Joka yö sydän itkee

Anonyymi-ap

Ja joka päivä sisin kaipaa sinua. Ei se lopu, unohtaminen ei onnistu. En ymmärrä mistä tässä on kyse, kun kuitenkin tiedän... Mikä tarkoitus, sitä mietin, mitä tästä tulee.

109

2486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita sille hyvä ihminen! Joulukin tulossa kohta nyt kyllä jo piristyt :)

      • Anonyymi

        Joulukin vielä ilman häntä. Olisin taivaassa, jos sen saisin jakaa Hänen kanssaan 🎄💫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulukin vielä ilman häntä. Olisin taivaassa, jos sen saisin jakaa Hänen kanssaan 🎄💫

        Ymmärrätkö ollenkaan mitä se vaatii?? Miksi annat toisen terveyden ja ajan mennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulukin vielä ilman häntä. Olisin taivaassa, jos sen saisin jakaa Hänen kanssaan 🎄💫

        Miten voisin sitten juoda kaljaa ja pelata koko jouluyön vaikka gta:ta???


    • Anonyymi

      Itken ja itken ja itken. Tämä ei lopu koskaan.

      • Anonyymi

        Jos se on kerta niin tärkeä niin kannattasko tehä jotain???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on kerta niin tärkeä niin kannattasko tehä jotain???

        Jos vielä tilaisuus tulee ja jos on sittenkin tarkoitettu meidät molemmat toisillemme tärkeiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vielä tilaisuus tulee ja jos on sittenkin tarkoitettu meidät molemmat toisillemme tärkeiksi.

        Eikö nyt voi vaan ottaa yhteyttä toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nyt voi vaan ottaa yhteyttä toiseen?

        Ääh, tätä sarkasmia, jos sitäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh, tätä sarkasmia, jos sitäkään

        Kyllä tuo neuvo on


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Älä huoli. Kohtaat vielä jonkun vieläkin paremman.

      • Anonyymi

        Ei häntä parempaa ole, koska hänessä on kaikki, mistä olen unelmoinut 😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei häntä parempaa ole, koska hänessä on kaikki, mistä olen unelmoinut 😪

        Soita minulle tai kirjoita mieluummin kirje.


    • Anonyymi

      Itsellä on se hyvä puoli, että vaihtelee päivien mukaan. Joskus kaipaan, joskus en. Maailmani ei häneen nojaa . Kukaan mies ei ansaitse itkuasi, muista se!

      • Anonyymi

        Miten se voi olla hyvä, että ei tiedä mitä haluaa? Ihminenhän on silloin täynn ristiriitaa mikä repii sinne tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se voi olla hyvä, että ei tiedä mitä haluaa? Ihminenhän on silloin täynn ristiriitaa mikä repii sinne tänne.

        Ei ole siitä kyse. Tiedän täsmälleen, mitä haluan. Tunteet vain tulee ja menee. Joskus ne tulee syvinä, joskus ne eivät määritä olotilaa. Hallitsen niitä, enkä siksi koe kaipausta joka päiväisenä itkuna tai ahdistavana todellisuutena.


    • Anonyymi

      ❤..

    • Anonyymi

      Mieheltä naiselle on viesti.

      • Anonyymi

        Samoin tunnen minä, kuin sinä mies.
        Saammeko koakaan olla yhdessä?
        K-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin tunnen minä, kuin sinä mies.
        Saammeko koakaan olla yhdessä?
        K-nainen

        Huomenta. Mites nuin varhain jo hereillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin tunnen minä, kuin sinä mies.
        Saammeko koakaan olla yhdessä?
        K-nainen

        Kaunis K-nainen aina lämpimänä tunteena rinnassa. Toivon että näin käy.


    • Anonyymi

      Luulin joulua lahjaksi elämältä aikanaan itsekin.

    • Anonyymi

      Mä herään välillä öisin ja itken.

      • Anonyymi

        Nää yölliset surukohtaukset on niin tuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää yölliset surukohtaukset on niin tuttuja.

        Kuuluu kai asiaan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu kai asiaan sitten.

        Eihän niiden pitäisi kuulua, mutta mitä muutakaan voi.


      • Anonyymi

        mika sinua raukkaa nyt itkettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mika sinua raukkaa nyt itkettää

        Herää yöllä ja mielessä on heti yksi karu hetki. Ja tuntuu ihan samalta kun silloin. Surua riittää mä suren sen pois.


    • Anonyymi

      Olitteko yhdessä vai kaipaatko sitä mitä olisi voinnut olla?

      • Anonyymi

        Sitä toteutumatonta. Mitä se olisi voinut kaikessa kauneudessaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä toteutumatonta. Mitä se olisi voinut kaikessa kauneudessaan olla.

        Eikö tuo nyt ole aika turhaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo nyt ole aika turhaa?

        Sano se sydämelleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä toteutumatonta. Mitä se olisi voinut kaikessa kauneudessaan olla.

        Kaipailet ja haikelet haavekuvan perään. Toimiiko se todellisuudessa ei tiedä kuin kokeilemalla turha ennen sitä murehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipailet ja haikelet haavekuvan perään. Toimiiko se todellisuudessa ei tiedä kuin kokeilemalla turha ennen sitä murehtia.

        Se vähäinen, mitä olen hänen seurastaan saanut nauttia ovat tuoneet iloa ja antaneet elämääni valoa. Siitä olen ymmärtänyt jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vähäinen, mitä olen hänen seurastaan saanut nauttia ovat tuoneet iloa ja antaneet elämääni valoa. Siitä olen ymmärtänyt jotain.

        Milloin olet viimeksi ollut tekemisissä, millaisesta naisesta/miehestä kyse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä toteutumatonta. Mitä se olisi voinut kaikessa kauneudessaan olla.

        Voin sanoa samaa. n>m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä toteutumatonta. Mitä se olisi voinut kaikessa kauneudessaan olla.

        Kuulostat mieheltä, jota kaipaan ja rakastan. Ajattelen samoin.
        Hän on herkkä, romantikko mies, Tiedän, että en koskaan kohtaa hänen laistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo nyt ole aika turhaa?

        Et ole kokenut tosi rakkautta, kun sanot noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat mieheltä, jota kaipaan ja rakastan. Ajattelen samoin.
        Hän on herkkä, romantikko mies, Tiedän, että en koskaan kohtaa hänen laistaan.

        Vai että herkkä ja romanttinen olet, se riippuu tulkintakulmasta


    • Anonyymi

      Kärsin kroonisesta univajeesta, koska ikävä valvottaa joka yö. En voi käsittää...

      • Anonyymi

        Sama juttu. Kummasti tähänkin tottuu mutta alkaa näkyä päällepäin ja nuppi jumittaa liian usein.


    • Anonyymi

      Mitäs spesiaalia hänessä sitten on jos eivät muut kelpaa

      • Anonyymi

        Lähes kaikki on sellaista, mitä ennen en ole nähnyt tai kokenut. Janoan päästä hänen seuraansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki on sellaista, mitä ennen en ole nähnyt tai kokenut. Janoan päästä hänen seuraansa.

        Miksi et sitten mene?


    • Anonyymi

      Mitä tiedät?

    • Anonyymi

      Ymmärrät sitten myöhemmin toivottavasti

    • Anonyymi

      Minun sydän itki kun olen käyttänyt sitä tänne. Onneksi sain sen parannettua. Tervesiä beach matkailu ja kuljetus

    • Anonyymi

      Mikä teitä pitää erillään, etkö saa vastakaikua?

    • Anonyymi

      Luulin ettet halua yhtään mitään tai mieti. Näin luin rivien välistä, en halunnut häiriöksi olla.

      • Anonyymi

        Vaikutaa siltä ettei tässä ikävöidä ihmistä jonka kanssa ollaan oltu edes aidosti tekemissä vaan haavekuvaa ostakin henkilöstä luodun ihannekuvan kanssa yhdessä josta ei koskaan tullutkaan mitään...
        On toki voitu tavata jossakin joitain kertoja jopa mutta....

        Ei mitään oikeaa menetystä vaan sitä et prk taas jäi ilman sitä mitä odotti ja haaveili..
        Joo kyllä se sattuu ku herää todelisuutern ettei elämä mee niiku toivoi....
        Kun ihmiset opetaan odotamaan sitä et asiat menee aina kivasti...
        Ihmisiä ei opeteta siihen et nii mitä se aito elämä pettymyksinern onkaan....
        Ihmiset joutuu kukin opettelemaan luopumisen ja pettymisen kestämisen nii että jokainen löytää tiensä selviytyä ja kulkea eteenpäin...
        On kyllä uskomatonta miten vähän niitä b tai vara suunitelmia luodaan kun eletään vaan yks haave mielessä...
        Tuijotetaan yksityiskohtia eikä tajuta et elmäs on tarkoitus katsoa kokonaisuuttaki...
        Siinä opetetaan samalla pieni yksityiskohta ja osaalue eli tunteet viemään meitä....

        Kannattaisi pysähtyä pohtimaan asiaa muustakin suunasta.... Toisesta kuvakulmasta... Laajemin...
        Uudella tavalla. Tylsän käytännölisesti...
        Luovasti..... Vaihtoehtooja on
        kunhan ei palvo aaretta klonkun tavoin

        Eika anna tunteen viedä...
        Tosin onhan se kiva runkuttaa siinä emotianaalisessa aivokemia myrkyssä suru puserossa..
        Haavemaailmassa....
        Kyllä silläkin voi nauttia.... Paljonki jos muuta ei oo ollu....
        On jotain tunnetta...
        Surukin muuttaa aivokemiaa...
        Kaikkeen mistä nauttii, voi jäädä jumii ja tulla riipuvaiseksi..

        Ja sitte ku ei meekkään nii kun halutaa.. ollaan ihan hukassa.
        Pulassa ja joskus kovissa ongelmissa kun se riipuvuus vie...

        Sitte taas oikea ja aito on ikävä jossa on nähty ja eletty exien huonotkin puolet ihmisenä yhdessä ....
        Johon kuuluu senkin tarkastelu et niin mitäs ei sopivaa ja ei kivaa hänessä olikaan...
        Sen muistelu...
        Eitei kaikki olutkaan niin ihanaa ja täydelistä 24/7.
        se aito ihminen eikä vain omia kuvitelmia....
        Se ikävä ei kestä vuosi ja kk tolkullta ellei sit kuolema käynyt yllättäen viemässä täydelstä pois...
        Sit tilanne on ihan eri.

        Mut muuten nyt ei mee nämä palsta ulinat läpi.
        Nyt ne tunteet seis ja ikävän monipuolisempaa tarkastelua...

        Terveisin kivisydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutaa siltä ettei tässä ikävöidä ihmistä jonka kanssa ollaan oltu edes aidosti tekemissä vaan haavekuvaa ostakin henkilöstä luodun ihannekuvan kanssa yhdessä josta ei koskaan tullutkaan mitään...
        On toki voitu tavata jossakin joitain kertoja jopa mutta....

        Ei mitään oikeaa menetystä vaan sitä et prk taas jäi ilman sitä mitä odotti ja haaveili..
        Joo kyllä se sattuu ku herää todelisuutern ettei elämä mee niiku toivoi....
        Kun ihmiset opetaan odotamaan sitä et asiat menee aina kivasti...
        Ihmisiä ei opeteta siihen et nii mitä se aito elämä pettymyksinern onkaan....
        Ihmiset joutuu kukin opettelemaan luopumisen ja pettymisen kestämisen nii että jokainen löytää tiensä selviytyä ja kulkea eteenpäin...
        On kyllä uskomatonta miten vähän niitä b tai vara suunitelmia luodaan kun eletään vaan yks haave mielessä...
        Tuijotetaan yksityiskohtia eikä tajuta et elmäs on tarkoitus katsoa kokonaisuuttaki...
        Siinä opetetaan samalla pieni yksityiskohta ja osaalue eli tunteet viemään meitä....

        Kannattaisi pysähtyä pohtimaan asiaa muustakin suunasta.... Toisesta kuvakulmasta... Laajemin...
        Uudella tavalla. Tylsän käytännölisesti...
        Luovasti..... Vaihtoehtooja on
        kunhan ei palvo aaretta klonkun tavoin

        Eika anna tunteen viedä...
        Tosin onhan se kiva runkuttaa siinä emotianaalisessa aivokemia myrkyssä suru puserossa..
        Haavemaailmassa....
        Kyllä silläkin voi nauttia.... Paljonki jos muuta ei oo ollu....
        On jotain tunnetta...
        Surukin muuttaa aivokemiaa...
        Kaikkeen mistä nauttii, voi jäädä jumii ja tulla riipuvaiseksi..

        Ja sitte ku ei meekkään nii kun halutaa.. ollaan ihan hukassa.
        Pulassa ja joskus kovissa ongelmissa kun se riipuvuus vie...

        Sitte taas oikea ja aito on ikävä jossa on nähty ja eletty exien huonotkin puolet ihmisenä yhdessä ....
        Johon kuuluu senkin tarkastelu et niin mitäs ei sopivaa ja ei kivaa hänessä olikaan...
        Sen muistelu...
        Eitei kaikki olutkaan niin ihanaa ja täydelistä 24/7.
        se aito ihminen eikä vain omia kuvitelmia....
        Se ikävä ei kestä vuosi ja kk tolkullta ellei sit kuolema käynyt yllättäen viemässä täydelstä pois...
        Sit tilanne on ihan eri.

        Mut muuten nyt ei mee nämä palsta ulinat läpi.
        Nyt ne tunteet seis ja ikävän monipuolisempaa tarkastelua...

        Terveisin kivisydän.

        Tässä on paljon perää ja totta varmaan hyvin monen kohdalla. Sanoisin kuitenkin, että todellisuus voi olla vielä paljon monimutkaisempi ja uskomattomampi.

        Yleistykset eivät aina toimi.


    • Anonyymi

      Toivottavasti et pääse kenenkään elämään. Sen verta sairaasta ihmisestä on kyse. Tekstisi on sairaita.

      • Anonyymi

        No et sinäkään terveeltä vaikuta tekstisi perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinäkään terveeltä vaikuta tekstisi perusteella

        Olen harvoja tervejärkisiä ja yleensäkin järjellä varustettuja täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harvoja tervejärkisiä ja yleensäkin järjellä varustettuja täällä.

        Diagnosoit täysin tuntemattomia ihmisiä ja epäilen vahvasti että projisoit omia piirteitäsi toisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diagnosoit täysin tuntemattomia ihmisiä ja epäilen vahvasti että projisoit omia piirteitäsi toisiin.

        Heh, moraalittomia näköjään piisaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harvoja tervejärkisiä ja yleensäkin järjellä varustettuja täällä.

        Narsistin houreita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harvoja tervejärkisiä ja yleensäkin järjellä varustettuja täällä.

        Niinhän ne sairaat usein luulevat. Terveet eivät ole ihan varmoja.


      • Anonyymi

        Olen todelinen kivisydän niin pahoin voin
        Ja netisdäkin minut ylernsä joko ymmärtäön väärin tai tuomitaan kun että kohtasin niitä jotka näkevät asiat riitävän monipuolisesti... Ja ajttelevat toisin....
        Niin rikki kaikki täällö ovat...
        ❤️Kivisydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinäkään terveeltä vaikuta tekstisi perusteella

        Ei todellakaan ole kaikki kunnossa hänellä, projisoi omia issueita ihmisiin joilla ei ole aloitusten suhteen mitään tekemistä


    • Anonyymi

      Yöllä itkiessä voit joutessasi kuunnella naapureiden himokasta sek siä.

    • Anonyymi

      Jostain syystä vaikutat ihan kertomuksen Romeolta 😘

      • Anonyymi

        Oikea elämä ei ole satua. Pelottavaa meininkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea elämä ei ole satua. Pelottavaa meininkiä

        Okei…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea elämä ei ole satua. Pelottavaa meininkiä

        Silti sinä elät sitä joka päivä trollauksissa roikkuen. Mutta onneksi sinulla on se ihana kaiken käytöksesi siunaava ja jatkuvasti kehuva- suorastaan jumaloiva kumppani siellä jumalan armosta mihin keskittyä, vaikka epäilen tätä tarinaa ajankäytöstä ja patologisesta vihasta johtuen.


    • Anonyymi

      Tiedät mitä? Tiedätkö mitä, jos olisit hän mies, olen kaivannut häntä näkemättä yhdeksän vuotta. Siinä on pitkä aika ajatella toista.

      • Anonyymi

        En oo alottaja mut itekin kaivannu yhtä naista saman verran mut tiiän et hän ei mua kaipais kun ei enää ees tunneta toisiamme ja kasvettiin erilleen... toivottavasti oppisin vaikka ees unohtamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo alottaja mut itekin kaivannu yhtä naista saman verran mut tiiän et hän ei mua kaipais kun ei enää ees tunneta toisiamme ja kasvettiin erilleen... toivottavasti oppisin vaikka ees unohtamaan

        Kasvoitte erillenne, koska päähäsi / päästäsi tuli ainakin kaksihaarainen. Vrt. hiustenlatvat.
        Sinulle tuli, pulpahti ilmi, monta minää, minuutta, persoonaa.

        Se on sitä.
        Korjaa asia ennalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvoitte erillenne, koska päähäsi / päästäsi tuli ainakin kaksihaarainen. Vrt. hiustenlatvat.
        Sinulle tuli, pulpahti ilmi, monta minää, minuutta, persoonaa.

        Se on sitä.
        Korjaa asia ennalleen.

        Olipa taas sairaalloisen pakkomielteistä diagnosointia täysin tuntemattomasta ihmisestä


      • Anonyymi

        9 vuotta? Heidi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa taas sairaalloisen pakkomielteistä diagnosointia täysin tuntemattomasta ihmisestä

        Eipä ollut- vaan kirjoittaja taisi viitata kyseisen miehen pakkomielteiseen esiintyä useana henkilönä. Näin minä sen ymmärsin, mutta mitä taas tulee näiden naispuolisten feikkipersoonien patologiseen tulkitsemiseen, niin huh miten sairaalloisuus voi tarttua.


    • Anonyymi

      Jäin minäkin kaipaamaan sinua mies. Itkin eilen kaipauksesta.

      • Anonyymi

        Etkö saa rakkautta mistään? Rakkaita ihmisiä ympärillä, ehkä kuitenkin se kaikkein rakkain on jossain muualla. Toivon, että löydät sen oikean.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö saa rakkautta mistään? Rakkaita ihmisiä ympärillä, ehkä kuitenkin se kaikkein rakkain on jossain muualla. Toivon, että löydät sen oikean.

        Saan rakkautta jostain. Kaipaan miestä silti. Hän on minulle se rakkain. Itken ja tunnen paljon kun ajattelen häntä vaikka aikaa on kulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan rakkautta jostain. Kaipaan miestä silti. Hän on minulle se rakkain. Itken ja tunnen paljon kun ajattelen häntä vaikka aikaa on kulunut.

        Saatko siitä vallantunnetta että performoit naisia itkupilleiksi ja itkeekö he sinun perään näissä esityksissäsi? Vai ylipäätäänkö kaiken perään elämän miesten menneiden ym tursastelee yötä päivää välillä kylkeä kääntäen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko siitä vallantunnetta että performoit naisia itkupilleiksi ja itkeekö he sinun perään näissä esityksissäsi? Vai ylipäätäänkö kaiken perään elämän miesten menneiden ym tursastelee yötä päivää välillä kylkeä kääntäen?

        Eihän tuolle pöllölle ja sen fantasioihin uponneille voi ku nauraa heh heh heh


    • Anonyymi

      Lopeta nyyhkiminen. Elämä on.

    • Anonyymi

      Mehän asumme yhdessä. Nukumme vierekkäin.. harvoin päällekkäin.
      Puhu.

    • Anonyymi

      Tuntemattomien mollaaminen on hyvin yleistä ja kaupungilla hiljaista.

      • Anonyymi

        Eli ennallaan kaikki siellä? Elämä nollissa ja jutut mollissa ym esimerkiksi rieväkylässä ja sen välittömässä läheisyydessä


    • Anonyymi

      Kuinka kauan olet yrittänyt unohtaa?

      • Anonyymi

        Taistelu on jatkunut ja jatkunut. Välillä haluaa pois kaipuun tunteesta, välillä ei. Surettaa kun tietää, ettei tämä kehity eikä taida johtaa mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taistelu on jatkunut ja jatkunut. Välillä haluaa pois kaipuun tunteesta, välillä ei. Surettaa kun tietää, ettei tämä kehity eikä taida johtaa mihinkään.

        Tätä se on ollut useita vuosia, unohtui mainita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taistelu on jatkunut ja jatkunut. Välillä haluaa pois kaipuun tunteesta, välillä ei. Surettaa kun tietää, ettei tämä kehity eikä taida johtaa mihinkään.

        Jos taistelet vaan omia tunteita vastaan? Et anna itsesi tuntea. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos taistelet vaan omia tunteita vastaan? Et anna itsesi tuntea. Sivusta

        Totta kai taistelen, niinhän jo kirjoitin. Ilman muuta. Ei se silti ole helppoa ja onnistu aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai taistelen, niinhän jo kirjoitin. Ilman muuta. Ei se silti ole helppoa ja onnistu aina.

        Entä jos annat itsellesi luvan tuntea niin?


    • Anonyymi

      Siitä ei tule mitään jos et pysty avautumaan rehellisesti hänelle asiasta.

      • Anonyymi

        Tiedän. En tahdo järkyttää häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. En tahdo järkyttää häntä.

        Stabiili ihminen ei järkyt, pitääkö häntä epävakaana ja henkisesti epäkypsänä?


      • Anonyymi

        Ei taida enää olla edes kiinnostunut tietämään juttusi ytimestä, syistä.
        Iha sama.
        Aikasa kutaki.


    • Anonyymi

      Täällä sivulla ei ehkä ole sinulle parhaimpia terapeutteja. Jos olet tätä mieltä asioissasi, niin mene ihan oikealle terapeutille. Täältä saat näiltä eri ”terapeuteilta” ehkä ei niin auttavia ja osaavia ohjeita ja neuvoja.

      • Anonyymi

        Minkälainen ihminen tulee neuvomaan ja pätemään provoihin itseriittoisella tai varsinkaan fakskin tuttavallisella tavalla? Ei ainakaan sydämellinen ja lämmin ihminen, vaan jotain ihan muuta. Koskiko tämä myös sinua? Päättele se itse.


    • Anonyymi

      Voi Romeo/Julia, joskus elämä kolhaisee kaikkia, mutta sitä kutsutaan elämäksi. Et ole todellakaan ainoa, vaan paljon muitakin, vaikka eivät siitä juuri kovaa ääntä pidäkään, joten hankkiudu eroon uhrin mentaliteetistasi.

      • Anonyymi

        Hankkiudu sinä eroon kus*päisyydestäsi.


      • Anonyymi

        Ei se ole kovan äänen pitämistä jos kertoo anaalipalstalle jotain


      • Anonyymi

        Sinä olet ärsyttävä sössöttäjä. Tunnistan jo sinut monissa kommenteissa palstalla. Kuvittelet olevasi joku viisas rakkauden asiantuntija. Mee vttuun täältä esittämästä fiksua. sivusta


    • Anonyymi

      Kaikesta pääsee yli vähitellen ja kaikkeen myös tottuu vähitellen, vaikka saisit unelmien kumppanisikin, niin siihenkin tottuisit vähitellen ja siitä voisi hyvinkin tulla harmaata arkea.

      Suosittelen ettei pyri kiintymään/olemaan riippuvainen mistäkään, koska elämää on paljon niiden nyt korvaamattomina pitämiesi asioiden ulkopuolellakin.

    • Anonyymi

      Pian olet vapaa.

    • Anonyymi

      Uutta putkeen,niin vanhat haihtuu..

    • Anonyymi

      Eespäin!

    • Anonyymi

      Ja ikää on/oli: 7, 17, 27, 37, 47, 57 vai enemmän.
      Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
      Älä ole vakava.

    • Anonyymi

      Olet kaipauksessasi itsekäs. Se ei ole rakkautta. Jos rakastat päästä irti.

    • Anonyymi

      Heräsin merkilliseen lämmön tunteeseen. Mietin, mahtaako hän ajatella minua. En tiedä. Mukava tunne.

      • Anonyymi

        Ajattelen häntä joka päivä. Aaltomainen lämmöntunne on merkki siitä💋


      • Anonyymi

        Minä ainakin ajattelen erästä naista jatkuvasti ja mietin että mitähän hänelle "oikeasti" kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin ajattelen erästä naista jatkuvasti ja mietin että mitähän hänelle "oikeasti" kuuluu.

        Se selviää kysymällä, odotan viestiäsi.


    • Anonyymi

      Onko tämä sinulta varatulta, jolla on stressiä toisessa viestiketjussa koulussa? Taitaa olla kun yhtä aikaa laitoit.

    • Anonyymi

      Mehän asumme yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe