Kuusamolaiset teinit ja varhaiseläkeikäiset on niin elämässään epäonnistuneita reppanoita, et pitää etsiä kontenttia elämään puuttumalla toisten ihmisten elämään, eikä jakseta hoitaa omia ongelmia? Semmoista nälvimistä ja vittuilua jos joku pärjää paremmin kuin muut ikäisensä. mitä?
Varsinkin Teinit ja 45+ ikäiset totaalisia paskanjauhajia pää tungettuna sinne mihin "ei päivä paista".
Onko tosi että..
Anonyymi-ap
5
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä/kuka nyt taas risoo mieltäsi? Oletko itse antanut aiheen nälvimiselle tai vittuilulle?
- Anonyymi
Kuusamossa ei ole mitään
- Anonyymi
Yhtä kateellisia ne on Taivalkoskella ja Pudasjärvelläkin. Mitä vaan tehdään, että saadaan oksennettua oma paha olo sen päälle, jolla menee paremmin.
- Anonyymi
Taas on mielensä pahoittaja.
- Anonyymi
Pelottaako? Ootko aloittaja tehnyt jotain minkä takia olet ansainnut vittuilut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398