Elokuvan nimi?

Anonyymi-ap

Nyt tulee paha filmifriikeillekin. Elokuva on tullut suomen telkkarista joskus ihan 90-luvun alkupuolella. Minulla oli siitä lyhyt pätkä videolla kun olin ajastanut jotain muuta. Nimeä ei ollut nauhalla, mutta elokuva alkoi näin.

Kolme miestä on hevosvankkureissa. Yksi miehistä on kaupustelija ja kaksi muuta jotain muita matkustajia. Kauppias esittelee jotain krääsää ja pyytää niistä hintaa. Lihava, vähän rujon näköinen matkustaja haluaa jotain rihkamaa ja vaatii sitä sanomalla "give!" Kauppias pyytää rahaa ja lihava mies raivostuu ja heittää kauppiaan hevosvankkureista keskelle metsää. Nauhoitus loppuu tähän, mutta oletettavasti jotain pahaa tulee tapahtumaan tälle ulosheitetylle. Tapahtumat sijoittuvat jonnekin menneisyyteen ja minulla on joku muistikuva että kyseessä olisi mahdollisesti vamppyyri elokuva.

Kellään hajuakaan leffasta?

4

408

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!

Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.

" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "

Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!

Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.

" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "

Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois.

Hyvä että löytyi. Minulla oli hämärä muistikuva, että on joku Hammerin Dracula elokuva. Hyviä leffoja nämä draculat ja muut Hammerin tuotokset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2055
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      709
      1382
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1132
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      126
      986
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      805
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      632
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      563
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe