Ajatteletko paljon sitä kun ei nähdä enää

Anonyymi-ap

Ja oletko huolissasi siitä, ettei nähdä enää koskaan? Ja vielä, aiotko tehdä mitään asialle?

218

3171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En koska näin tänään😘

      • Anonyymi

        Missä näit


      • Anonyymi

        Ei aloittaja ole nähnyt häntä 😓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittaja ole nähnyt häntä 😓

        Milloin viimeksi? Vai ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi? Vai ollenkaan?

        Kohta vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta vuosi.

        Niin ensi kuussa itselläkin tulee vuosi kun viimeksi hänet, n näin. Hän on edelleen päivittäin ajatuksissani.

        m sivusta


    • Anonyymi

      Pallo jäi sulle

      • Anonyymi

        No silti voi tulla puolitiehen vastaan. Jos joskus vielä nähdään, niin katso edes päin! En varmasti ota yhteyttä, kerta käytöksesi osoitti sinun inhoavan minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silti voi tulla puolitiehen vastaan. Jos joskus vielä nähdään, niin katso edes päin! En varmasti ota yhteyttä, kerta käytöksesi osoitti sinun inhoavan minua.

        Eikö tämä jo kerro että ei selvästikään ollut kiinnostunut romanttisessa mielessä. Vai miten paljon lisää todisteita tarvitaan? Ihmettelen vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silti voi tulla puolitiehen vastaan. Jos joskus vielä nähdään, niin katso edes päin! En varmasti ota yhteyttä, kerta käytöksesi osoitti sinun inhoavan minua.

        No voi voi omahan on häpeäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi omahan on häpeäsi

        No onneksi kaloja riittää meressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silti voi tulla puolitiehen vastaan. Jos joskus vielä nähdään, niin katso edes päin! En varmasti ota yhteyttä, kerta käytöksesi osoitti sinun inhoavan minua.

        en mina sinua halveksi


    • Anonyymi

      Vähän liian usein mietin toivottavasti joskus nähtäs 💕

      • Anonyymi

        Nähdäänhän me kun tule käymään kylässä muutoin hyvin hyvin pienellä todennäköisyydellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänhän me kun tule käymään kylässä muutoin hyvin hyvin pienellä todennäköisyydellä

        Ei ole kutsua esitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kutsua esitetty.

        Sivusta. Tiedäthän sinä minun hän, että olet aina tervetullut luokseni. En vain ole uskaltanut tarpeeksi toivoakaan, kun olet niin tiiviisti siellä L-paikkakunnallasi ja kun en tiedä miten sulla on asiat suhteessasi.
        Minä täällä omalla L-paikkakunnallani odotan vain ihmettä tapahtuvaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Tiedäthän sinä minun hän, että olet aina tervetullut luokseni. En vain ole uskaltanut tarpeeksi toivoakaan, kun olet niin tiiviisti siellä L-paikkakunnallasi ja kun en tiedä miten sulla on asiat suhteessasi.
        Minä täällä omalla L-paikkakunnallani odotan vain ihmettä tapahtuvaksi.

        kuule mika on ihme mita sina obotat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule mika on ihme mita sina obotat

        Tietenkin se, että kohtalo johtaisi meidät yhteen. Saisin osoittaa hänelle tunteeni. Jos hän tuntee samoin, olisi se ihana onnen täyttymys. Rakastan häntä, enkä voisi tuntea samoin ketään toista kohtaan.
        Jotta näin tapahtuisi, tuntuisi se kyllä eräänlaiselta "ihmeeltä". Mutta ihmeitä tapahtuu, uskon niin.
        Tie on ollut pitkä.


    • Anonyymi

      En. En. En.

    • Anonyymi

      Miehelle: en ajattele, en ole huolissani, en aio tehdä mitään. Nämä ei poissulje sitä, ettenkö ajattelisi sinua 😄

    • Anonyymi

      Joskus toisinaan saatan. En ole. Onko tämä nyt sitten jonkin sortin jäätynyt konflikti. Kaippa. Antaa ajan sulattaa...

      • Anonyymi

        Jäätynyt konflikti. Minä en tiedä onko hänelläkin minun kanssani jotain tuollaista älytöntä. No en voi mitään. Elämä on perseestä, pitäiskö ryypätä, vai lähtisikö lenkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätynyt konflikti. Minä en tiedä onko hänelläkin minun kanssani jotain tuollaista älytöntä. No en voi mitään. Elämä on perseestä, pitäiskö ryypätä, vai lähtisikö lenkille.

        Lenkille kannattaa lähteä mielummin. En ajattele kun tiedän että nähdään vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenkille kannattaa lähteä mielummin. En ajattele kun tiedän että nähdään vielä.

        En ollut ap, selvennykseksi.
        - 22.25.31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätynyt konflikti. Minä en tiedä onko hänelläkin minun kanssani jotain tuollaista älytöntä. No en voi mitään. Elämä on perseestä, pitäiskö ryypätä, vai lähtisikö lenkille.

        Jos se noin persiistä on se elämä ni turha sitä on kai silloi edes yrittää vedät pääntäytee otat hyvän narun matkaan ja ehtit pitäjän korkeimman männyn eikö asia liene si sillä ratkaistu ei tartti huomista murehtia si enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenkille kannattaa lähteä mielummin. En ajattele kun tiedän että nähdään vielä.

        Mistäkö sen voit tietää osaatko ennustaa tulevaisuutta vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut ap, selvennykseksi.
        - 22.25.31

        Kiitos, kun varmistit☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätynyt konflikti. Minä en tiedä onko hänelläkin minun kanssani jotain tuollaista älytöntä. No en voi mitään. Elämä on perseestä, pitäiskö ryypätä, vai lähtisikö lenkille.

        kuule tossakin on mont muttaa koska en tieda kavelenko silloin jos en kabele niin sitten saat menna itse lenkille


    • Anonyymi

      Ehkä se oli tarkoitettu minun ja miehen välillä se ettei tapahtunut mitään. Yritän antaa asian olla vaikka se pyörii usein mielessä.

      • Anonyymi

        Olisitko toivonut enemmän kuin pelkkää tassuttelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko toivonut enemmän kuin pelkkää tassuttelua?

        No kuka nyt ei olisi. Tyhmyri kysymys. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko toivonut enemmän kuin pelkkää tassuttelua?

        Olisin :) Sivusta :) Tuo en ole minä sitten . Vähän häiritsee että on sama tyyli kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka nyt ei olisi. Tyhmyri kysymys. :)

        Täytyy peruuttaa vähän. No tassuttelitteko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin :) Sivusta :) Tuo en ole minä sitten . Vähän häiritsee että on sama tyyli kirjoittaa.

        Nyt on unihiekkaa sen verran pää täynnä etten pysy perässä. Kuka et ole sinä? 😅

        Tassuttelija-kysyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy peruuttaa vähän. No tassuttelitteko?

        No ei me tassuteltu. Tuo toinen nainen taisi tehdä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei me tassuteltu. Tuo toinen nainen taisi tehdä niin.

        Ette aiemminkaan? Hän ei varmaan ole tajunnut kuinka kaunis turkki sinulla on 🤷🏻‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko toivonut enemmän kuin pelkkää tassuttelua?

        Mitä on tassuttelu? Pidit kättä naisen vatsan päällä, niin kuin vauvalle tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette aiemminkaan? Hän ei varmaan ole tajunnut kuinka kaunis turkki sinulla on 🤷🏻‍♂️

        Eipä olla tassuteltu eikä puhuttu kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette aiemminkaan? Hän ei varmaan ole tajunnut kuinka kaunis turkki sinulla on 🤷🏻‍♂️

        Et sinä minun turkeista mitään tiedä. Tuo toinen nainen oli tassutellut en minä. En tiedä miksi kommentoin noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on unihiekkaa sen verran pää täynnä etten pysy perässä. Kuka et ole sinä? 😅

        Tassuttelija-kysyjä

        Olen tassuttelija sivusta, en se joka jankkaa tuota samaa täällä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin :) Sivusta :) Tuo en ole minä sitten . Vähän häiritsee että on sama tyyli kirjoittaa.

        Tääl on näi kopioita liikkeellä enämpi ja vähempi mu niistä tuskin yksikään uskaltaa tänne osoitettaan tai puhelin-numeroaan laittaa saatikka omaa kokonimeään mun tiedot noilta osin näistä kirjoituksista pitäisi löytyä jollei harri ole kerenny jo löytää ja ainakin yrittäny ylläpitoa niitä poistamaan puhelin-numerolle tosin ei löydy nimeä kun se on salainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tassuttelija sivusta, en se joka jankkaa tuota samaa täällä koko ajan.

        Okay 👀


    • Anonyymi

      En. Tuntuu että nähdään kuitenkin jos niin tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Kyllä. kyllä ja kyllä. Tää on vähän nyt tai ei koskaan tilanne.

      • Anonyymi

        Si se on omapa on kai valintasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Si se on omapa on kai valintasi

        en tunne koko ihmistä


    • Anonyymi

      Kyllä me mies vielä nähdään.

      • Anonyymi

        Missä? En tiedä paikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä? En tiedä paikkaa.

        Siellä missä ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä missä ennenkin.

        Se ei ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole mahdollista.

        Tietääkö hän ettei ole mahdollista? Meillä pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän ettei ole mahdollista? Meillä pitäisi olla.

        Tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää.

        Sitten en ole minä kun en tiedä.


      • Anonyymi

        Mistäs niin päättelit


    • Anonyymi

      Minä olen tyytyväinen, ettei me enää nähdä. Loppuipa se ihastuminen: välttely ja toisen tulkitseminen ja kiusalliset välit. Aion varmistaa, ettei nähdä, jos se on minusta kiinni, koska pelkään, että jos nähtäisiin, ne tunteet heräisi, enkä minä enää jaksa sitä. Se oli liian rankkaa.

      • Anonyymi

        Olivatko ne tunteet niin pahoja, ettet enää halua niitä tuntea, vai mistä on kyse? Minä haluan nähdä, koska hän synnyttää hyvää energiaa minussa. Tai sitten aika kultaa muistot, niin ettei huonoja muistele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko ne tunteet niin pahoja, ettet enää halua niitä tuntea, vai mistä on kyse? Minä haluan nähdä, koska hän synnyttää hyvää energiaa minussa. Tai sitten aika kultaa muistot, niin ettei huonoja muistele.

        Hänkin antaa mulle energiaa, mut se perustui siihen vetovoimaan ja jännitteeseen eikä sellaisessa eläminen ole helppoa, jos ei voi saada toista, kun on varatuista kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänkin antaa mulle energiaa, mut se perustui siihen vetovoimaan ja jännitteeseen eikä sellaisessa eläminen ole helppoa, jos ei voi saada toista, kun on varatuista kyse.

        Kieltämättä hankala tilanne, vaikka olisikin omassa liitossa ongelmia, vaikkapa tunteet kuolleet. Haluaa olla uskollinen, varsinkin lapsien takia, jos niitä on.


      • Anonyymi

        No voi kyynel mitä hyödyttää paeta tunteitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä hankala tilanne, vaikka olisikin omassa liitossa ongelmia, vaikkapa tunteet kuolleet. Haluaa olla uskollinen, varsinkin lapsien takia, jos niitä on.

        Erohan ei ois vaihtoehto?
        Säälittävää.


    • Olen tavallaan huolissani siitä ettei nähdä, no ei ainakaan jos muuttaa jonnekin kauemmas... Ei ole mitään mitä voisin tehdä, kun en tiedä toisesta. Asiat menee niin kuin ne menee. Elän vain haaveissani.

      • Anonyymi

        Pakkaappa reppusi ja painu sinne minne aurinko ei paista eli Siperia ois sulle se sopivin paikka pyydä kelalta muutto avustusta ni helpottaa


    • Anonyymi

      Kyllä välillä mietin että mitä jos ei nähdä enää.
      En koskaan saisi mahdollisuutta kertoa sinulle miten tärkeä olet ollut minulle kaikki nämä vuodet. ❤️

      • Anonyymi

        Entä jos toinen vaan tietää sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos toinen vaan tietää sen?

        Olisihan se ollut mukava joskus saada jotain vastakaikua, tai en ehkä ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos toinen vaan tietää sen?

        Ei noin. Hienoa jos joku haluaa avautua tunteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos toinen vaan tietää sen?

        Mistäs se toinen vois sen tietää


    • Anonyymi

      Mies itse hiljaisuuden aloitti. Harmi yhteisiä tuttuja jotka laukaisevat vielä toistaiseksi ikävän ja kaipuun mutta niitä vältellen pääsen miehestäkin sitä toivon. Huolissani itsestäni etten ole kyennyt päästämään irti vieläkään vaikka hiljaisuudesta aikaa!

      • Anonyymi

        Jos sille hiljaisuudelle oli jokin perusteltu syy. Ehkä haavoittunut sydän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sille hiljaisuudelle oli jokin perusteltu syy. Ehkä haavoittunut sydän?

        No hiljaisuus on mielestäni henkistä väkivaltaa; voi keskustella asioista eikä vaikeuttaa yli pääsemistä jättämällä asioita puhumatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hiljaisuus on mielestäni henkistä väkivaltaa; voi keskustella asioista eikä vaikeuttaa yli pääsemistä jättämällä asioita puhumatta!

        Mutta hiljaisuushan voi johtua toisen kylmyydestä ja torjunnasta. Ilmeisiä merkkejä siitä, ettei ole halua keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hiljaisuushan voi johtua toisen kylmyydestä ja torjunnasta. Ilmeisiä merkkejä siitä, ettei ole halua keskustella.

        Tuskin itse on kylmä ja torjuvainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hiljaisuushan voi johtua toisen kylmyydestä ja torjunnasta. Ilmeisiä merkkejä siitä, ettei ole halua keskustella.

        Millaisia merkkejä olet rekisteröinyt?


      • Anonyymi

        No ei sentään ollu yhteisiä tuttuja tai tuttavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hiljaisuushan voi johtua toisen kylmyydestä ja torjunnasta. Ilmeisiä merkkejä siitä, ettei ole halua keskustella.

        Iteppä päätti valehdella


    • Anonyymi

      Jatkan vastaa sinä omiin kysymyksiisi AP?

    • Anonyymi

      Kaipaan tällä hetkellä rehellisiä puhevälejä.

      • Anonyymi

        Mitenkä ne saataisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä ne saataisiin?

        En tiedä. Ehkä mun kärsivällisyys loppuu ennen kuin siihen päästään.


      • Anonyymi

        Kannattiko sit valehdella?


    • Anonyymi

      Ollaanko me nähty useinkin?

    • Anonyymi

      Hän on paljon mielessä. Onneks on ilmeisesti nykyään onnellinen, kun vielä reilu kuukausi sitten hänellä oli tosi paha olla. Mitään muuta en nyt voi tehdä, kun ei hän ole minulle vastannut, joten voin vaan olettaa hänen haluavan minusta pysyvästi eroon.

    • Anonyymi

      Enemmän ajattelen sitä, että näin on tarkoitettu jos niin käy, ettei nähdä. En ajattele, enempi ajattelen, etten ole niin kiinnostava toiselle, jos ei nähdä. Miksi ajatella asioita, joihin on vaikea itse vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Saat ne itse itsellesi käsiteltyä ni et ainakaan riko ketään toista ihmistä kun sulla on käsittelemättömiä tunteita


    • Anonyymi

      Ennen ajattelin törmääväni häneen jossain joku päivä. Näin ”häntä” kaikkialla jos vähänkään joku muistutti häntä. Jossain vaiheessa aloin tajuta, etten näe häntä ehkä ikinä enää. Se tekee surulliseksi. Toisaalta silloin ajattelen sitä viimeistä päivää kun näin hänet ja vakuutan itselleni hänen halunneen kaiken jäävän verkkokalvoilleni niin kuin ne jäi. Sen pitää riittää minulle.

      • Anonyymi

        Ajattelen samanlaisella tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen samanlaisella tavalla

        Onneksi on tämä tunteiden hautausmaa. Tänne voi tulla muistelemaan muiden muistoihinsa vaipuneiden kanssa, millaista oli olla rakastunut.


    • Anonyymi

      Kyllä. Kyllä. En tiedä , koska odotan jotain merkkiä Häneltä.

      Ennen hän joskus soittelikin mutei enää :(
      Muutuinko tylsäksi vai tarpeettomaksi? En kehtaa kysyä

    • Anonyymi

      Harmittaa. Ei tämä silti vieläkään loppunut. Me löydetään yhä toisemme. Some day,

      • Anonyymi

        Olisi ihana ajatella noin mutta aika tekee jo selväksi


    • Anonyymi

      En, tein päätöksen että ei nähdä enää. Teit valintasi jo. Näin parempi. Miehelle

      • Anonyymi

        Ei multa. Marraskuussa nähdään.


      • Anonyymi

        Ymmärrän. Eivät kaikki naiset voi haluta minua nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei multa. Marraskuussa nähdään.

        Toivottavasti tämän vuoden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei multa. Marraskuussa nähdään.

        Nyt on marraskuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Eivät kaikki naiset voi haluta minua nähdä.

        Jaa


      • Anonyymi

        Entäpä sitten kun suuttumuksesi laantuu? (Naiselle)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä sitten kun suuttumuksesi laantuu? (Naiselle)

        Loppuelämä ja ikuisuus on pitkä aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä sitten kun suuttumuksesi laantuu? (Naiselle)

        On laantunut jo. Mutta en roiku, jos koen ettei toisella ole mielenkiintoa. Ja tässä tapauksessa koin, että sitä ei löytynyt mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On laantunut jo. Mutta en roiku, jos koen ettei toisella ole mielenkiintoa. Ja tässä tapauksessa koin, että sitä ei löytynyt mieheltä.

        Ei se kannatakaan. Mutta jotkut naiset vetävät mutkat suoriksi tarkistamatta ollaanko edes samalla sivulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuelämä ja ikuisuus on pitkä aika.

        Joo parempi sytyttää valo ja tähyillä toisaalle. Valoa ei tarvi sitten enää kun suuttumuksen jättää taka-alalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kannatakaan. Mutta jotkut naiset vetävät mutkat suoriksi tarkistamatta ollaanko edes samalla sivulla

        Silleenkin voi käydä jos innostuu liikaa


    • Anonyymi

      En usko et on mitään syytä huolestua.
      Ja kuljen omaan suuntaan.... Eli en aijo.

      • Anonyymi

        Kauemmashan sinä olet mennytkin.


    • Anonyymi

      Me törmätään, jos törmätään. Tällä hetkellä vauhti taitaa olla kerran 9 vuoden välein😉

      • Anonyymi

        Naista vai miestä


      • Anonyymi

        Haha nyt kyllä ossuis 💕🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista vai miestä

        Mies mielessä.


      • Anonyymi

        Siihen mennessä mä olen joko parisuhteessa tai sinkku lopun elämää siinä ny ei ole sen ihmeempää miettimistä


    • Anonyymi

      Olen huolissani just siitä.Haluaisin vaikuttaa asiaan mikäli toiselle se käy.

    • Anonyymi

      Olen huolissani ja odotan viestiä. Muuta en juurikaan voi tehdä.

    • Anonyymi

      Se on mahdollista, ettei nähdä. Olen antanut mahdollisuuksia sille, et jos olisit halunnut nähdä olisi ollut helppoa. Et halunnut selvästikään... tämä on kuvitelmaa vaan

      • Anonyymi

        Nyt vaadin selitystä. Missä ja milloin, ja jos et voi tarkemmin sanoa, niin minkälaisessa tilanteessa tai miten en halunnut nähdä?


    • Anonyymi

      J
      0
      0

    • Anonyymi

      Sama kysymys sinulle mies. Oletko huolissasi ja mitä teet asialle? Ajatteletko paljon sitä kun ei nähdä enää?

      • Anonyymi

        Ajattelen paljon, sen surumielin tunnustan. Olen myös huolissani, enkä tiedä, miten olisi edes mahdollista lähestyä häntä 😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen paljon, sen surumielin tunnustan. Olen myös huolissani, enkä tiedä, miten olisi edes mahdollista lähestyä häntä 😪

        Miksi et laita somessa viestiä? Pyydä näkemistä? Siitä se lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et laita somessa viestiä? Pyydä näkemistä? Siitä se lähtee.

        Ihan sivusta kommentoin vaan ettei kaikki ole missään somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta kommentoin vaan ettei kaikki ole missään somessa.

        On kai sulla jokin yhteys mahdollisuus häneen vaikket Somes ole?


      • Anonyymi

        taallahan mina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai sulla jokin yhteys mahdollisuus häneen vaikket Somes ole?

        Omalla kohdallani ei ole kuin yksi mutta en voi sitä syystä tai toisesta käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdallani ei ole kuin yksi mutta en voi sitä syystä tai toisesta käyttää.

        Mikä syy se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta kommentoin vaan ettei kaikki ole missään somessa.

        No se on oma valinta sitten. Voi voi.


    • Anonyymi

      Oon tehnyt kaikkeni erään naisen vuoksi. Hän saa tehdä valinnan. Ehkä silloin on jo myöhäistä?

      • Anonyymi

        Sinun kaikki on nähty, Sinä olet todellakin tehnyt kaiken pahan.


    • Anonyymi

      Olen huolissani. Itsestäni nimittäin. Ei ole tapana ihastua helposti ja ilman vastakaikua ei ole helppoa hengittää.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei ole vastakaikua?


    • Anonyymi

      Turha sitä täällä on kysyä. Ne ketä ei kiinnosta viettää aikaansa muualla...

    • Anonyymi

      Jonkin verran en todellakaan aio itse tehdä asialle yhtään mitään muuta kun korkeintaan mennä elämässäni eteen päin jos ei hän itse osaa pyytää valehteluaan anteeksi kasvotusten niin että tulee itse luokseni

      • Anonyymi

        Valehdellut mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehdellut mistä?

        Kaikesta mahdollisesta


    • Anonyymi

      Ei se minua haittaa yhtään vaan se että tulet uniini koko ajan. Voitko välillä antaa minun ajatella jotain muuta? Miehelle.

      • Anonyymi

        Kuka sua on estänyt tai kieltänyt ajattelemasta muuta


    • Anonyymi

      Itken itseni uneen . Ikävöin . Ei tuu uni kun et oo vieressä . Olispa kiva nytkin halata ja sitten nukahtaa.

    • Anonyymi

      Olen siinä puolivälin maassa, epäröin suossa missä unelmat ja huolet sekoittuvat ja kaikki tämä sumea pysähdyttää paikoilleen. On annettava ajan kulua jaksaakseen ottaa tarvittavat askeleet.

    • Anonyymi

      Ennen kaikkea ajattelen että täällä olisi oltava kovin huomaavainen. Sitä on saattanut olla tunteiden kohde. Ei täysin yksinäinen, saati kadotettu kummajainenkaan. Vaan kukin viisas omalla tavallaan. Toisaalle poistumiset ovat aina tuskallisia. Ne jotka välittivät saattavat kuitenkin istua sänkyjensä laidalla, pidellen päätään ja äännellen eläimen tavoin. Ja kun on kerran tehnyt vaikutuksen saattaa tulla vuosien päästä mieleen ja herättää hymyn kasvoillaan.

    • Anonyymi

      Ja katso peiliin.. muulloinkin kuin laitat
      naurettavia kuvia ja muistobiisejäs.
      Tee jotain itsellesi ja elämällesi.
      Peikkoapina. Hullukatse.

    • Anonyymi

      Kertakaikkiaan vanha ja ruma. Sisältä ja ulkoa.
      Kysy keltä tahansa.

    • Anonyymi

      On teilläkin " huolet " ette edes tiedä mitä se sana edes tarkoittaa. Pinta ei ole sama kuon kokonaisuus.

    • Anonyymi

      En ehdi olla moksiskaan.
      Uusia ja nuoria on joka sormelle näpelöitäväksi.
      Tämä sulle ruma pettäjänoita.

      • Anonyymi

        Haukotus 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukotus 🥱

        Tämä pettäjänoita on luultavasti taas joku emäntä mitä on seurailtu jossain somekanavalla ja otettu hirveät kierrokset kun hän onkin varattu. Sen verran on meinaan näitä kirjoituksia taas näkynyt, että rivienväleistä lukeminen on erittäin helppoa. Toisten mielestä näihin vastaavilla painavalla perusteluilla tuotettuihin itkuvirsiin on varmaan todella helppo samaistua tai sympata niitä. Riittää kun jostain eukosta mainitaan jotain sivumennen


    • Anonyymi

      Sun huulet on liian täynnä botoksia ,siksi se konalan poika ihastui sinuun...en halua sinua nähdä enää, ole Alin patjana sitten.

      • Anonyymi

        Mä en parantele ikuna itteeni millään tekojutuilla


    • Anonyymi

      Ajattelin alkaa luottamaan kohtaloon jatkossa. Ne asiat tapahtuu mitkä on tapahtuakseen. Toki silloinkin ois voinut käydä toisin, mutta minkä minä sille enää voin.

      • Anonyymi

        Turha jossitella. Itse keskityn nykyhetkeen ja luotan asioiden menevän itsestään. Minä opettelen rakastamaan ensin itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha jossitella. Itse keskityn nykyhetkeen ja luotan asioiden menevän itsestään. Minä opettelen rakastamaan ensin itseäni.

        Aika vastuutonta aikuisilta ihmisiltä vielä


    • Anonyymi

      Mitä sinä mies haluat? Kerro se minulle, niin katsotaan onko meillä mitään mahdollisuuksia korjata enää tätä tilannetta. Vai onko parempi vain kummankin jatkaa omaa tietään.

      • Anonyymi

        Omakseni sinut haluan. Halailla jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omakseni sinut haluan. Halailla jne.

        Ollaanko halailtu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko halailtu?

        Pari kertaa kyllä.


    • Anonyymi

      Suomi on niin pieni maa, että tulemme törmäämään väkisinkin ja odotankin sitä. Toivon vain, että se kohtaaminen olisi miten sen sanoisi..antoisampi kuin viimeksi. Viimeksi jäi vain vähän "halju" olo..

      • Anonyymi

        Totta mooses meijän on tavattava

        Näin sellaisen unen joku aika sitten

        Minulla oli poikaystävä

        Aattelin

        Pidetään vaan kädestä kiinni

        Ei erota olleskaa

        Sit ei tarvii enää jännitellä tapaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta mooses meijän on tavattava

        Näin sellaisen unen joku aika sitten

        Minulla oli poikaystävä

        Aattelin

        Pidetään vaan kädestä kiinni

        Ei erota olleskaa

        Sit ei tarvii enää jännitellä tapaamista

        Toteaja oli nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta mooses meijän on tavattava

        Näin sellaisen unen joku aika sitten

        Minulla oli poikaystävä

        Aattelin

        Pidetään vaan kädestä kiinni

        Ei erota olleskaa

        Sit ei tarvii enää jännitellä tapaamista

        hei hei sitten vaan sinullekkin rakkaani


      • Anonyymi

        Halju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halju?

        Ei inhottava, mutta kesken jäänyt...sellanen you know =/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei inhottava, mutta kesken jäänyt...sellanen you know =/

        ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toteaja oli nainen.

        Se abstraktio sitten piisaakin tuolle utelijalle ikuisesti, amen moro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei inhottava, mutta kesken jäänyt...sellanen you know =/

        Sun kanssa jäänyt joka kerta keskeneräi seksi.


    • Anonyymi

      Siittä mistä missä kenkä kaa no on knows.

    • Anonyymi

      Miksi käyttää ajatuksia tollaiseen, mikä on jo kirjoitettu tapahtumattomaksi tapahtumaksi.

      • Anonyymi

        Terveisiä jos se bd kykyä Ibiza vie give logged


    • Anonyymi

      Ei mitään huolta.

    • Anonyymi

      Omaan tahtii, ankanmarssii töppösillä.

    • Anonyymi

      Puss!

    • Anonyymi

      ..rakkaani..
      Kuka kirjoitti? Puhetyöläinen.

    • Anonyymi

      Pakostu joudumme nukkumaan vierekkäin.

    • Anonyymi

      Hyviä öitä ja paperitöitä

    • Anonyymi

      Hello, hello, hello.

    • Anonyymi

      Taas noita fuckinf typeriä, rumia, Rinta-Juopon automainoxia.
      Inhoan autoja. Turhia.

      • Anonyymi

        Se on 100 varma etten asioi siinä huijariliikkeessä! Jäivät aikoinaan kiinni mittareiden ruuvaamisesta ja eivät korvanneet rikki mennyttä konetta ystävälleni. Autot ostetaan naapurista.


    • Anonyymi

      Aattelen että elämä alkoi uudestaan. Tyhjä valkoinen canvas, johon maalaan uudet kauniimmat kuviot. Menneet voi mädäntyä siellä missä ovatkaan.

    • Anonyymi

      Aika entinen ei koskaan enää palaaaaa 🎶

    • Anonyymi

      Uusi aika alkaa ja kaikki hyvä sen mukana ❤️

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä ajatus ja suunta


    • Anonyymi

      tuo asia on hyvin yksinkertainen sitten ei nahba ei siina mitaan muuta ole

      • Anonyymi

        Mikä asia on yksinkertainen?


    • Anonyymi

      En ole ikävöinyt ketään kymmeneen vuoteen, joten ei ole mitään tarvetta nähdä ketään.

      • Anonyymi

        Päätit sitten avautua vaikka ei ollut sinulle😂. Helpottiko?


    • Anonyymi

      tuhansia simpukoita buttefista ja kunanksarapu 506kpl heti ja desseriksi fatsezin suklaa levä

      Taroilija sanoo että: teille ei voi tarijoilla, ... siis mitä paskaa Sionä jauihat tädssä on rajaton tuotto seka american express.... black card you know.

      Heittäkää saatanan vittuunb tämä tarjoilija jo ei osaa tehdä tytönsä....

    • Anonyymi

      Mitä muuta voi asialle tehdä, jos toista ei kiinnosta, kuin alistua kohtaloonsa?

    • Anonyymi

      En ajattele enää. Näin sinut ohimennen, enkä ollut tunnistaa. Kuinka olet antanut itsesi noin rupsahtaa muutamassa vuodessa?

      • Anonyymi

        Ajattele miltä kauheudelta vältyitkään!


      • Anonyymi

        En vain voi sille motään että vanhenen..


    • Anonyymi

      En,koska en halua nähä.

    • Anonyymi

      Olen minäkin huolissani jos, en näe häntä enää. Haaveilin monta kertaa minusta ja hänestä. Enää muutama kerta kun mahdollisesti näen hänet työpaikallaan. Hän on mies. Tiedän missä hän asuu. En ole menossa käymään tiukkapipojen. takia. Ei ole tietoa yhteisestä tulevaisuudesta. On vain muistot haaveista.

    • Anonyymi

      nähdään sitten kun tulet kemijärvellä käymään

      • Anonyymi

        Mikä vatun kemijärvi..jossain keskellä ei mitään.
        Vihreät vaatteet vaan päälle menox. 😅


    • Anonyymi

      Ai. Ollaanko me rakkaani joskus sitte nähty? Missä? :)

      • Anonyymi

        Kulta, kulta hän on. Ollaan nähty lukemattomia kertoja.


    • Anonyymi

      Mihin nämä aloitukset pyrkivät? Päämäärätön höpönhöpöä.

      • Anonyymi

        Ehkä sulla ei ole omakohtaista kokemusta tai jäänyt kukaan vahvasti mieleen. Niin hankala varmaan ymmärtää.


      • Anonyymi

        Tajunnanvirtaa, ei mitään merkitystä kellekään tai millekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajunnanvirtaa, ei mitään merkitystä kellekään tai millekään.

        Ei ainakaan sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan sulle

        No jos sulle on muka jotain niin todellakin otan osaa, sekopäisyys ei oo terveen merkki.


    • Anonyymi

      Lähes joka päivä käyt ajatuksissani ja olen huolissani kun mokasin sun kanssa.
      En mä kehtaa enää yhtettä ottaa kun selkeesti tuli edellisellä kerralla selväksi.
      Jää kyllä mun osalta tähän tässä elämässä.

      • Anonyymi

        Ootko mies vai nainen?


      • Anonyymi

        Sithän se oli siinä onnea elämääsi


    • Anonyymi

      En ajattele asiaa. Eiköhän hän ole tyytyväinen valintoihinsa ja minä tyydyn siihen. En aio tehdä asialle mitään.

      • Anonyymi

        Ei valehtelijan kanssa tosiaan tarvitse palata mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valehtelijan kanssa tosiaan tarvitse palata mihinkään.

        Jos ja kun ei ole luottamusta puolin eikä toisin, ei kannata.


    • Anonyymi

      Nähtiin aika äskettäin. Kaunis ja ihana olet kuin mikä mutta varattu enkä voi tehdä tilanteelle mitään. Sitä paitsi minulla ei ole numeroasi vaikka luulet että on. Sanoin aiemmin että pallo on sinulla ja olemme jatkuvasti ympäristössä jossa en voi tehdä mitään vaikka haluaisinkin. Olet jatkuvasti piiritetty muilla ihmisillä. Ota yhteyttä. Jos jännittää niin voit puhua vaikka jostain muusta asiasta ensin tai naamioida yhteyden oton muuksi pääasia että olemme pois töistä ja siinä ei ole kuin sinä ja minä. Silloin voin edistää asiaa mutta sinulta täytyy tulla se viesti tai puhelu ensin koska sinulla on numero minulla ei. Työpuhelimeen en laita mitään.

      • Anonyymi

        Voi härreguude sinuakin kolleegan stalkkaajaa.


      • Anonyymi

        Laitoitko minulle sähköpostia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi härreguude sinuakin kolleegan stalkkaajaa.

        Jos luit tekstin niin huomasit etten stalkkaa ketään enkä ota kehenkään yhteyttä ja kunnioitan valintaa jos ollaan ottamatta yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoitko minulle sähköpostia.

        En enkä laita.


    • Anonyymi

      Joka päivä kotona ollaan. Ainakin tunti samaan aikaan.

    • Anonyymi

      Vihaan ja inhoan.

      Valehtelija, pettäjä, umpimielinen, puhumaton, kylmä !

    • Anonyymi

      Häivyn.
      En jää kaipaamaan. Mitä kaipaisin. Ei mi tään. Mi tään. Mi tään.

    • Anonyymi

      Ajattelen edelleen joka päivä miestä, jota en enää näe. Nyt on mennyt jo pari kolme kuukautta, mutta suru ei hellitä. Ei se taida hellittää pitkiin aikoihin. Ikävä jäi sydämeen asumaan.

      • Anonyymi

        Kuka mies voisi täsmätä minuun?


      • Anonyymi

        🙃😱🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mies voisi täsmätä minuun?

        Ei sillä ole merkitystä. Eräs itseäni hieman nuorempi (ei mikään iso ikäero) mies pääkaupunkiseudulta, jolle minä onneton menin sydämeni menettämään. Tuskin näen häntä enää koskaan, eikä se häntä vaivaa lainkaan. Yksipuolista oli siis.


    • Anonyymi

      Olen tottunut pettymyksiin elämäni varrella. Tämä voidaan laittaa jonon jatkoksi.

    • Anonyymi

      Onhan tämä ollut melkoinen matka. Olkoon se minulle opiksi ja ojennukseksi. Ylimielinen, valehtelija ja mustasukkainen kun olen. Suoritin kuitenkin kurssin odotusten mukaisesti, vai mitä. Voin kuitenkin kertoa, että sinä et tunne minua, enkä minä sinua. Siksi on paras olla olettamatta mitään.

    • Anonyymi

      Odotan koko ajan näkeväni jossain. Katson vastaan tulevat autot, ihmiset jotka kävelevät tiellä, odotan jopa työympäristössä näkeväni.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe