Olit minulle se, jonka kanssa olisin tahtonut elämäni elää ja jakaa rakkauden.
Toivottavasti sinulle tulee vielä hyvä elämä ja saat kokea onnea.
On ikävä...
Olin sinuun todella ihastunut
27
1139
Vastaukset
- Anonyymi
Keneltä kenelle? 💘
- Anonyymi
On ikävä täälläkin voisin jakaa ajatuksesi miehelle mutta en osaa omilla sanoilla kuin ikävääni kertoa
Miehelle - Anonyymi
Panikoin. Pakenin. Mokasin. Sitten tilanne oli ohi. Jäin elämässäni yksin. Life sucks, that's it 👌. - Sivusta ämmältä ännälle (eli mieheltä naiselle).
- Anonyymi
Miksi panikoit, pakenit? Mitä mokasit?
Mikä tilanne meni ohi?
Miehelle 23:56 - Anonyymi
Niin hän teki - kuinka tämä korjataan?
- Anonyymi
On mulla kin sua hannu nyt vasta oikeesti.
❤️❤️ - Anonyymi
Uusia unelmia jostain toisesta.
- Anonyymi
Mikä sai tunteesi loppumaan? Ihastuitko toiseen?
- Anonyymi
Ikävä sinuakin mies on kova. :(
- Anonyymi
Joo, onhan näitä joskus ollut.
Nainen vaikuttanut kiinnostuneelta, on kaikenlaisesta ollut puhetta, hauskaa yhdessä ollut.
Mutta jostain kumman syystä toisen miehen KIKKELI vain kiinnostanut naista.
Kyllä ne tunteet KUOLEE siihen.
Sori, polyamoria on pään sairaus.- Anonyymi
Vastasit sitten itsellesi. Ja huomasit varmasti, että jokin muu kiinnosti enemmän, mutta et saata sitä hyväksyä. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Naiset ajattelee alapäällään vaikka miehiä siitä yleensä syyllistetään. Eläimiähän me lopulta ollaan ja se alfauros parittelee parhaiten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit sitten itsellesi. Ja huomasit varmasti, että jokin muu kiinnosti enemmän, mutta et saata sitä hyväksyä. Ei voi mitään.
"Ja huomasit varmasti, että jokin muu kiinnosti enemmän, mutta et saata sitä hyväksyä. Ei voi mitään."
Miksi sitten itkeä perään?
Toinen juttu että onhan se säälittävää useampi suhde pilata naisen Kikkelinhimon takia.
Naiset ovat yksinkertaisia elukoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ajattelee alapäällään vaikka miehiä siitä yleensä syyllistetään. Eläimiähän me lopulta ollaan ja se alfauros parittelee parhaiten
" Eläimiähän me lopulta ollaan ja se alfauros parittelee parhaiten"
Kyseessä edes ollut mikään alfauros vaan säälittävä reppana.
Tämä "alfauros" läppä on aika kulunut jo.
Ei kaikki miehet joita naiset "valitsevat" tai panevat ole mitään alfauroita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja huomasit varmasti, että jokin muu kiinnosti enemmän, mutta et saata sitä hyväksyä. Ei voi mitään."
Miksi sitten itkeä perään?
Toinen juttu että onhan se säälittävää useampi suhde pilata naisen Kikkelinhimon takia.
Naiset ovat yksinkertaisia elukoita.Kyllä on omituinen maailmankuva! Mutta pidä se, omapa on asiasi.
- Anonyymi
Synkroniaa hassusti tai sitten ei. Olisi minusta kovin ikävää, jos olisin täällä vain jonkun itsekeskeisen muusa, josta hän annentaa kirjoittelunsa. Toki aiheet saattavat käydä muuten vähiin. Tuntuu silti riistolta. Tiputanko nimikirjaimia?
- Anonyymi
Kirjaimia kehiin!
- Anonyymi
Olen valmis ottamaan koppia.
- Anonyymi
On tervettä toivoa toiselle parasta. Niin minäkin teen.
- Anonyymi
Älä luulottele vaan puhu oikean henkilön kanssa IRL.
- Anonyymi
On totta, että ihmisten kannattaa lähtökohtaisesti puhua toistensa kanssa irl, mutta itse passaisin jos tällä toisella osapuolella ei ole minkäännäköistä suodatinta esim tyhjiä sanoja sisältävien provojen suhteen tai muuten taipumus jankuttaa yhtä ja samaa. Ihan vilpittömästi ajattelin, että josko pääsisit eteenpäin tuossa asiassasi. Sivusta.
- Anonyymi
Oletko tämän hänelle kertonut irl? Jos olet, niin sinun pitää vaan hyväksyä ettei häntä kiinnostanut. Jos taas olet jättänyt tämän kertomatta, niin ihan on oma mokasi.
- Anonyymi
Olisiko kannattanut sanoa hänelle? Tsemppiä!
- Anonyymi
Samat sanat m-nainen, samat sanat.
- Anonyymi
En ole noita kirjoittanut 😀 Sanat ovat tosi kauniita, ehkä jollekin todella kauniille, eikä näin hattarapäälle tapaukselle
- Anonyymi
Kauniita sanoja. Toiset vaan ratsastaa kohti auringonlaskua outo hymy kasvoilaan..kenties. Takapenkillä ja etupenkillä voi olla tilaa..kenties..:)
- Anonyymi
Kuulostaa klisheeltä, mutta uskon oikeasti että rakkautta on osata luopuakin. Antaa toisen mennä, elää ja tulla onnelliseksi. Eikö se ole muutenkin rakkauden pyrkimys, suoda toiselle onnea ja iloa eikä riistää sitä?
Jasu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662