Tupakoinnin lopetus oli yksi parhaista teoistani

Anonyymi-ap

Lopettamiseen liittyy niin paljon positiivisia asioita, että niitä on vaikea luetella.
Aluksi oli vähän ikävä tupakkaa mutta nykyään en osaa kaivata sitä.
Tupakointi ei antanut yhtään mitään. Se aiheutti jatkuvan vieroitusoireiden kierteen, joka vain vähäksi aikaa helpotti kun oli tupakan polttanut .
Nykyään on levollinen ja rauhallinen olo kaiken aikaa enkä tarvitse tupakkaa.
Lopeta ihmeessä jos vielä poltat. Se kasvattaa itsetuntoa ja selkärankaa

8

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et osaa luetella niin olet ihan pihalla.

• Anonyymi

Taidat olla kateudesta katkera?
        Sinulle ilmeisesti tupakointi on ollut ainoa tapa saada kavereita ja ylläpitää kaverisuhteita? Et ole uskaltanut poiketa siitä porukan valtavirrasta joka on vaatinut sua edes kokeilemaan.
        Jos et polta olet jotenkin erilainen, vai mitä? Ja erilainen et uskalla olla. Samasta muotista tehty kuin ikäisesi ylipäätään, kyky itsenäiseen ajatteluun puuttuu kokonaan ja tehdään kuten kaveritkin tekevät.
        Matkit vain muita ja saadaksesi hyväksynnän teet sitä samaa mitä muutkin, eli tupakoit. Jos he pyytävät sua ryöstämään jonkun , teet sen mukisematta, teet kaiken vain kuuluaksesi samaan porukkaan.

• Anonyymi

Lopetin polttamisen 58 vuotiaana poltettuani 38 vuotta.,armeijan jälkeen poltin lopettamiseen saakka puolestatoista-kahteen askia vuorokaudessa.Lopetin kertalaakista Jätin vain yhtenä aamuna tupakan ostamisen.Rupesi suoraan sanoen vituttamaan työmailla.Aina oli joku nykimässä hihasta lähteä tupakalle.Se ei oikein käy itsensä työlistävälle yrittäjälle,jolle jokainen minuutti on tärkeä työmaalla.Niinpä lopetin ilman mitään nikotiini purkan jyystämistä.Hyvin nopeasti kaverit tottui eivätkä maanitelleet enää tupakalle.Vaan suurin osa heistä seurasi kiinostuneesti onnistumistumistani lopetuksessa .Meissä Suomalaisissa on hyvä piirre,kilpailla,jos tuokin onnistui.Niin jumalauta näytän,että onnistuu se minultakin,jos haluun.Niinpä vuoden sisällä moni työkumppaneista lopetti täysin polttamisen.Ovat jälkeen päin sanoneet,etteivät halunneet olla huonompia,nynnyjä.Ovat kiitelleet,lopettamisen aloitusta .Ei kaverit häviä siitä .

• Anonyymi

Jatkoa edelliseen olen ollut nyt polttamatta 14 vuotta.

• Anonyymi

kyllä varmaan on , yksi parhaimmista päätöksistä, sitten kun sen tapariippuvuuden päässyt yli . = 3 kk.

• Anonyymi

Olen tänään nyt illalla päättänyt, etten aamulla polta enää yhtään röökiä, enkä polkase kioskille sitä hakemaan. No tämän olen tehnyt ennenkin, ollut esim 4 pv polttamatta, sitten mulle suht' AINA tulee se mieli, että " no joo, pystyn lopettamaan koska vaan" -ja taas jatkan entiseen malliin.
      Mutta nyt haluan oikeesti lopettaa, olen alkanut laskemaan kuin paljon rahaakin tähän menee, jolla summalla voisi jo vaikka puolen vuoden päästä tehdä vaikka joskus matkan jonnekin.
      Pitäisi saada se ajatus päähän, että on muunlainen tavoite niille rahoille jotka heitän savuna ilmaan.
      Mä tulen tälle palstalle katsomaan huomisesta lähtien jospa oisin saanut tsemppiviestejä lopettamiseen ja vaikka mukavia kertomuksia mitä ootte tehny rahoilla jotka säästyy kun lopettaa tuon tyhmän tavan ja riippuvuuden . Eihän tuossa oikeesti ole mitään järkee!

• Anonyymi

Minä lopetin runsaat 12 vuotta sitten. Sitä ennen oli useita epäonnistuneita yrityksiä, joista pisin 15 kuukautta. Tässä onnistuneessa lopetuksessa en käyttänyt korvaushoitoa. Psyykkasin itseäni ajattelemalla, että mitä pahempi vieroitusoire sen nopeammin pääsen eroon tupakasta ja että vieroitusoireet kuuluvat asiaan.

• Anonyymi

Tupakoinnin lopettamisen jälkeen tuli laaja ientulehdus eri puolilla hampaistoa, ja jouduin sen takia käymään lyhyessä ajassa useita kertoja suuhygienistillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2363
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2317
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1204
    Aihe