Jossakin vuotaa Paypal sähköpostiosoitteet tai maksutietoja ja ulkomaiset rikolliset lähettää niihin sähköposteja joissa tekeytyvät firmaksi jossa kertovat tilausvahvistuksesta tai että olet tilaaja jollekin palvelulle.
Vaikka et ole tietenkään tehnyt mitään.
Kertovat että jos et olet tehnyt niin paina linkkiä jossa se perutaan, tämä on se huijausyritys saada juuri menevään toiselle sivulle linkin kautta.
Ihmisen luonteesta kiinni voiko häntä ohjailla ja huijata ja niitä riittää.
Mihinkään ei pidä mennä sähköpostiin tulevien viestien kautta.
Paypalissa voi käydä paypalin oikean sivun internet sivun kautta katsomassa omia maksuja ja ostoksia.
Suosittelen myös aina ottamaan kortin pois sieltä. En itse ole koskaan pitänyt siellä, vain kun maksan niin laitan kortin siksi aikaa ja otan pois.
Varoitus Sähköposteista joissa kerrotaan että olet tilannut jotain ja Paypal sopimus/maksu tehty
Anonyymi-ap
2
192
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sen verran itsepäinen nainen.Yksin omillani toimentuleva kun en juo viinaa en tupakoi. Niin sihen itsepäisyteni en tilaa yhtään mitään netistä.Ostan tuoteet kaupasta minkä omasilmä näkee.Niin ei tarvii plauttaa ja maksella pankki korteilla netistä yhtään mitään.Pani tunuksia en otanut,en litynyt oma kantaankaan.Ihan oma valintani.Kun en ole laumasielu ei älypuhelinta.HUOM! Olisin saanut sen ilmaisiksi ääretön rauha siihen kätkeytyy kun on tavallinen kännykkä.En ole avanut myöskään some tiliä F.B./ Instagram. Joten sästynyt monesta silläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799