som inte anser att svenskspråkiga kunder stör deras viktiga arbete.
Vilken tur att det ändå finns finskspråkiga advokater
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
De brukar ha väldigt mycket jobb,inte brukar de skriva osakliga inlägg om sina kunder eller kunders språk på Suomi 24.
- Anonyymi
Jag tror inte du känner några advokater? I inget annat yrke, tror jag, hör man så smutsigt prat om klienter som vad advokater pratar med varandra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag tror inte du känner några advokater? I inget annat yrke, tror jag, hör man så smutsigt prat om klienter som vad advokater pratar med varandra.
Vi har en viktig kund som vi kallar herr Dövröv. Naturligtvis inte när han kommer för att besöka vårt kontor.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det tror jag,men mera sällan offentligt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vi har en viktig kund som vi kallar herr Dövröv. Naturligtvis inte när han kommer för att besöka vårt kontor.
Naturligtvis är pengar viktigast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751410Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481312Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551078- 51785
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647