Pornomalliksi

Anonyymi-ap

Miten ja mihin pitäisi ilmoittautua jos haluaisi aikuisviihde näyttelijäksi ? Olen 20 v. nainen 160 /55 hyvävartaloinen ja kasvoitani... no persoonallinen brunette. Seksin suhteen olen innokas ja estoton ja myös paljon kokenut, joten sitä ei ainakaan tarvitse opettaa.

15

1811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asun Saksassa ja täällä on lehdissä ja netissä ilmoituksia, joissa etsitään noita pornomalleja. Suomessa ei kannata touhuta.

      • Voitko laittaa linkkejä. Asia kiinnostaa meitä.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Voitko laittaa linkkejä. Asia kiinnostaa meitä.

        googlaa vaikka how to become a porn star in germany.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Voitko laittaa linkkejä. Asia kiinnostaa meitä.

        Puhukaa tuolle nuorelle naiselle järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhukaa tuolle nuorelle naiselle järkeä.

        Ja tyhmät uskoo kun trolli taas avutui juu


    • Anonyymi

      Ilmottaudu kellokosken psykiatriselle osastolle

    • Anonyymi

      Eikun teatterikouluun, sielta ne parhaat tulee.

    • Voisin kuvata susta oman portfolion.

    • Anonyymi

      Tuu vaikka mun kämpille, mulla on vanha canon jossain kellarin kätköissä, jolla voi ottaa kuvia. Jostainhan se on lähdettävä liikkeelle.

      • Anonyymi

        Nimenomaan


      • Anonyymi

        Delaa idiootti


    • Anonyymi

      Mene kouluun. 99, 99999999999999999% todennäköisyydellä et rikastu tai edes vaurastu vaan huomaat muutaman vuoden päästä kun kyllästyt ja huomaat heittäneesi vuosia hukkaan.

      Suomessa on kinky yhdistyksiä tai Nakusuomi sivusto joiden piirissä pyörivistä ihmisistä löydät varmaan turvallista seuraa toteuttaa exhibitionismiasi. Eikä tarvitse sitten 30v katua.

    • Anonyymi

      Suomessa ei kannata ryhtyä tuohon. Amerikassa pornonäyttelijät tienaavat keskimäärin 40000,- taalaa vuodessa. Euroopassa 30000,- € vuodessa ja tuosta summasta tietenkin verot pois. Nämä ovat keskiansioita. Tuohonkin rahaan pitää suostua monenlaisiin juttuihin, eli ei helpolla tule raha sieltäkään. Muutamat starat pääsevät kyllä 100000,- päälle oleville palkoille, mutta silloin pitää olla näköä ja nimeä. Tiedän tämän, koska ole kirjoittanut noihin elokuviin kässäreitä ja asunut jenkeissä 15 vuotta. Vertailun vuoksi hyvä strippari voi tienata 300,- illasta, eikä tarvitse, kuin riisua vaatteet. Ja kysymys oli siis naisista, miehille maksetaan puolet tai kolmannes tuosta.

    • Anonyymi

      Välikorean beng jang ming says eazy bells, eazy.

    • Anonyymi

      Olet typerä ämmä., kaada itsesi.

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe