Jos rysssä valtaa Ahvenanmaan, niin mitä ei voi tehdä.
Komentoketju ei vaan toimi.
Muistakaa, että Suomen armeijan komentokieli on Suomi ja sitä ei saa puhua Ahvenanmaalla
10
108
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Milläs käsket joukkuetta, kun Suomen kieltä ei saa käyttää virallisissa yhteyksissä.
- Anonyymi
Ei auta kuin nostaa pyssy selkään ja palata mannermaalle.
Ahvenat saa itse hoitaa puljunsa. - Anonyymi
Ahvenanmaan pitää hoitaa itse oma puolustuksensa.
- Anonyymi
Vaihdetaan Ahvenanmaa Karjalaan!
- Anonyymi
Milloin putleristit ovat saaneet oikeuden määrätä Suomen armeijan komentokielestä?
Suomella on velvoite puolustaa Ahvenanmaata,eikä siinä puhuta kielestä mitään.- Anonyymi
Suomen laki määrää, että armeijan komentokieli on suomi.
Suomella ei ole mitään velvoitetta puolustaa Ahvenanmaata. Pitäköön itse huolta omasta puolustuksestaan. - Anonyymi
Tuollaisilla vanhoilla Venäjän kanssa tehdyillä sopimuksilla on passkapaperin arvo.
Venäjällä on vielä konsulaattiin Ahneiden maalla.
- Anonyymi
Ahvenat hoitakoon oman puolustuksensa, jos eivät vaivaudu suomea opettelemaan.
- Anonyymi
Kyllä nyt ollaan pulassa koska Naton komentokieli ei todellakaan ole suomi, kaikki Nato sotilaat heti opettelemaan suomea muuten ei tule mistään mitään!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574614
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1554224- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420