Jossakin vuotaa Paypal sähköpostiosoitteet tai maksutietoja ja ulkomaiset rikolliset lähettää niihin sähköposteja joissa tekeytyvät firmaksi jossa kertovat tilausvahvistuksesta tai että olet tilaaja jollekin palvelulle.
Vaikka et ole tietenkään tehnyt mitään.
Kertovat että jos et olet tehnyt niin paina linkkiä jossa se perutaan, tämä on se huijausyritys saada juuri menevään toiselle sivulle linkin kautta.
Ihmisen luonteesta kiinni voiko häntä ohjailla ja huijata ja niitä riittää.
Mihinkään ei pidä mennä sähköpostiin tulevien viestien kautta.
Paypalissa voi käydä paypalin oikean sivun internet sivun kautta katsomassa omia maksuja ja ostoksia.
Suosittelen myös aina ottamaan kortin pois sieltä. En itse ole koskaan pitänyt siellä, vain kun maksan niin laitan kortin siksi aikaa ja otan pois.
Varoitus Sähköposteista joissa kerrotaan että olet tilannut jotain ja Paypal sopimus/maksu tehty
Anonyymi-ap
2
154
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sen verran itsepäinen nainen.Yksin omillani toimentuleva kun en juo viinaa en tupakoi. Niin sihen itsepäisyteni en tilaa yhtään mitään netistä.Ostan tuoteet kaupasta minkä omasilmä näkee.Niin ei tarvii plauttaa ja maksella pankki korteilla netistä yhtään mitään.Pani tunuksia en otanut,en litynyt oma kantaankaan.Ihan oma valintani.Kun en ole laumasielu ei älypuhelinta.HUOM! Olisin saanut sen ilmaisiksi ääretön rauha siihen kätkeytyy kun on tavallinen kännykkä.En ole avanut myöskään some tiliä F.B./ Instagram. Joten sästynyt monesta silläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379