taas huomenna sua kattoo. 🥰
Saatanpa tulla mies
17
73
Vastaukset
- Anonyymi
Tule vain se ois hurjan hauskaa :)
- Anonyymi
ei käy 😘
- Anonyymi
Älä ärsyynny,jos siellä on toinen nainen jo juttelemassa ;)
- Anonyymi
Täällä on turvakamerat, siis Älä tänne tule mies!
- Anonyymi
Sukat saattais mustua kyllä vähän. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on turvakamerat, siis Älä tänne tule mies!
naisesta ei saa miestä millään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukat saattais mustua kyllä vähän. ;)
Mihin teidänlaisista ihmisistä on? ;)
- Anonyymi
Seko seko .
- Anonyymi
Koska ajattelit päästä eteenpäin tuosta harhastasi ja lakata yhdistämästä kateuden kohdettasi palstan hömppäprovoihin tai muihin ihmisiin irl:stä? Sano nyt vielä, että ravaat näitä harhasi mukaisia paikkoja käytävä käytävältä läpi yms
- Anonyymi
Miksi sellainen kiinnostaisi ketään? Mitä väliä kenenkään elämään?
- Anonyymi
Tuu vaan
- Anonyymi
Minne ajattelit tulla?😄
- Anonyymi
Tuutko aidan yli vai kierrätkö? Ja sit niihin kultaisiin käytös tapoihin. Voisit vaik soittaa, niii tiedän laittaa kahvin tippumaan 😇🥰😍
- Anonyymi
Tule ihmeessä =) odotan innolla =)
- Anonyymi
Oikeesti odotan..
- Anonyymi
Tapahtuuko tuo kattominen konkreettisesti, face to face vai sivusta, mistä hänet näet?
Olen huomannut, että joku käy minuakin katsomassa sivusta. Viime aikoina hiukan useamminkin. Mistähän lie katsoja/katsojat ovat edes löytäneet minut? Joku antanut linkin/vihjeen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981182
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632