taas huomenna sua kattoo. 🥰
Saatanpa tulla mies
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tule vain se ois hurjan hauskaa :)
- Anonyymi
ei käy 😘
- Anonyymi
Älä ärsyynny,jos siellä on toinen nainen jo juttelemassa ;)
- Anonyymi
Täällä on turvakamerat, siis Älä tänne tule mies!
- Anonyymi
Sukat saattais mustua kyllä vähän. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on turvakamerat, siis Älä tänne tule mies!
naisesta ei saa miestä millään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukat saattais mustua kyllä vähän. ;)
Mihin teidänlaisista ihmisistä on? ;)
- Anonyymi
Seko seko .
- Anonyymi
Koska ajattelit päästä eteenpäin tuosta harhastasi ja lakata yhdistämästä kateuden kohdettasi palstan hömppäprovoihin tai muihin ihmisiin irl:stä? Sano nyt vielä, että ravaat näitä harhasi mukaisia paikkoja käytävä käytävältä läpi yms
- Anonyymi
Miksi sellainen kiinnostaisi ketään? Mitä väliä kenenkään elämään?
- Anonyymi
Tuu vaan
- Anonyymi
Minne ajattelit tulla?😄
- Anonyymi
Tuutko aidan yli vai kierrätkö? Ja sit niihin kultaisiin käytös tapoihin. Voisit vaik soittaa, niii tiedän laittaa kahvin tippumaan 😇🥰😍
- Anonyymi
Tule ihmeessä =) odotan innolla =)
- Anonyymi
Oikeesti odotan..
- Anonyymi
Tapahtuuko tuo kattominen konkreettisesti, face to face vai sivusta, mistä hänet näet?
Olen huomannut, että joku käy minuakin katsomassa sivusta. Viime aikoina hiukan useamminkin. Mistähän lie katsoja/katsojat ovat edes löytäneet minut? Joku antanut linkin/vihjeen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161