Nyt tulee paha filmifriikeillekin. Elokuva on tullut suomen telkkarista joskus ihan 90-luvun alkupuolella. Minulla oli siitä lyhyt pätkä videolla kun olin ajastanut jotain muuta. Nimeä ei ollut nauhalla, mutta elokuva alkoi näin.
Kolme miestä on hevosvankkureissa. Yksi miehistä on kaupustelija ja kaksi muuta jotain muita matkustajia. Kauppias esittelee jotain krääsää ja pyytää niistä hintaa. Lihava, vähän rujon näköinen matkustaja haluaa jotain rihkamaa ja vaatii sitä sanomalla "give!" Kauppias pyytää rahaa ja lihava mies raivostuu ja heittää kauppiaan hevosvankkureista keskelle metsää. Nauhoitus loppuu tähän, mutta oletettavasti jotain pahaa tulee tapahtumaan tälle ulosheitetylle. Tapahtumat sijoittuvat jonnekin menneisyyteen ja minulla on joku muistikuva että kyseessä olisi mahdollisesti vamppyyri elokuva.
Kellään hajuakaan leffasta?
Elokuvan nimi?
4
312
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa ehkä olla joku Hammer Film Productions Dracula elokuvista?
https://en.wikipedia.org/wiki/Dracula_(Hammer_film_series)- Anonyymi
Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!
Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.
" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "
Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!
Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.
" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "
Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois.Hyvä että löytyi. Minulla oli hämärä muistikuva, että on joku Hammerin Dracula elokuva. Hyviä leffoja nämä draculat ja muut Hammerin tuotokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4064890Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit4903072Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292621Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2402575Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1932562"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –821698Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6151581Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki161404Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4791375Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v461131