Poliisinpoika Mikko Lunden tehnyt hallitukselle välikysymyksen.
Joko nyt hallitus kaatuu ?
Salon katuväkivalta
13
174
Vastaukset
- Anonyymi
kiitos Lunden.
Jo oli aika puuttua asiaan- Anonyymi
Taitaa pian ministeripiili suhahdella Salon kaduilla ja Someron raiteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa pian ministeripiili suhahdella Salon kaduilla ja Someron raiteilla.
voi hurja,
Salon kaduilla sellainen meno, että Suomen hallitus kaatuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi hurja,
Salon kaduilla sellainen meno, että Suomen hallitus kaatuu.ei se hallitus kaatunut, antakaa se tontti sille kansanedustajalle niin loppuu se jatkuva meuhkaaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se hallitus kaatunut, antakaa se tontti sille kansanedustajalle niin loppuu se jatkuva meuhkaaminen
Salo on ansainnut Stockman-tasoisen tavaratalon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tavaratalon, jolla menee huonosti, Mikko muuten kosi minua vaikka onkin naimisissa, on se sika mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tavaratalon, jolla menee huonosti, Mikko muuten kosi minua vaikka onkin naimisissa, on se sika mieheksi.
Tunnut olevan aika huumoritajuton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut olevan aika huumoritajuton
Voisi Mikko pestä suunsa, ministerinpaikkakin on vaarassa. Purra on nimittäin saanut tarpeekseen Lundenin rasvaisista vitseistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi Mikko pestä suunsa, ministerinpaikkakin on vaarassa. Purra on nimittäin saanut tarpeekseen Lundenin rasvaisista vitseistä
pitäiskö meitin vaihtaa kansanedustajaa keväällä, ei tosta lunteenin pojan touhuista tunnu tulevan mitään, eduskunnassakin tuijottaa vain Purran takapuolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäiskö meitin vaihtaa kansanedustajaa keväällä, ei tosta lunteenin pojan touhuista tunnu tulevan mitään, eduskunnassakin tuijottaa vain Purran takapuolta
Olen seurannut Mikon ilmettä kyselytunnilla kun Purra, Mikon edessä nousee esittämään kysymystään.
Mitähän Mikon päässä liikkuu, varmaan vaikeuksia olla koskettelematta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salo on ansainnut kaiken sen mitä se tällä hetkellä on...Stockman-tasoisen konkurssin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä suostuit...
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17644490X
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a586035Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,464407Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1594249Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913670Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712899Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062527Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut512170Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561846Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2421724Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä361514