Nyt tulee paha filmifriikeillekin. Elokuva on tullut suomen telkkarista joskus ihan 90-luvun alkupuolella. Minulla oli siitä lyhyt pätkä videolla kun olin ajastanut jotain muuta. Nimeä ei ollut nauhalla, mutta elokuva alkoi näin.
Kolme miestä on hevosvankkureissa. Yksi miehistä on kaupustelija ja kaksi muuta jotain muita matkustajia. Kauppias esittelee jotain krääsää ja pyytää niistä hintaa. Lihava, vähän rujon näköinen matkustaja haluaa jotain rihkamaa ja vaatii sitä sanomalla "give!" Kauppias pyytää rahaa ja lihava mies raivostuu ja heittää kauppiaan hevosvankkureista keskelle metsää. Nauhoitus loppuu tähän, mutta oletettavasti jotain pahaa tulee tapahtumaan tälle ulosheitetylle. Tapahtumat sijoittuvat jonnekin menneisyyteen ja minulla on joku muistikuva että kyseessä olisi mahdollisesti vamppyyri elokuva.
Kellään hajuakaan leffasta?
Elokuvan nimi?
4
158
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa ehkä olla joku Hammer Film Productions Dracula elokuvista?
https://en.wikipedia.org/wiki/Dracula_(Hammer_film_series)- Anonyymi
Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!
Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.
" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "
Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia jeesauksesta ja avullasi löytyi!
Tuo Hammer Film Productionsin elokuva: Taste the blood of draculan juonikuvaus alkaa.
" While travelling through Eastern Europe, a businessman named Weller is thrown from his carriage during a struggle and knocked unconscious "
Veikkaisin että kyseessä on muistelemani kohtaus. Nyt pitää piruuttaan kaivaa leffa ja katsoa pois.Hyvä että löytyi. Minulla oli hämärä muistikuva, että on joku Hammerin Dracula elokuva. Hyviä leffoja nämä draculat ja muut Hammerin tuotokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637