Yksi päivä tuli mieleeni, että muistaako mies vielä.yhden lahjan, minkä annoin useampi vuosi sitten.
Miehille kysymys, mitä olet saanut naiselta lahjaksi, mikä on jäänyt mieleen?
Muistatko vielä
12
118
Vastaukset
- Anonyymi
Armolahja
Annoit armon käydä oikeudesta
Kiitos
Never fotget Mm. viimeksi todella hyvät, pitkävartiset kynsikkäät, itte neuloi, nämä on loistavat!
- Anonyymi
Rakkauden lahja
Näytti minulle
Sellaistakin on olemassa
Romanttista rakkautta Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden lahja
Näytti minulle
Sellaistakin on olemassa
Romanttista rakkauttaAinakin rakkaudella tehdyt ne ovat.
- Anonyymi
Muistan kyllä ja on edelleen tallessa. Sitä voisi pitää myös tarvittaessa mukana, mutta itse olen pitänyt ainoastaan hyllyllä.
- Anonyymi
Se lahja minkä annoin, joutaa roskiin käytön jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se lahja minkä annoin, joutaa roskiin käytön jälkeen.
Ei sitä voi roskiin laittaa. Sehän on alunperin tarkoitettu käyttöä varten, mukana kuljetettavaksi. Itse pidän kuitenkin sitä vain hyllyssäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi roskiin laittaa. Sehän on alunperin tarkoitettu käyttöä varten, mukana kuljetettavaksi. Itse pidän kuitenkin sitä vain hyllyssäni.
Sitten et ole hän, koska se heitetään pois.
- Anonyymi
Ikäni mä muistan sen...
- Anonyymi
Ai se vaalenpunainen paperimyssy
- Anonyymi
Mitä sait lahjaksi?
- Anonyymi
Olen säilyttänyt kaikki lahjat jotka sinulta ihanalta olen saanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819