Valehtelin silloin kun ajattelin vihaavani sinua!

Anonyymi-ap

Hah, mikä ystävällismielinen sielu sinä olitkaan.
Kaikki tunteet on yhä tallella! :)
🕳️ Öljyttyinä
❤️

74

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on

    • Anonyymi

      En tiennyt mitään vihastasi mies.

      • Anonyymi

        🙄 niin no, ap. olikin nainen ja erinäisiä vaiheita siihen kyllä kuluikin . En muista tarkkaan, missä vaiheessa huomasin ihan suoranaisen...🤭 noh mutta, se pääsi hieman kehittymään 👹


    • Anonyymi

      Kryptisesti sanottu 💫

      • Anonyymi

        Kryptinen viesti ei ole kryptinen enää avauksen jälkeen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se on kadonnut..
        https://youtu.be/E-RJoW1R9i4

        Kryptinen viestittäjä ei vaan ikävä kyllä osaa millään avata kryptisiä vastauksia ☹️ on vastattu monta kertaa eri tavoin mutta taidot eivät riitä avaamaan ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kryptinen viestittäjä ei vaan ikävä kyllä osaa millään avata kryptisiä vastauksia ☹️ on vastattu monta kertaa eri tavoin mutta taidot eivät riitä avaamaan ☹️

        Täällä on aika monta lukijaa joilla menee noin 90% jutuista ohi. Eivät tajua vaikka vääntäisi rautalangasta.


    • Anonyymi

      Älä läträä liikaa sen öljyn kanssa♥️

    • Anonyymi

      🤪🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      Mistä alkujaan vihasi muodostui ja miksi ovat häneen tallella?

      • Anonyymi

        Kaikki tunteet, ei yksin se. En oikein tiedä, pidin hänestä heti alkuun ilman varauksia valtavasti. Sitten ehkä kuin ystävänä, lemmikkinä, isoveljenä.. ylipäätään jonain, johon saatoin luottaa aina ja täydellisesti. Hän tuntui ihanalta, vakaalta, pumpulilta, pilviltä ja unohdukselta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tunteet, ei yksin se. En oikein tiedä, pidin hänestä heti alkuun ilman varauksia valtavasti. Sitten ehkä kuin ystävänä, lemmikkinä, isoveljenä.. ylipäätään jonain, johon saatoin luottaa aina ja täydellisesti. Hän tuntui ihanalta, vakaalta, pumpulilta, pilviltä ja unohdukselta...

        Mikä siinä alussa oli että aloit pitämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä alussa oli että aloit pitämään?

        Se on pitkä juttu, mutta joku lauseiden pituudessa ja muodossa ja tavassa jolla hän ilmaisi itseään tasapainotti ajatukseni samaan tahtiin ja rauhoitti minua, niin että niinä hetkinä oli paljon helpompi olla. Tietysti sain nauraa tosi paljon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pitkä juttu, mutta joku lauseiden pituudessa ja muodossa ja tavassa jolla hän ilmaisi itseään tasapainotti ajatukseni samaan tahtiin ja rauhoitti minua, niin että niinä hetkinä oli paljon helpompi olla. Tietysti sain nauraa tosi paljon :)

        Saitko puhelimeen niin hauskoja viestejä? 🤭


      • Anonyymi

        taallahan mina olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taallahan mina olen

        sina olet taysi peto sanonminä


    • Anonyymi

      Oliko ufot öljyttyinä?

    • Anonyymi

      Yäk 🤢

    • Anonyymi

      Vihaisit nyt ihmeessä,mutta minä en sinua
      koskaan vihaa.Olet kyllä kaunis,vaikka et turhaan
      laittaudu.sivusta

    • Anonyymi

      Voi kun mä tietäisin tuon!

      • Anonyymi

        Yksin puhuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin puhuja!

        Oot kyllä terävä kun huamaat sen tästä aloituksia kirjoittelevasta miehestä. Kannattaa pestautua etsivätoimistoon


    • Anonyymi

      Tehdäänkö jännäksi? Tupla tai kuitti. Otappa yhteyttä, järjestän uudet öljyt mielen mukaasi? Eikö olisi reilu peli?

      • Anonyymi

        Ehkä otankin, jos ei muita vaihtoehtoja. Tiedät, että olet tärkeä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä otankin, jos ei muita vaihtoehtoja. Tiedät, että olet tärkeä :)

        Muita vaihtoehtoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita vaihtoehtoja?

        Niin, muita vaihtoehtoja. Niitäkin on. Voihan olla että haihdun pois ja katoan. En voi mennä koskaan täysin itsestäni takuuseen, mutta sellaista kuitenkin ajattelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, muita vaihtoehtoja. Niitäkin on. Voihan olla että haihdun pois ja katoan. En voi mennä koskaan täysin itsestäni takuuseen, mutta sellaista kuitenkin ajattelin

        Juu'u. Kukapa tiettää myöskin millä oksalla viikatemieskin istuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu'u. Kukapa tiettää myöskin millä oksalla viikatemieskin istuu?

        Huomenta :) En pelkäisi ihan ensinnä nyt sitä :) mutta totta, että täällä on kadonnut ajantaju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta :) En pelkäisi ihan ensinnä nyt sitä :) mutta totta, että täällä on kadonnut ajantaju

        Päiviä. En minäkään pelkää, mutta eipä tuota elämän pituutta kukaan tiedä? Aika nyt vilistää nopeasti, ehkä vähän liiankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päiviä. En minäkään pelkää, mutta eipä tuota elämän pituutta kukaan tiedä? Aika nyt vilistää nopeasti, ehkä vähän liiankin.

        Eipä niin :) Niin tekee, silmissä vilistää niin että ihan hui! Ehkä aika on nopeutunut ja olemme romahtamassa uuteen aikaan. Kun näkee ajan venymisen spagettina, niin sen pitäisi olla siinä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niin :) Niin tekee, silmissä vilistää niin että ihan hui! Ehkä aika on nopeutunut ja olemme romahtamassa uuteen aikaan. Kun näkee ajan venymisen spagettina, niin sen pitäisi olla siinä :)

        Eihän tässä ajassa tiedä mitä tapahtuu, kun on kaiken maailman ongelmia, Mutta niistähän on jo kirjoitettu Isossakirjassa. Mites muuten siellä menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä ajassa tiedä mitä tapahtuu, kun on kaiken maailman ongelmia, Mutta niistähän on jo kirjoitettu Isossakirjassa. Mites muuten siellä menee?

        Savuporojuustokeittoa, paahtoleipää ja Ventricina Chilisalaa, pienelle lenkille ja takaisin työn pariin :) Entä siellä, miltä näyttää ympärilläsi ja miten maailma muutoin makaa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä ajassa tiedä mitä tapahtuu, kun on kaiken maailman ongelmia, Mutta niistähän on jo kirjoitettu Isossakirjassa. Mites muuten siellä menee?

        taalla on hiljaista kuin huopatossutehtaalla sanon mina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savuporojuustokeittoa, paahtoleipää ja Ventricina Chilisalaa, pienelle lenkille ja takaisin työn pariin :) Entä siellä, miltä näyttää ympärilläsi ja miten maailma muutoin makaa? :)

        Vähä lumiselta talvelta. Perunamuusia tein ja kalapuikot paistoin. Iltavuoroon menen kohta "lepäilemään". Aika hektiseltä näyttää. Käpykylässä kaikki ennallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savuporojuustokeittoa, paahtoleipää ja Ventricina Chilisalaa, pienelle lenkille ja takaisin työn pariin :) Entä siellä, miltä näyttää ympärilläsi ja miten maailma muutoin makaa? :)

        Tässähän se makaa. Luin juuri seitsemän veljestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän se makaa. Luin juuri seitsemän veljestä.

        Minä pääsin nyt lepäämään ja tänne vilkaisemaan.
        Liian rauhallisessa iltavuorossa voi käydä aika pitkäksi ja silloin aika pysähtyy. Mutta mikä tekee seitsemän veljestä kirjasta lukemisen arvoisen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pääsin nyt lepäämään ja tänne vilkaisemaan.
        Liian rauhallisessa iltavuorossa voi käydä aika pitkäksi ja silloin aika pysähtyy. Mutta mikä tekee seitsemän veljestä kirjasta lukemisen arvoisen? :)

        Minä palailin nyt, en seitsemästä tiijjä. K2 luin vast ikään. Meillä on aina menopäällä ilta ja aamuvuorossa😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä palailin nyt, en seitsemästä tiijjä. K2 luin vast ikään. Meillä on aina menopäällä ilta ja aamuvuorossa😜

        No eihän! 🤭hitsi, käy pelottamaan jos alan sinut tuosta tunnistamaan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän! 🤭hitsi, käy pelottamaan jos alan sinut tuosta tunnistamaan 😂

        Miten niin😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin😳

        "Meno päällä". Löydän vielä itseni näiden kirjoitusten aamu- ja iltasoossista 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meno päällä". Löydän vielä itseni näiden kirjoitusten aamu- ja iltasoossista 🤣

        Nyt nukkummaan, hyvän yön😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pääsin nyt lepäämään ja tänne vilkaisemaan.
        Liian rauhallisessa iltavuorossa voi käydä aika pitkäksi ja silloin aika pysähtyy. Mutta mikä tekee seitsemän veljestä kirjasta lukemisen arvoisen? :)

        Ihan normaalia ettei iltavuorossa tehdä mitään sen jälkeen kun esihenkilöt ovat poistuneet paikalta.
        Vain tunnolliset työntekijät jatkavat töitä...


    • Anonyymi

      Vai tykkäsit siittä öljyhieronnasta tahtositko joku kerta ottaa uusiksi toki onko sulla se öljy vielä tallessa sielä kaapin hyllyllä😘

      • Anonyymi

        Muista ottaa mukaan kun olet tulossa yökylään


      • Anonyymi

        Ei ole eikä tule pysy housuissasi pel le


      • Anonyymi

        mika ihmeen oljy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista ottaa mukaan kun olet tulossa yökylään

        joku heittaa sut taalta pellolle joten ei kannata tulla


    • Anonyymi

      Kyösti ja Pertti tappeli. Poliisi vei putkaan molemmat.

      • Anonyymi

        juu se olisinkin tassa hauskaa


    • Anonyymi

      Öljysi on härskiintynyt 🤢

      • Anonyymi

        Totta, se oli jäteöljyä. Kunnon risotto vaatii aina tattiöljyä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, se oli jäteöljyä. Kunnon risotto vaatii aina tattiöljyä :)

        Eli siis tunteesi ovat jäteöljyä? Tämä selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis tunteesi ovat jäteöljyä? Tämä selvä.

        Ei, en tarkoita sitä niin.


    • Anonyymi

      Kerroitko jollekin vihastasi?

      • Anonyymi

        Et ilmeisesti näe itse koomisuuttasi…-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ilmeisesti näe itse koomisuuttasi…-sivusta

        Jos yksi kysymys noin naurattaa niin naura ihmeessä.
        Toki haluaisin tietää, mikä tuosta kysymyksestä tekee niin koomisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yksi kysymys noin naurattaa niin naura ihmeessä.
        Toki haluaisin tietää, mikä tuosta kysymyksestä tekee niin koomisen.

        Ei tuo taida osata perustella.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo taida osata perustella.
        Sivusta

        Osaan kyllä. Pidän suhteellisen naurettavana sitä, että joku yrittää piirtää toisesta ihmisestä kuvaa valheellisin menetelmin, eli tenttaa tuntemattomilta ihmisiltä kaikenlaista ja tuntuu aina löytävän siihen tarkoitukseen kälysimmän provon missä esittää humaania


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan kyllä. Pidän suhteellisen naurettavana sitä, että joku yrittää piirtää toisesta ihmisestä kuvaa valheellisin menetelmin, eli tenttaa tuntemattomilta ihmisiltä kaikenlaista ja tuntuu aina löytävän siihen tarkoitukseen kälysimmän provon missä esittää humaania

        Ei mun vastaus ollut provo, mutta näyttää toimivan sellaisena. Se oli vastaus kysymykseen, jonka aloitusta en löytänyt enää mistään ja jatkoa jossakin muualla ensin vihan tunteista kirjoittamaani :)

        Ehdin miettiä sitä lisää itsekseni, että niinhän se oli. Olin tullut pisteeseen, jossa ajattelin että, "mitä V*TUA tämäkin nyt oli! >:[ eikä siinä ollut sinänsä mitään erehtymisen varaa :'D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan kyllä. Pidän suhteellisen naurettavana sitä, että joku yrittää piirtää toisesta ihmisestä kuvaa valheellisin menetelmin, eli tenttaa tuntemattomilta ihmisiltä kaikenlaista ja tuntuu aina löytävän siihen tarkoitukseen kälysimmän provon missä esittää humaania

        Taisi aloittaja ihan itse kirjoittaa vihasta.
        Mitä jos lukisit aloituksen uudelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun vastaus ollut provo, mutta näyttää toimivan sellaisena. Se oli vastaus kysymykseen, jonka aloitusta en löytänyt enää mistään ja jatkoa jossakin muualla ensin vihan tunteista kirjoittamaani :)

        Ehdin miettiä sitä lisää itsekseni, että niinhän se oli. Olin tullut pisteeseen, jossa ajattelin että, "mitä V*TUA tämäkin nyt oli! >:[ eikä siinä ollut sinänsä mitään erehtymisen varaa :'D

        En tietenkään puhunut kenellekään vihan tunteistani, tiesin olevani sellaisenaan tosi naurettava. Ja juu, se teki siitä vieläkin ärsyttävämpää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi aloittaja ihan itse kirjoittaa vihasta.
        Mitä jos lukisit aloituksen uudelleen?

        No jos sinun lukutaito on tuon miehen trollausten suhteen tuota luokkaa, niin ei oo paljoa varaa puhua😉 mutta tahallallistahan tuo on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sinun lukutaito on tuon miehen trollausten suhteen tuota luokkaa, niin ei oo paljoa varaa puhua😉 mutta tahallallistahan tuo on

        Nääh, en minä mikään mies, mutta ei sen luuleminen minua koskaan haitannut :) päinvastoin, "parempi että peräänyt". Ja mitä tulee miehen tekemiin naisaloituksiin, niin niitä on täällä kyllä. Kukaan ei vaaaaan voi olla niiiiiin naiiiiinen, kuin joku mies :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nääh, en minä mikään mies, mutta ei sen luuleminen minua koskaan haitannut :) päinvastoin, "parempi että peräänyt". Ja mitä tulee miehen tekemiin naisaloituksiin, niin niitä on täällä kyllä. Kukaan ei vaaaaan voi olla niiiiiin naiiiiinen, kuin joku mies :)

        Aika harhainen kommentti. Olisiko sinun aika pitää palstasta taukoa?
        Ei kannata luulla kaikkea miehen kirjoittamaksi. Varsinkaan jonkun kenen lie saman miehen kirjoittamiksi.
        Vai onko se mieheksi luulija saanut sinut kääntymään samanlaiseksi? Sitä suuremmalla syyllä suosittelisin taukoa palstasta


    • Anonyymi

      se on sitten sinun ongelmasi

      • Anonyymi

        no mita nyt niistä


    • Anonyymi

      Ei kuullosta kivalta että olet vihannutkin minua kun en edes tunne sinua.

      • Anonyymi

        Tervsieiä puhunu vika do h lol by be jos tbh jos ei uusittu oot dude


    • Anonyymi

      Lipevän liukas edelleen

      • Anonyymi

        Elämä pilalla kun ei saa ihmiseen otetta anonyymipalstalla minne voi valittaa?


    • Anonyymi

      En usko sua 💩

      • Anonyymi

        Siinä sitä on ollutkin vakuuttamista :)


    • Anonyymi

      Onko niitä tunteita paljon ja ovatko ne suuret? =)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe