Olin sinuun todella ihastunut

Anonyymi-ap

Olit minulle se, jonka kanssa olisin tahtonut elämäni elää ja jakaa rakkauden.

Toivottavasti sinulle tulee vielä hyvä elämä ja saat kokea onnea.

On ikävä...

27

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keneltä kenelle? 💘

• Anonyymi

On ikävä täälläkin voisin jakaa ajatuksesi miehelle mutta en osaa omilla sanoilla kuin ikävääni kertoa
      Miehelle

• Anonyymi

Panikoin. Pakenin. Mokasin. Sitten tilanne oli ohi. Jäin elämässäni yksin. Life sucks, that's it 👌. - Sivusta ämmältä ännälle (eli mieheltä naiselle).

• Anonyymi

Miksi panikoit, pakenit? Mitä mokasit?
        Mikä tilanne meni ohi?
        Miehelle 23:56

• Anonyymi

Niin hän teki - kuinka tämä korjataan?

• Anonyymi

On mulla kin sua hannu nyt vasta oikeesti.

❤️❤️

• Anonyymi

Uusia unelmia jostain toisesta.

• Anonyymi

Mikä sai tunteesi loppumaan? Ihastuitko toiseen?

• Anonyymi

Ikävä sinuakin mies on kova. :(

• Anonyymi

Joo, onhan näitä joskus ollut.

Nainen vaikuttanut kiinnostuneelta, on kaikenlaisesta ollut puhetta, hauskaa yhdessä ollut.

Mutta jostain kumman syystä toisen miehen KIKKELI vain kiinnostanut naista.

Kyllä ne tunteet KUOLEE siihen.

Sori, polyamoria on pään sairaus.

• Anonyymi

Vastasit sitten itsellesi. Ja huomasit varmasti, että jokin muu kiinnosti enemmän, mutta et saata sitä hyväksyä. Ei voi mitään.

• Anonyymi

Naiset ajattelee alapäällään vaikka miehiä siitä yleensä syyllistetään. Eläimiähän me lopulta ollaan ja se alfauros parittelee parhaiten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit sitten itsellesi. Ja huomasit varmasti, että jokin muu kiinnosti enemmän, mutta et saata sitä hyväksyä. Ei voi mitään.

"Ja huomasit varmasti, että jokin muu kiinnosti enemmän, mutta et saata sitä hyväksyä. Ei voi mitään."

Miksi sitten itkeä perään?

Toinen juttu että onhan se säälittävää useampi suhde pilata naisen Kikkelinhimon takia.

Naiset ovat yksinkertaisia elukoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ajattelee alapäällään vaikka miehiä siitä yleensä syyllistetään. Eläimiähän me lopulta ollaan ja se alfauros parittelee parhaiten

" Eläimiähän me lopulta ollaan ja se alfauros parittelee parhaiten"

Kyseessä edes ollut mikään alfauros vaan säälittävä reppana.

Tämä "alfauros" läppä on aika kulunut jo.

Ei kaikki miehet joita naiset "valitsevat" tai panevat ole mitään alfauroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja huomasit varmasti, että jokin muu kiinnosti enemmän, mutta et saata sitä hyväksyä. Ei voi mitään."

Miksi sitten itkeä perään?

Toinen juttu että onhan se säälittävää useampi suhde pilata naisen Kikkelinhimon takia.

Naiset ovat yksinkertaisia elukoita.

Kyllä on omituinen maailmankuva! Mutta pidä se, omapa on asiasi.

• Anonyymi

Synkroniaa hassusti tai sitten ei. Olisi minusta kovin ikävää, jos olisin täällä vain jonkun itsekeskeisen muusa, josta hän annentaa kirjoittelunsa. Toki aiheet saattavat käydä muuten vähiin. Tuntuu silti riistolta. Tiputanko nimikirjaimia?

• Anonyymi

Kirjaimia kehiin!

• Anonyymi

Olen valmis ottamaan koppia.

• Anonyymi

On tervettä toivoa toiselle parasta. Niin minäkin teen.

• Anonyymi

Älä luulottele vaan puhu oikean henkilön kanssa IRL.

• Anonyymi

On totta, että ihmisten kannattaa lähtökohtaisesti puhua toistensa kanssa irl, mutta itse passaisin jos tällä toisella osapuolella ei ole minkäännäköistä suodatinta esim tyhjiä sanoja sisältävien provojen suhteen tai muuten taipumus jankuttaa yhtä ja samaa. Ihan vilpittömästi ajattelin, että josko pääsisit eteenpäin tuossa asiassasi. Sivusta.

• Anonyymi

Oletko tämän hänelle kertonut irl? Jos olet, niin sinun pitää vaan hyväksyä ettei häntä kiinnostanut. Jos taas olet jättänyt tämän kertomatta, niin ihan on oma mokasi.

• Anonyymi

Olisiko kannattanut sanoa hänelle? Tsemppiä!

• Anonyymi

Samat sanat m-nainen, samat sanat.

• Anonyymi

En ole noita kirjoittanut 😀 Sanat ovat tosi kauniita, ehkä jollekin todella kauniille, eikä näin hattarapäälle tapaukselle

• Anonyymi

Kauniita sanoja. Toiset vaan ratsastaa kohti auringonlaskua outo hymy kasvoilaan..kenties. Takapenkillä ja etupenkillä voi olla tilaa..kenties..:)

• Anonyymi

Kuulostaa klisheeltä, mutta uskon oikeasti että rakkautta on osata luopuakin. Antaa toisen mennä, elää ja tulla onnelliseksi. Eikö se ole muutenkin rakkauden pyrkimys, suoda toiselle onnea ja iloa eikä riistää sitä?

Jasu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe