olet käynyt treffeillä ja yrittänyt päästä yli ikävästä? Mulla tais olla elokuu
Koska viimeksi
20
78
Vastaukset
En koskaan.
- Anonyymi
En pystyisi menemään treffeille kenenkään muun kuin hänen kanssaan. Ja entä jos hän näkisi tai kuulisi? En riskeeraa mitään.
- Anonyymi
Viikko sitten. Hänellä on joku parempi nainen riihimäeltä joten yritän jatkaa elämää
- Anonyymi
Pahuutta täynnä ihminen. Et menetä mitään, päinvastoin säästyt
- Anonyymi
en ole käynyt treffeillä ja nyt en varsinkaan muiden kanssa menisi.
- Anonyymi
80- luvulla , sitten niistä muista ei kannata puhua.
- Anonyymi
Koska olet tehnyt tänne viimeksi aloituksen ?
- Anonyymi
Eilen. En kuitenkaan kirjoita enää kenellekään tietylle, tai ikävöi, jos siihen yrität johdatella keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen. En kuitenkaan kirjoita enää kenellekään tietylle, tai ikävöi, jos siihen yrität johdatella keskustelua.
Taisi vaan vihjata että koita vähän rauhoittua näiden aloitustesi kanssa.
- Anonyymi
En yritä päästä mistään yli. Annan sen säilyä mikä säilyy kun olen kaikki ajatukseni ja tunteeni koetellut. Treffeille en mene kuin yhden naisen kanssa. Tähtään häränsilmään yhdellä tikalla.
- Anonyymi
Viime viikonloppuna leffassa
- Anonyymi
Ikävää. Olisin halunnut sinut. Onnea silti toivotan sinulle ja hänelle.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää. Olisin halunnut sinut. Onnea silti toivotan sinulle ja hänelle.
sivustaSä sotket mut johonkuhun toiseen. Mä en treffaile eksklusiivisesti ketään enkä tapaile konditionaali-ihmisiä.
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
En pysty tapaamaan ketään toista. Hän on testaillut minua ja se tuntuu hyvin julmalta. Hän on iskenyt jokaiseen heikkoon kohtaani ja nostanut vanhat traumat pintaan.
- Anonyymi
En pysty tapaamaan enää ketään, olen vain tässä ja haen seuraa muualta. Olisin saanut jo illalla, mutta en halunnut.
- Anonyymi
Perjantaina. :)
- Anonyymi
Tuomolta Tuomohannalle
- Anonyymi
Ei kiinnosta, ei yhtään huvita.
- Anonyymi
Heinäkuu ja naista kaipaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381