Teistit ja OS-uskallus(käytöjärjestelmä)

Anonyymi-ap

- Uskaltaako aito uskovainen käyttää Windows XP:tä uudempia käyttöjärjestelmiä
netissä evankeloidakseen?
- Ettei mene materialismiksi elämä tää.

Onko Vindos Vistalla varustettu tietokone materiaa vai helvettiä jos tulostinta aikoo käyttää

Windows 10 onko se täys o'lymppi

"Uskovaiset ja OS-uskallus. "

9

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ateisti ja uskallan käyttää vanhoja tietokoneita
      Aloitin urani operoimalla tietokonetta IBM 1401 jossa ei ollut käyttöjärjestelmää. Sitten urani jatkui mainframe koneilla. IBM360,IBM370,IBM4331, mikrot DOS,Windows xp, vista eläkkeelle v.2006 nyt kotona Windows 10 ja Linux

      Tämä synkkä menneisyys teki minusta ateistin.

      Varma.Tieto

    • Anonyymi

      valtio ja kunnat käytti ainakin pitkään XP järjestelmää

    • Kokeilen luopua Windowsista ja Linuxista ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
      Raportoin kuinka onnistuu

      • On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
        Eräs kaveri uhosi:
        "Ihminen tekee virheitä - tietokone ei tee virheitä"

        (Entä sitten kun sähköt sammuu, tai ohjelmaan tulee häiriö tai virus Venäjältä, jolloin pc- ruudulle ilmestyy vaikkapa
        Tähti/Sirppi/Vasara -kuvio ja siihen näytölle jäävät pysyvästi.)
        ---
        >>>>ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
        Raportoin kuinka onnistuu<<<<

        Ei se niin mene.
        Syntinen ihminen ei edes etsi Jumalaa.
        Jumala pelastaa Ihmisen lahjoittamalla uskon Jeesukseen Kristukseen.

        Evankeliumia:

        2.Korinttolaiskirje:
        6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

        (Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)


      • Öteisti kirjoitti:

        On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
        Eräs kaveri uhosi:
        "Ihminen tekee virheitä - tietokone ei tee virheitä"

        (Entä sitten kun sähköt sammuu, tai ohjelmaan tulee häiriö tai virus Venäjältä, jolloin pc- ruudulle ilmestyy vaikkapa
        Tähti/Sirppi/Vasara -kuvio ja siihen näytölle jäävät pysyvästi.)
        ---
        >>>>ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
        Raportoin kuinka onnistuu<<<<

        Ei se niin mene.
        Syntinen ihminen ei edes etsi Jumalaa.
        Jumala pelastaa Ihmisen lahjoittamalla uskon Jeesukseen Kristukseen.

        Evankeliumia:

        2.Korinttolaiskirje:
        6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

        (Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)

        No mutta kun en tunne tehneeni syntiä, muutamat koodaamani ohjelmat olivat aika lähellä syntiä


      • Anonyymi
        Öteisti kirjoitti:

        On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
        Eräs kaveri uhosi:
        "Ihminen tekee virheitä - tietokone ei tee virheitä"

        (Entä sitten kun sähköt sammuu, tai ohjelmaan tulee häiriö tai virus Venäjältä, jolloin pc- ruudulle ilmestyy vaikkapa
        Tähti/Sirppi/Vasara -kuvio ja siihen näytölle jäävät pysyvästi.)
        ---
        >>>>ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
        Raportoin kuinka onnistuu<<<<

        Ei se niin mene.
        Syntinen ihminen ei edes etsi Jumalaa.
        Jumala pelastaa Ihmisen lahjoittamalla uskon Jeesukseen Kristukseen.

        Evankeliumia:

        2.Korinttolaiskirje:
        6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

        (Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)

        Joo, tämä Ateistien palsta on hyvä alusta evankelioimiseen tietotekniikkaa hyväksi käyttäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tämä Ateistien palsta on hyvä alusta evankelioimiseen tietotekniikkaa hyväksi käyttäen.

        tietotekniikkaa hyväksi käyttäen -enne kikkeli disketti asemaan


    • Anonyymi

      Kuinka moni teisti uskaltaa mennä kirkkoon, atk.huoltoob, goggleen, hindutemppeliin tai vastaavaan?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe