Apua! Paino nousee vaikka en syö

Anonyymi-ap

Apua??
Oon parantunu anoreksiasta puol vuotta sit ja nyt aloin taas laihduttaa, koska sain kauheesti kommentteja siitä et en ees ollu nii laiha jne ja nyt mun pitää todistaa kaikille et kui sairaaks itteni saan. Oon nyt syöny noin 500kcal/ päivä parin kuukauden aikana ja paastonnu 3 päivää viime viikolla ja nyt maanantaista asti. Paino on lähteny hyvin laskuun noin 10kg tossa ajassa. Oon viikonloppuina jopa syöny ylimääräistä, mut sekää ei oo haitannu. Ennen. Viime viikonloppuna halusin kuitenki kokeilla, et saanko mun aineenvaihdunnan nousee syömällä paljon ja sunnuntaina söin ihan sikana. Niinku tosi paljon. Lauantaina söin 1000kcal ja paino oli sunnuntaiaamuna 500g enemmän ku lauantaiaamuna. Sunnuntaina halusin kuitenki kokeilla syödä kunnolla ja söin sitten ihan järkyttäviä määriä laskematta kaloreita. Veikkaisin että joku 4000 kaloria? Paino oli noussu seuraavaan aamuun mennessä 2kg. Aloin sitte paastoamaan, mutta paino ei laske, niin kuin aikaisemmin ja pysyi samana tiistai aamuun mennessä. Tänään (Ke) kun kävin vaa'alla aamulla klo 2.17, paino oli taas 100g enemmän enkä tiedä mitä tehdä!! Miten saisin sen taas laskuun?? Ei tämmöstä oo ennen tapahtunu vaik oon aikasemminki laihduttanu nopeesti?? Siis oon myös juonu paljon vettä ja urheillu jonkun verran. Pystyskö joku auttaaa :(((

8

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi! Voitteko vastata mun uudestaan laittamaan keskusteluun ku tän laittaessani en ollu vielä rekisteröityny! kiitos avusta <3

    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu ettet ole parantunut anoreksiasta.
      Voi olla että joku idiootti mainitsi sinen näyttävän lihavammalta ja sait päähäsi että olet lihava.
      Ihmiskeho pyrkii ihannepainoon ja ilmeisesti ole rajusti sen alle.
      Eli jatkat sitä normaalia syömistä ja suljet korvat noilta kommentoijilta

    • Anonyymi

      Suurin virhe minkä teet, että kyttäät noita kaloreita. Eli ajattelet edelleenkin kieroutuneesti. Älä kuuntele ihmisten kusipäisiä kommentteja, ja aja itseäsi oikeasti huonoon happeen. 500 kcal on aivan liian vähän. Keskimäärin aikuinen ihminen tarvitsee 2000-2500 kcal päivässä. Kasvuiässä oleva tarvitsee vähintään saman tai jopa enemmän.

    • Anonyymi

      ai että klo 2.17 hitsi oisko sun pitänyt mennä vaikka minuutin myöhemmin vaa`alle.

    • Anonyymi

      Valitettavasti voi olla, että et saa painoa laskemaan ihan vain koska sun keho on niin päättänyt. Puoli vuotta ei ole aika eikä mikään sun kehollesi eli sillä on vielä paaaljon korjattavaa, joten se voi olla, että nyt se pitää kiinni kaikesta mitä syöt, koska ei tiedä, milloin syöt seuraavan kerran. Toki myös se, mitä syöt voi vaikuttaa eli jos syöt paljon suolaa ja sokeria sisältävää ruokaa tai ruokaa, jolle olet tietämättäsi lievästi allerginen niin se sekoittaa kehoasi.

      Jos kyseessä ei ole ruoka-aineet ja olisit kaikin puolin sekä fyysisesti että henkisesti terve suosittelisin ns. käänteistä diettaamista (reverse dieting). Nyt kuitenkin suosittelen, että puhut jollekin noista tuntemuksistasi ja hakeudut avun piiriin! Et selvästi ole parantunut! :(

    • Anonyymi

      Jos juot sitten coca-colaa taqi sellaisia niin lope3ta juominenb syömisen lisäksi cvain kraanavettäö

    • Anonyymi

      Osta apteekista ulostuslääkkeitä, käytä niit 2per vk, se reipastaa aineenvaihduntaa, jos otat enemää ku 2per vk nii se ei toimi yhtä hyvi pitkälläaikavölillä ja rikkoo suolet

    • Anonyymi

      Köy kylmissä suihkuissa (kehos alkaa lämmittää itseään eli polttamaan itseään), koita olla ajattelamatta ruokaa, ja ku oot syöny puolvuot shut normaalisti nii kehos pitää tottua tuohon puenempää ruoka määrää, kyl se keho koht antaa periksi ja sen on pakko polttaa itseään koska tarvii ravintol, piä ittes kylmänä ja nuku vähid vaatteis juo paljo kylmää yms yms

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe