Jos rysssä valtaa Ahvenanmaan, niin mitä ei voi tehdä.
Komentoketju ei vaan toimi.
Muistakaa, että Suomen armeijan komentokieli on Suomi ja sitä ei saa puhua Ahvenanmaalla
10
107
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Milläs käsket joukkuetta, kun Suomen kieltä ei saa käyttää virallisissa yhteyksissä.
- Anonyymi
Ei auta kuin nostaa pyssy selkään ja palata mannermaalle.
Ahvenat saa itse hoitaa puljunsa. - Anonyymi
Ahvenanmaan pitää hoitaa itse oma puolustuksensa.
- Anonyymi
Vaihdetaan Ahvenanmaa Karjalaan!
- Anonyymi
Milloin putleristit ovat saaneet oikeuden määrätä Suomen armeijan komentokielestä?
Suomella on velvoite puolustaa Ahvenanmaata,eikä siinä puhuta kielestä mitään.- Anonyymi
Suomen laki määrää, että armeijan komentokieli on suomi.
Suomella ei ole mitään velvoitetta puolustaa Ahvenanmaata. Pitäköön itse huolta omasta puolustuksestaan. - Anonyymi
Tuollaisilla vanhoilla Venäjän kanssa tehdyillä sopimuksilla on passkapaperin arvo.
Venäjällä on vielä konsulaattiin Ahneiden maalla.
- Anonyymi
Ahvenat hoitakoon oman puolustuksensa, jos eivät vaivaudu suomea opettelemaan.
- Anonyymi
Kyllä nyt ollaan pulassa koska Naton komentokieli ei todellakaan ole suomi, kaikki Nato sotilaat heti opettelemaan suomea muuten ei tule mistään mitään!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524387S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114219Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434120Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693968- 853394
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673279IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291150