synkkä menneisyys teki minusta ateistin.
Varma.Tieto - Anonyymi
valtio ja kunnat käytti ainakin pitkään XP järjestelmää
Näinä viimeisinä aikoina, lopun aikoina, evankeliumi menee vauhdilla eteenpäin tietotekniikan nopeudella maanosasta toiseen.
Ateisteillekin on annettu mahdollisuus kuulla evankeliumi, ilosanoma Jeesuksesta Kristuksesta, monta kertaa tällä Suomi24/Ateismi-palstalla.
Evankeliumia:
NELJÄ TOSIASIAA:
https://aitomiehet.pirkanmies.fi/material/fineng4c.pdf
-------------
Joonas ja Hilkka Kelottijärvi
https://www.youtube.com/watch?v=3gbzA9iKX-sKokeilen luopua Windowsista ja Linuxista ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
Raportoin kuinka onnistuuOn hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
Eräs kaveri uhosi:
"Ihminen tekee virheitä - tietokone ei tee virheitä"
(Entä sitten kun sähköt sammuu, tai ohjelmaan tulee häiriö tai virus Venäjältä, jolloin pc- ruudulle ilmestyy vaikkapa
Tähti/Sirppi/Vasara -kuvio ja siihen näytölle jäävät pysyvästi.)
---
>>>>ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
Raportoin kuinka onnistuu<<<<
Ei se niin mene.
Syntinen ihminen ei edes etsi Jumalaa.
Jumala pelastaa Ihmisen lahjoittamalla uskon Jeesukseen Kristukseen.
Evankeliumia:
2.Korinttolaiskirje:
6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
(Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)Öteisti kirjoitti:
On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
Eräs kaveri uhosi:
(Entä sitten kun sähköt sammuu, tai ohjelmaan tulee häiriö tai virus Venäjältä, jolloin pc- ruudulle ilmestyy vaikkapa
---
Ei se niin mene.
Evankeliumia:
2.Korinttolaiskirje:
6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
(Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)No mutta kun en tunne tehneeni syntiä, muutamat koodaamani ohjelmat olivat aika lähellä syntiä
- Anonyymi
Öteisti kirjoitti:
On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
Eräs kaveri uhosi:
---
Ei se niin mene.
Evankeliumia:
2.Korinttolaiskirje:
(Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)Joo, tämä Ateistien palsta on hyvä alusta evankelioimiseen tietotekniikkaa hyväksi käyttäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tämä Ateistien palsta on hyvä alusta evankelioimiseen tietotekniikkaa hyväksi käyttäen.
tietotekniikkaa hyväksi käyttäen -enne kikkeli disketti asemaan
- Anonyymi
Kuinka moni teisti uskaltaa mennä kirkkoon, atk.huoltoob, goggleen, hindutemppeliin tai vastaavaan?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754