Nyt tulee paha filmifriikeillekin. Elokuva on tullut suomen telkkarista joskus ihan 90-luvun alkupuolella. Minulla oli siitä lyhyt pätkä videolla kun olin ajastanut jotain muuta. Nimeä ei ollut nauhalla, mutta elokuva alkoi näin.
Kolme miestä on hevosvankkureissa. Yksi miehistä on kaupustelija ja kaksi muuta jotain muita matkustajia. Kauppias esittelee jotain krääsää ja pyytää niistä hintaa. Lihava, vähän rujon näköinen matkustaja haluaa jotain rihkamaa ja vaatii sitä sanomalla "give!" Kauppias pyytää rahaa ja lihava mies raivostuu ja heittää kauppiaan hevosvankkureista keskelle metsää. Nauhoitus loppuu tähän, mutta oletettavasti jotain pahaa tulee tapahtumaan tälle ulosheitetylle. Tapahtumat sijoittuvat jonnekin menneisyyteen ja minulla on joku muistikuva että kyseessä olisi mahdollisesti vamppyyri elokuva.
Kellään hajuakaan leffasta?
Elokuvan nimi?
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa ehkä olla joku Hammer Film Productions Dracula elokuvista?
https://en.wikipedia.org/wiki/Dracula_(Hammer_film_series)- Anonyymi
Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!
Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.
" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "
Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!
Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.
" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "
Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois.Hyvä että löytyi. Minulla oli hämärä muistikuva, että on joku Hammerin Dracula elokuva. Hyviä leffoja nämä draculat ja muut Hammerin tuotokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078