Poliisinpoika Mikko Lunden tehnyt hallitukselle välikysymyksen.
Joko nyt hallitus kaatuu ?
Salon katuväkivalta
13
104
Vastaukset
- Anonyymi
kiitos Lunden.
Jo oli aika puuttua asiaan- Anonyymi
Taitaa pian ministeripiili suhahdella Salon kaduilla ja Someron raiteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa pian ministeripiili suhahdella Salon kaduilla ja Someron raiteilla.
voi hurja,
Salon kaduilla sellainen meno, että Suomen hallitus kaatuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi hurja,
Salon kaduilla sellainen meno, että Suomen hallitus kaatuu.ei se hallitus kaatunut, antakaa se tontti sille kansanedustajalle niin loppuu se jatkuva meuhkaaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se hallitus kaatunut, antakaa se tontti sille kansanedustajalle niin loppuu se jatkuva meuhkaaminen
Salo on ansainnut Stockman-tasoisen tavaratalon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tavaratalon, jolla menee huonosti, Mikko muuten kosi minua vaikka onkin naimisissa, on se sika mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tavaratalon, jolla menee huonosti, Mikko muuten kosi minua vaikka onkin naimisissa, on se sika mieheksi.
Tunnut olevan aika huumoritajuton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut olevan aika huumoritajuton
Voisi Mikko pestä suunsa, ministerinpaikkakin on vaarassa. Purra on nimittäin saanut tarpeekseen Lundenin rasvaisista vitseistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi Mikko pestä suunsa, ministerinpaikkakin on vaarassa. Purra on nimittäin saanut tarpeekseen Lundenin rasvaisista vitseistä
pitäiskö meitin vaihtaa kansanedustajaa keväällä, ei tosta lunteenin pojan touhuista tunnu tulevan mitään, eduskunnassakin tuijottaa vain Purran takapuolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäiskö meitin vaihtaa kansanedustajaa keväällä, ei tosta lunteenin pojan touhuista tunnu tulevan mitään, eduskunnassakin tuijottaa vain Purran takapuolta
Olen seurannut Mikon ilmettä kyselytunnilla kun Purra, Mikon edessä nousee esittämään kysymystään.
Mitähän Mikon päässä liikkuu, varmaan vaikeuksia olla koskettelematta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salo on ansainnut kaiken sen mitä se tällä hetkellä on...Stockman-tasoisen konkurssin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä suostuit...
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17644490X
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106