Pelkäätkö rakastumista kanssani

Anonyymi-ap

Luonteva kanssakäyminen voi joskus muuttua pakkopullaksi, ja mukaan tulee monenlaista panssaria estämään avoimen mielen virtaa kahden ihmisen välillä. Kävikö meillä näin?

54

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävi, mutta siitä voisi päästä poies?

      • Anonyymi

        Kuinka


    • Ei rakastumista voi pelätä, se vain tulla kopsahtaa, halusi sitä tai ei. Kanssakäymistä voi tietysi vähentää, niin riski pienenee.

      • Anonyymi

        Rakastumisvaiheessa voi iskeä paniikki ja joku tosiaan voi lyödä jarrut päälle. Tai sitten tulee jokin seikka esiin, jok jäähdyttää tunteet.


      • Anonyymi

        Kyllä voi pelätä jos ei ole saanut hyviä kokemuksia rskkaudesta elämässää vaikka niin olisi halunut niin ....
        Sitä pelkoa ei semmoiset tyypit oikein tajua joilla on ollu parempi onni rakkaus elämässään ja unelmat ovat toteutuneet.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi pelätä jos ei ole saanut hyviä kokemuksia rskkaudesta elämässää vaikka niin olisi halunut niin ....
        Sitä pelkoa ei semmoiset tyypit oikein tajua joilla on ollu parempi onni rakkaus elämässään ja unelmat ovat toteutuneet.....

        Tuo on kyllä totta. Riippuu niin paljon siitä, minkälaisia ihmisiä on kohdannut. Jos on hyviä kokemuksia, niin kyllähän se vaikuttaa siihen miten suhtautuu ihmisiin jatkossa.


    • Anonyymi

      Yleensä silloin pelkää, kun kokee et on liian paljon hävittävää epäonnistuessaan. Vaaka kupin hyvä olla balanssissa, jollei ole syntyy silloin epävarmuustekijöitä ja pelkoa. Ennakoiva pelkää enemmän, kuin heittäytyjä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kävihän se, ainakin itsellä näin oli. Tajusin vain jossain vaiheessa, että jos en voi olla rehellinen ihan perusasioista, kuten tunteista ja siitä, että pitää toisesta, ei pysty olemaan rehellinen oikein mistään muustakaan asiasta.
      Loppu olikin ihan omituista yritystä olla kokonaan joku muu kuin on.

      • Anonyymi

        Näin siinä kai monesti käy jos ei ole oma itsensä jos ja kun valehtelee toiselle valehtelee samalla itselleen onko silloin rehellinen kenellekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin siinä kai monesti käy jos ei ole oma itsensä jos ja kun valehtelee toiselle valehtelee samalla itselleen onko silloin rehellinen kenellekään

        On paljon asioita, mitkä vaikuttaa loppu tulemaan. Joskus ratkaisee olla epäaito, koska ei halua vahingoittaa ketään eikä mitään.


    • Anonyymi

      Tutustuminen irl on kaiken A ja 0. Sun ja mun välillä ei ole tapahtunut mitään missään, ellet ole entisen elämän helikopteripallo. Olen huomenna välkympi.

      • Anonyymi

        Enkö minulla ole mitään toiveita olla välkympi huomenna? Voisin oppia sinusta jotain, tehdä paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö minulla ole mitään toiveita olla välkympi huomenna? Voisin oppia sinusta jotain, tehdä paremmin.

        On on vaikka ja mitä. Kehitetään ideaalitilanne päälle. En usko että osaisin sua opettaa missään, keltanokka kun oon:)


      • Anonyymi

        Kannattaisi tehdä jotain noille harhaluuloille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi tehdä jotain noille harhaluuloille.

        Voit aloittaa itsestäsi harhojen poistaminen.
        Vertauskuvien bonjaamiseen olet liian yksinkertainen, sory.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on vaikka ja mitä. Kehitetään ideaalitilanne päälle. En usko että osaisin sua opettaa missään, keltanokka kun oon:)

        Keltanokka sanonta jota käytetään ensikertalaisista keltanokka si taas toisaalta on siihen asti kun voi jo sanoa itseään vanhaksi tekijäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on vaikka ja mitä. Kehitetään ideaalitilanne päälle. En usko että osaisin sua opettaa missään, keltanokka kun oon:)

        Ja mä olen oppinut jopa nuoriltakin aina jotain uutta et miks ei keltanokkakin pystyisi mulle jotain uutta opettaa


    • Anonyymi

      En pelännyt ja taisin jo rakastua. Pelkäsin että et tunne mitään. Kuten et kai tunnekaan.

      • Anonyymi

        Pelko koskee toisen tunteita siis onko niitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko koskee toisen tunteita siis onko niitä...

        juurikin niin. oikein luettu.


      • Anonyymi

        Häntä kohtaan tunnen. Miksi muuten kirjoittaisin näin?


    • Anonyymi

      Mjaa, en minä rakastumista pelkää kuin varattuna ja toiseen. Lienee aika tavallista? Sinkkuna rakastuessaan mikään ei pitele mua, jollei kohde itse estä pääsyä lähelle.

      Jasu

      • Anonyymi

        Sydänsurua olen oppinut pelkäämään kyllä. Taidan olla vanha ja tajuta etten elä ikuisesti, en ole ikuisesti rakastamassakaan enkä saa rakkauttakaan.

        Jasu


      • Anonyymi

        Milläs tulkitset estääkö kohde itse pääsyä lähelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs tulkitset estääkö kohde itse pääsyä lähelle

        Suoraan kysymällä, sitten jos aihe on ajankohtainen. Kyllä mä puhua uskallan ja kysyä.

        Jasu


    • Anonyymi

      Vakava flirttailu tuo mukanaan vastuun, jos on mahdollista että se olisi jatkuvaa.

    • Anonyymi

      Flirttailun rajaa on lähes mahdoton pysäyttää, jos yhteyttä ruokitaan samoin rajoin. Palstoillakin tuntemus toimii ällistyttävällä kemialla.

      • Anonyymi

        Tässä oli sanottu jotain hyvin syvällistä muutamilla sanoilla, mutta en ole varma ymmärsinkö oikein. Haluatko ehkä selventää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli sanottu jotain hyvin syvällistä muutamilla sanoilla, mutta en ole varma ymmärsinkö oikein. Haluatko ehkä selventää?

        Et antanut omaa ymmärryksesi tulkintaa, mutta ei se omaa vastaamistani estä.
        Irl flirttailut lienevät selvää kauraa sullekin.
        Palstan ollessa välissä se on haastavaa, koska tietämykset näkemättä toimivat vahvemmin kuin irl. Tietämyksen kasvaessa, kemia saa vahvistusta niin edetessään hyvin usein.
        Olen avoin ja vastaanottavainen, mutta myös palautetta lykkäävä erinäisin eväin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli sanottu jotain hyvin syvällistä muutamilla sanoilla, mutta en ole varma ymmärsinkö oikein. Haluatko ehkä selventää?

        Tuo pysäyttää olisi varmaan pitäny olla vetää rajojen veto kun ei aina ole niin yksinkertaista todellisuudessa kuin mielessä


    • Anonyymi

      En usko. Rakastuneen/ ihastuneen mieli voi luoda tämän kaltaisia ajatuksia vaikka niillä ei olisi mitään totuus perää😔

    • Anonyymi

      Minulle tämä ei ole, mutta oamsat puolesta vastaan, eteti voi rakastua keneenkään ennen kuin voi hyvin. Ehkä jonain päivänä voin paremmin.

    • Anonyymi

      Kävi. Tosin en voi rakastua enenkun voin fyysisti taas hyvin...
      Ei riitä et mieli tykkää tai rakastaa...
      Ja todellakin irl tutustuminen on ao...
      Oikeasti elämäinen...
      Palsta ja suomi 24 muutenkin voi sekoitaa mielen...

      Ihastunut on sillai vaaralle altis ku sitä ihanaa alkaa näkyä kaikkialla ... Oma mieli voi pahimillaan petkuttaa pahoinkin....😁😎

      Siks palsta sopii tunteiden purkuun mutta ei koskaan miksikään yhteydenoton ja haaveilun välineeksi...
      Siinä menee metsää nii et rytinä käy...

      Minun ajattelun voimaa ei kyllä pysäytä mikään...
      Olo on nyt hyvä ja vapaampi kun moneen vuoteen...
      Asiat piti mennä niikun ne meni juuri nyt....
      Kasvoin ulos ajatuksen kahleista....

      Yks mies taisi kuitenkin tässä kaikessa kyllä minua. 🥰

      Seuraavaksi on edessä vastuunotto omasta fyysestä kunnosta kirjaimelisesti ja tylsän käytännolisesti ....
      Joka ei oo nii kivaa kun ajattelun kanssa näpertely...
      Mutta on tehtävä... Halusin tai en.
      Sitä kohti meen reipaasti.....
      Ja tähän vaiheeseen tarvi miehiä tai uusia ihastuksia sotkeen ja sekoittamaan mieltä.....💪
      Hei hei ja kiitos suomi 24.

      Naiselta - >Miehelle

      • Anonyymi

        Mun takia ei sitä pintaa tarvi kiillottaa mä kahton ihmisessä muuta kuin sitä pelkkää kuorta jos seurustelee toisen ulkonäön kanssa ni se on joka tapauksessa suhde joka päättyy ennen pitkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun takia ei sitä pintaa tarvi kiillottaa mä kahton ihmisessä muuta kuin sitä pelkkää kuorta jos seurustelee toisen ulkonäön kanssa ni se on joka tapauksessa suhde joka päättyy ennen pitkää

        No hyvä et edes sinä teet nii edes jolkekki naiselle..
        Hän on onnekas....
        Minun kohdalla se ulkonäön epätäydelisyys saanut miehet jätttämään mut....
        Ei oo auttanu et on ollu mitää miten kiva hyvänsä
        Niin oon tullu varovaiseksi....
        Tosi epävarmaks....


    • Anonyymi

      Näin tämän tulkitsen, olen sinulle pakkopullaa. Hyvä että kerroit sen lopulta. - Ei tupata, kun ei tykätä.

    • Anonyymi

      Vältän yhtään mitään kanssakäymistä kanssasi kun olet niin vastenmielinen. Sanotaan jotta pelkojaan päin pitäisi käydä mutta aiheuttamasi pahoinvointi tekee siitä erittäin vaikeaa.

      • Anonyymi

        No nytkö se pahoinvoijaq ootkin sinä enkä mimä sinun kansssi 😂😎

        Mä en enää jokatapauksessa häiritse elämääsi tai kysele perääsi mies yhtään missään...
        Se oli ja meni mitä oli ❤️....


      • Anonyymi

        Nii, olen limainen mies, joka aiheuttaa pahaa oloa itselleen tärkeille ihmisille. Halusin yrittää tuoda edes vähän iloa elämään. Anteeksi kaikesta.


    • Anonyymi

      no ei kai tassa ole taas kuinkaan kaynyt tuon lopun halusin tietaa etta miten siina kavi

    • Anonyymi

      Kysy itseltäsi oletko ainoa jolle tuli panssareita. Olisi hyvä sanoa ääneen omat ajatukset eikä luulotella

      • Anonyymi

        Parempi pysyä kaukana ihmisistä jotka elävät oman päänsä kautta ilman harkintaa


    • Anonyymi

      Pelkään. Liian iso asia tänne avattavaksi.

      • Anonyymi

        Miksi? Voit kai avata, miksi näet asian liian suureksi. Tunteet pelissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Voit kai avata, miksi näet asian liian suureksi. Tunteet pelissä?

        Konkreettisesti asiaa ei selitä lyhyesti. Toisekseen tunteet ovat pelottavan voimakkaita. Kolmanneksi, paljon on vaakalaudalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkreettisesti asiaa ei selitä lyhyesti. Toisekseen tunteet ovat pelottavan voimakkaita. Kolmanneksi, paljon on vaakalaudalla.

        Ehkä ymmärrän tilanteesi. Miksi tunteet ovat niin voimakkaita? Näet häntä usein, saat vastakaikua, olet lähemmin tekemisissä?


    • Anonyymi

      Kyllä, pelkään että kasvamme erillemme!

    • Anonyymi

      Pelkään vain itseäni. Puhkeaa ahdisteneisuushäirö, jos joudun lähellekkään sinua ja se ole kivaa, kun kaikki tunteet puhkeaa yhtä aikaa pintaan enkä pysty hallitsemaan niitä.

      Etsi joku toinen.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Eivätkö tunteet ole hyvä asia? En ymmärrä, miksi et suo itsellesi onnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Eivätkö tunteet ole hyvä asia? En ymmärrä, miksi et suo itsellesi onnea.

        Koska en ole koskaan suonut onnea itselle. Muille kyllä


    • Anonyymi

      Tarkastele itseäsi. Tiedät mitä viestit, teit ja jätit tekemättä.

    • Anonyymi

      Se on aika luontevaa

      • Anonyymi

        Mikä on luontevaa?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe