Teistit ja OS-uskallus(käytöjärjestelmä)

Anonyymi-ap

- Uskaltaako aito uskovainen käyttää Windows XP:tä uudempia käyttöjärjestelmiä
netissä evankeloidakseen?
- Ettei mene materialismiksi elämä tää.

Onko Vindos Vistalla varustettu tietokone materiaa vai helvettiä jos tulostinta aikoo käyttää

Windows 10 onko se täys o'lymppi

"Uskovaiset ja OS-uskallus. "

9

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ateisti ja uskallan käyttää vanhoja tietokoneita
      Aloitin urani operoimalla tietokonetta IBM 1401 jossa ei ollut käyttöjärjestelmää. Sitten urani jatkui mainframe koneilla. IBM360,IBM370,IBM4331, mikrot DOS,Windows xp, vista eläkkeelle v.2006 nyt kotona Windows 10 ja Linux

Tämä synkkä menneisyys teki minusta ateistin.

Varma.Tieto

• Anonyymi

valtio ja kunnat käytti ainakin pitkään XP järjestelmää

• Kokeilen luopua Windowsista ja Linuxista ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
      Raportoin kuinka onnistuu

• On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
        Eräs kaveri uhosi:
        "Ihminen tekee virheitä - tietokone ei tee virheitä"

(Entä sitten kun sähköt sammuu, tai ohjelmaan tulee häiriö tai virus Venäjältä, jolloin pc- ruudulle ilmestyy vaikkapa
        Tähti/Sirppi/Vasara -kuvio ja siihen näytölle jäävät pysyvästi.)
        ---
        >>>>ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
        Raportoin kuinka onnistuu<<<<

Ei se niin mene.
        Syntinen ihminen ei edes etsi Jumalaa.
        Jumala pelastaa Ihmisen lahjoittamalla uskon Jeesukseen Kristukseen.

Evankeliumia:

2.Korinttolaiskirje:
        6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

(Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)

• Öteisti kirjoitti:

On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
        Eräs kaveri uhosi:

(Entä sitten kun sähköt sammuu, tai ohjelmaan tulee häiriö tai virus Venäjältä, jolloin pc- ruudulle ilmestyy vaikkapa
        ---

Ei se niin mene.

Evankeliumia:

2.Korinttolaiskirje:
        6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

(Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)

No mutta kun en tunne tehneeni syntiä, muutamat koodaamani ohjelmat olivat aika lähellä syntiä

• Anonyymi
        Öteisti kirjoitti:

On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
        Eräs kaveri uhosi:

---

Ei se niin mene.

Evankeliumia:

2.Korinttolaiskirje:

Joo, tämä Ateistien palsta on hyvä alusta evankelioimiseen tietotekniikkaa hyväksi käyttäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tämä Ateistien palsta on hyvä alusta evankelioimiseen tietotekniikkaa hyväksi käyttäen.

tietotekniikkaa hyväksi käyttäen -enne kikkeli disketti asemaan

• Anonyymi

Kuinka moni teisti uskaltaa mennä kirkkoon, atk.huoltoob, goggleen, hindutemppeliin tai vastaavaan?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe