Nyt tulee paha filmifriikeillekin. Elokuva on tullut suomen telkkarista joskus ihan 90-luvun alkupuolella. Minulla oli siitä lyhyt pätkä videolla kun olin ajastanut jotain muuta. Nimeä ei ollut nauhalla, mutta elokuva alkoi näin.
Kolme miestä on hevosvankkureissa. Yksi miehistä on kaupustelija ja kaksi muuta jotain muita matkustajia. Kauppias esittelee jotain krääsää ja pyytää niistä hintaa. Lihava, vähän rujon näköinen matkustaja haluaa jotain rihkamaa ja vaatii sitä sanomalla "give!" Kauppias pyytää rahaa ja lihava mies raivostuu ja heittää kauppiaan hevosvankkureista keskelle metsää. Nauhoitus loppuu tähän, mutta oletettavasti jotain pahaa tulee tapahtumaan tälle ulosheitetylle. Tapahtumat sijoittuvat jonnekin menneisyyteen ja minulla on joku muistikuva että kyseessä olisi mahdollisesti vamppyyri elokuva.
Kellään hajuakaan leffasta?
Elokuvan nimi?
4
147
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa ehkä olla joku Hammer Film Productions Dracula elokuvista?
https://en.wikipedia.org/wiki/Dracula_(Hammer_film_series)- Anonyymi
Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!
Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.
" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "
Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!
Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.
" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "
Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois.Hyvä että löytyi. Minulla oli hämärä muistikuva, että on joku Hammerin Dracula elokuva. Hyviä leffoja nämä draculat ja muut Hammerin tuotokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279