... eikä puuttua siihen, mitä kieliä suomenkieliset lapset opiskelevat.
Se ei kuulu meidän ruotsinkieliselle, etuoikeutetulle vähemmistöllemme tippaakaan.
Ruotsinkielisten tulee pitää huolta vain omista kakaroistaan ...
10
104
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri niin.
Teillä on oma ruotsinkielinen kouluhallituksen osasto, keskittykää siihen ja jättäkää suomenkielisten lasten opinnot rauhaan. - Anonyymi
Me suomenkieliset hoidamme itse omat lapsemme ja heidän kouluopintonsa.
- Anonyymi
Ylipäätään on sangen kummallista, että ruotsinkieliset kuvittelevat saavansa päättää suomenkielisten lasten kouluopetuksesta.
- Anonyymi
Niinpä.
Tälläkin palstalla on huonolla suomella kirjoittavia, ruotsin kielen pakko-opinnoista jankkaavia svedupellejä.
Huomatkaa! Teillä on mahdollisuus laittaa omat lapsenne ruotsinkieliseen kouluun. Nauttikaa siitä! - Anonyymi
Joo, suosittelen sitä lämpimästi.
- Anonyymi
Kyllä, näpit irti suomalaisten lasten kouluopetuksesta!
- Anonyymi
Joo, kielisvekot ruotuun.
Muuttakoot Ahvenanmaalle, jos haluavat elää ruotsalaisessa maailmassa. - Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
Totta tämäkin.
- Anonyymi
Näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893534Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 543022
- 592843
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.592653On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle602413Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122