Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sahala

<33

Onko kukaan siis käynyt kyseisessä paikassa? Jos olette, niin kertokaa kokemuksianne.. Esim. Kellä ootte menny.

9

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen.

      mä olin sahalassa yks kesä leirillä, ihana leiri oli. viime kesänä oli sahalasta storkur ja heida vuokralla viikon. minä ratsastin storkurilla melkein koko viikon, se on sitten niin ihana. sen voisin vuokrata vaikka vielä joku kesä uudestaan. oli niiiiiiin ihana.

      • <33

        Itekkii oon ajatellu että vuokraisin sieltä issikan pariks viikokos.


    • srtj

      ensin vaelluksella,ratsuna oli Myys(HUOM!!voisiko joku ihan ihminen lähettää mulle kuvan myysistä??se yks kimo issikka!!!oma typerä filmikamera tilttas sillo enkä saanu yhtään kuvaa myysistä...
      ;[ *niisk!*)mut ihanaa oli!!!myöhemmin ostin sahalalta oman issikan,sillon 5-vuotiaan ruunan,vilnir fra sahalan.

      • tyttönen.

        tässäpä ois sulle yks kuva müsista, täältä löytyy paljon muitakin sahalan heppojen kuvia, laita vaan tarkennettu haku ja kirjota kasvattajan kohdalle vaikka että veli-jussi jalkanen tai sitten vaan rautalampi ja rotuun issikka niin kyllä löytyy;D

        http://www.sukuposti.net/galleria.php?rotu=20&image=14616


      • srtj
        tyttönen. kirjoitti:

        tässäpä ois sulle yks kuva müsista, täältä löytyy paljon muitakin sahalan heppojen kuvia, laita vaan tarkennettu haku ja kirjota kasvattajan kohdalle vaikka että veli-jussi jalkanen tai sitten vaan rautalampi ja rotuun issikka niin kyllä löytyy;D

        http://www.sukuposti.net/galleria.php?rotu=20&image=14616

        KIITOS KAUNIS SIIS TOSISSAAN SULLE KUN TIESIT MISTÄ LÖYTÄÄ MYYSIN KUVAN!!!(tai siis miten se ny kirjotettiinkaan...)KKKKKKIIIIITTTTTOOOOOSSSSS!!!!


      • tyttönen.
        srtj kirjoitti:

        KIITOS KAUNIS SIIS TOSISSAAN SULLE KUN TIESIT MISTÄ LÖYTÄÄ MYYSIN KUVAN!!!(tai siis miten se ny kirjotettiinkaan...)KKKKKKIIIIITTTTTOOOOOSSSSS!!!!

        oleppa hyvä;D


    • leluponi

      oon käyny siellä kahesti, perhevaellus ja nuortenvaellus.
      perhevaelluksella menin Músilla, ihana tamma.
      nuortenvaelluksella menin Röstillä, söpö tamma.

      nyt mulla on oma issikka, Tina frá Sigridastödum, joka on ollut myös Sahalassa.

      • myys

        jos vain sulla on kuvia myysistä,niin kehtaisitko lähettää mulle??mä vaelsin sillä 4-tuntia sahalalla..ja tietysti kamerasta filmi ei onnannu,joten mulla ei oo mitään kuvaa siitä ihanasta pikku kaverista..joten jos vain sulla on kuva/kuvia nii kehtaisitko lähettää mulle??olisin TOSI kiitollinen!!!kiitokset jo heti etukäteen vaikket lähettäiskään kuvii..;)


    • ei jäsen

      Minä olen ollu siellä vaelluksella!!!!! Menin Muskalla! Ensimmäiset askeleet auton niin tuli jo ikävä sitäXD Ja kun laukkasin sillä... olin ankkurina koko ajan! Takasin kun mentiin laukkaa niin jalat lähti jalustimilta ja puut paiskas kasvoihin. en meinanu saaha sitä pysähtymään mut maailman paras issikka on MUSKA! I love you Muska!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe