Mitä sinä mies haluat

Anonyymi-ap

Tahdotko piilotella vai onko tämä leikki, että sinua pitäisi etsiä?

58

761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nainen aina tekee aloitteen. Ihan aina.Ei poikkeuksia.

• Anonyymi

Ihanaa kun saa olla rauhassa!

• Anonyymi

Kenen naisen pitäisi tehdä aloite?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen naisen pitäisi tehdä aloite?

Sen kuka haluaa tehdä.

• Anonyymi

Taidat olla saamaton, epämiehekäs pösilö. Ehkä rehvastelet rahoillasi, niin typerät, kanamaiset naiset juoksevat perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla saamaton, epämiehekäs pösilö. Ehkä rehvastelet rahoillasi, niin typerät, kanamaiset naiset juoksevat perässä.

En kuulu ole. Olet ihan itse sitä mitä kirjoitat toisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet pitkillä pieruillasi pillun lipittänyt lespo, taidat vaikka menkkapillunkin, senkin neity.
        T.totuushan on tuolla ulkona jossain.....

https://m.youtube.com/watch?v=xeg7Hk2xK1s

• Anonyymi

Ei taida olla kyse siitä mitä minä haluan.

• Anonyymi

Kyllä multa audienssin saa kun vaan kysyy, ja voisin jopa tarjota kahvit kunhan uskaltautuu tekemään sen kysymyksen.

• Anonyymi

Kenestä kyse? Röllipeikosta vai kattokassisesta vai jostain muusta. Voi luoja tuostako jonku pitäs ihtensä tunnistaa?

• Anonyymi

Leikkiä tahtoisin nainen. Leluilla.

• Anonyymi

Nainen, haluaisin hassutella sun kanssa niin kuin joskus tehtiin. Nauraa kanssasi.

• Anonyymi

Ota yhteyttä sitten ja toteutetaan hassuttelua

• Anonyymi

Baletti Nylander Mississippi tekstit jatkuu kellot keksi kriteerit kävijöitä britti laitoin niitä nuorisotila kello nettiyhteys brittien

• Anonyymi

Oiskohan sinun piruetit pyörähelty jo…

• Anonyymi

Kuinka tollo voi ihminen olla vasaroi itse itsensä plus muut ochså

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka tollo voi ihminen olla vasaroi itse itsensä plus muut ochså

Muut oli vasaroitu jo ennen kuin he kuulivat.
        Eivät vain millään tajua sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muut oli vasaroitu jo ennen kuin he kuulivat.
        Eivät vain millään tajua sitä.

Ei käy kateeksi näitä katinkullan huuhtojia.

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Hippaleikkiä, se vois olla kivaa.

• Anonyymi

Minä en piilottele. Olen vain apaattinen ja uupunut enkä tiedä mihin mennä. Voit unohtaa minut nainen. En haluaisikaan olla sinua masentamassa. Anteeksi että joudut pettymään minuun jos kaipaat.

• Anonyymi

Keskustele hänen kanssaan IRL niin olosi helpottuu ja kaikki näyttää paremmalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustele hänen kanssaan IRL niin olosi helpottuu ja kaikki näyttää paremmalta.

Kunpa meillä olisikin keskusteluyhteys ja olisin hänelle rakas.

• Anonyymi

Mikä siihen sinun apaattisuuteen ja uupumukseen voisi auttaa? Kaikkeen on olemassa hoitokeino, eikö vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siihen sinun apaattisuuteen ja uupumukseen voisi auttaa? Kaikkeen on olemassa hoitokeino, eikö vain?

Paha sanoa mikä auttaisi. En tiedä miksi kannan niin paljon murhetta itsessäni ja miksi niin onneton olen. Väsymykseni johtuu stressistä ainakin. Mutta turha sitäkään on peitellä että tahtoisin olla hänen rakkaimpansa. En kyllä tiedä millaiseksi se minut tekisi, lohduttaisi ainakin kaiken keskellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha sanoa mikä auttaisi. En tiedä miksi kannan niin paljon murhetta itsessäni ja miksi niin onneton olen. Väsymykseni johtuu stressistä ainakin. Mutta turha sitäkään on peitellä että tahtoisin olla hänen rakkaimpansa. En kyllä tiedä millaiseksi se minut tekisi, lohduttaisi ainakin kaiken keskellä.

Rakkaus varmasti parantaisi sinut ja stressi voisi toisen kanssa unohtua.

• Anonyymi

En piilottele enkä tässä myöskään leiki mitään. Käsitin ettet halua mitään minun suuntaani, joten en ole pyrkinyt luomaan kohtaamisia.

• Anonyymi

Mistä käsitit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä käsitit?

Siitä kun heilastelit toisen miehen kanssa.

• Anonyymi

Minä puolestani olen miettinyt, että piilotteletko sinä.

• Anonyymi

Joo. Kuurupiiloa. Se on ny tällaast sitte. Men tämmööseks hassutteloiseks koko homma. Tai sitten vain koet niin.

• Anonyymi

Tahdon kaiken vaan en kumminkaan. Jotain ehkä, jostain, joiltain, joskus, jonnii verra ja silleesti.

• Anonyymi

Niin kauan piilossa ennen kui ota yhteyttä

• Anonyymi

Ota itse 💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota itse 💫

MINÄ OTAN YHTEYDEN AMBULANSSIIN MIKÄ KULJETTAA LÄHIMPÄÄN MIELENTERVEYSTOIMISTOON!!!!!!!!
        VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!
        HETI!!!!,!
        T.sinä otat yhteyden sinne
        Rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://m.youtube.com/watch?v=U1kegt1S43s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINÄ OTAN YHTEYDEN AMBULANSSIIN MIKÄ KULJETTAA LÄHIMPÄÄN MIELENTERVEYSTOIMISTOON!!!!!!!!
        VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!
        HETI!!!!,!
        T.sinä otat yhteyden sinne
        Rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://m.youtube.com/watch?v=U1kegt1S43s

No otappa ni piäsöt hoitoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No otappa ni piäsöt hoitoon

Meinaakko miehen oikein käestä pitäen taluttaa?

• Anonyymi

Etkö ymmärrä että minua jännittää ottaa yhteyttä? Vaatii ittensä psyykkaamista valmisteluja ja harkintaa ja sitten kuitenki sanot kiitos mutta ei kiitos ja olen valmistellut 3päivää että kaikki menis hyvin siinä syy että on jäänyt junnaamaan oravanpyörään...

• Anonyymi

Lisäystä itteltä olen netistä etsinyt vinkkejä ensitreffeille ja sopivia tapoja lähestyä ja kaveripohjaisia lähestymisiä ja kysynyt neuvoa jne... Olen kyllä nähnyt vaivaakin takiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäystä itteltä olen netistä etsinyt vinkkejä ensitreffeille ja sopivia tapoja lähestyä ja kaveripohjaisia lähestymisiä ja kysynyt neuvoa jne... Olen kyllä nähnyt vaivaakin takiasi.

Todista se ja toteuta 💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todista se ja toteuta 💫

Niin. Minusta tuntuu että et ole valmis jos ehdotan jotain sää peräännyt aina siinä vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot valmistautunut ensitreffeille ja haluat lähestyä kaveripohjalta? Pitäisikö sinun ensin päättää mitä sinä hänestä haluat ja edetä sit sen mukaisesti ettei tule väärinkäsityksiä ja lisää solmuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Minusta tuntuu että et ole valmis jos ehdotan jotain sää peräännyt aina siinä vaiheessa.

Mitä olet sitten ehdottanut? Mikä voisi olla syy perääntymiseen? Kannattaa aina miettiä monelta eri kantilta asioita. Se mikä tuntuu oikealta vastaukselta, ei aina todellakaan ole se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot valmistautunut ensitreffeille ja haluat lähestyä kaveripohjalta? Pitäisikö sinun ensin päättää mitä sinä hänestä haluat ja edetä sit sen mukaisesti ettei tule väärinkäsityksiä ja lisää solmuja?

Tuskin tämä minulle on jos et tiedä... Minä olen aiemmin laittanut viestin ja hän ei lämmennyt minusta.

Joo tuo on kyllä totta mitä sanoit että selvitä itelles mitä haluan. Tarkoitin sitä vaan että yrittäisin lähestyä hienovaraisemmin mutta nyt kun laitoit tuon viestin niin tarkemmin ajateltuna se voi olla huono idea ja aiheuttaa tosiaan niitä solmuja...

• Anonyymi

Oletko suunnitelmissasi ottanut häntä huomioon millään lailla? Miltä tuntuu kuulla pitkistä suunnitelmista jotka menevät toisen takia pieleen? Osaatko edes astua ulos omasta itsestäsi ja kohdata toista ihmistä?

• Anonyymi

Se mies lupautui jo seksileluksi mulle. Näpit irti siitä.

• Anonyymi

No minä voin ottaa yhteyttä, joten toivoisin ettet vastaisi puheella kyrpä puoliksi suussa puoliksi puhelimessa, että tuohon vielä pilluhuuli poskella, tiedätkö, ehkä en tule ottamaan yhteyttä, se on moro.
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista elämää.
      Hyästi.
      Iäksi.
      https://m.youtube.com/watch?v=U73MZJKaXBM

• Anonyymi

Etsijälle kaikki on mahdollista, löytäjälle suuri aarre ja kadottajalle isoin murhe...mut joo lauantaina en oo ainakaan piilossa. Etsivä löytää jos haluaa.

• Anonyymi

Enkä tarkoita noilla itseäni, ovat jonkinlaisia aforismeja...

• Anonyymi

piilottelevan ajatellaan valmistautuvan jotenkin ulostuloonsa, kuorestaan johonkin aitoon olemiseen, mutta entä jos se on oma tapa elää, satuit nyt kohtaamaan tällaisen erakkoravun, joka hetken erehtyi luulemaan itseään muuksi

• Anonyymi

Mistä nyt tuulee? Nytkö haluaisitkin minut?

• Anonyymi

Typerys olet jos et ole tajunnut minun halunneen sinut koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten leikit ettei olisi mitään kaveruutta kummempaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aavistellut sellaista, mutten ole siitä varma kuitenkaan.

• Anonyymi

Haluan mahdollisuuden kanssasi. En vain tiedä oletko kuinka varattu.

• Anonyymi

En ole millään tavoin varattu. Niin minäkin tahtoisin mahdollisuuden kanssasi...

• Anonyymi

On niitä yrityksiä ollut minun puolelta ihan tarpeeksi. Sussa vaan ei ollut naista sanomaan, että et halua edes ystäyyttä.
      Sekin piti valheiden taakse verhota.

• Anonyymi

ihan mies itse verhouduit valheillasi ja teoillasi ettet olisi vaan tehnyt niinkuin ystäväsi vihjailivat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      193
      2040
    2. Haluaisin tutustua suhun

kunnolla. :) Millaista sun elämä on ollut. Puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Tunnut merkitykselliseltä ihmiseltä elämänpolullani. Aika näyttää..
      Ikävä
      138
      1317
    3. Kumpa tietäisin mies

Mitä päässäsi liikkuu. Niin tietäisi miten toimia..
      Ikävä
      141
      1193
    4. Zelensky ei halua neuvottelupöytään.

Lukasenkan ehdotus ei käy. Kokeilisi edes, olisihan se sitten nähty saako keskustelu mitään aikaan. Eikö nyt kannattaisi kokeilla kaikki mahdollinen s
      Maailman menoa
      442
      948
    5. Voi ei! Selviytyjät-luovuttaja Virpi rehellisenä vaikeasta päätöksestään: "Ei ole pelkoa, että..."

Voi ei… Olisit nyt Virpi jatkanut kisan loppuun asti! Olisit voinut vaikka voittaa! Lue Virpin perustelut luovuttamiselle: https://www.suomi24.fi/vii
      Tv-sarjat
      26
      732
    6. Työpaikkaromanssit...

Onko ihan tuhoon tuomittuja juttuja?
      Ikävä
      59
      648
    7. Siihen ei voi vastata

Mutta luin sen. Erittäin ihana kirjoitus, kiitos 🥺. En omi. Olen tuntenut kauan sitten samalla tavalla. Se on pitkä tarina jota en kirjoita tähän. M
      Ikävä
      36
      628
    8. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      72
      540
    9. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      100
      532
    10. Aatteles kulta

jos oltais eletty keskiajalla niin ei oltais ees tavattu 🤗. Silloin oli keski-ikä 30-35v. Ihanaa kun olet ❤.
      Ikävä
      61
      514
    Aihe