kannikoiden välien tarkastukset alkaa

Anonyymi-ap

Vaalien lähestyessä ökytoimisto tarkastaa jokaisen miehen kannikoiden välin vaalikenttäkelpoisuuden

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs plörps blörbs

    • Anonyymi

      Aivan niin, demueiden kannikoiden välitarkastajaksi on pakattu amatimies Veijo.

      • Anonyymi

        Persujen jytkysilmistä saattaa löytä aika monta sähkönyrkkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen jytkysilmistä saattaa löytä aika monta sähkönyrkkiä?

        Veijo nähty Puuilosssa ostamassa säkillisen Tummelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen jytkysilmistä saattaa löytä aika monta sähkönyrkkiä?

        Persut hoitavat lihashuoltovasaralla henkilökohtaisia miestenvälisiä suhteitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut hoitavat lihashuoltovasaralla henkilökohtaisia miestenvälisiä suhteitaan.

        Demukkien päätä voisi muotoilla lihashuoltovasaralla, mitään ei ainakaan mene piloille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demukkien päätä voisi muotoilla lihashuoltovasaralla, mitään ei ainakaan mene piloille?

        Demareille voisi naputella kuutiopään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veijo nähty Puuilosssa ostamassa säkillisen Tummelia.

        Veijo tekee siis tuloaan persuihin?


    • Anonyymi

      koronaviruksen leviämisen estämiseksi puolue kieltää nielemisen. Tästä eteenpäin majoneesit on sylkäistävä heti yleisen vessan lattialle.

      T. Persujen ökytoimisto.

      • Anonyymi

        Mikäs pikkuhinttari täällä huutelee ja kopsua joka ketjuun tarjoilee.

        Onko mielestäsi jotenkin hauska ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs pikkuhinttari täällä huutelee ja kopsua joka ketjuun tarjoilee.

        Onko mielestäsi jotenkin hauska ?

        Kyllähän minulle perpanssille aina kopsu maistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minulle perpanssille aina kopsu maistuu

        Persepasi taas huuteloilla liikenteessä. Kaikki paskahan persepasille maistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persepasi taas huuteloilla liikenteessä. Kaikki paskahan persepasille maistuu.

        Mollemmat laatit rojahti housuun. Ei haittaa minua perpanssia kunhan kopsua riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mollemmat laatit rojahti housuun. Ei haittaa minua perpanssia kunhan kopsua riittää

        Persepasihan on aivan täpinöissään kun saa housuihinsa paskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persepasihan on aivan täpinöissään kun saa housuihinsa paskoa.

        Minä perpanssi valtasin tänään koko metrovaunun paskantamalla housuihin ja huutamalla jussia ylistäviä iskulauseita. Seuraavalla asemalla vaunu tyhjeni ja minä persu sain matkustaa herroiksi paakat housuissa tyhjässä metrovaunussa kopaua otellen


    • Anonyymi

      Hiukan on taas arveluttavaa antipersun haavekuvat . . . .

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe