Tiedän, etten pystyisi.
En, vaikka vaimo on kieltäytynyt ihan täysin kaikesta fyysisestä kosketuksesta yli 16 vuotta. En vaan voi, en pysty.
Tämä on kohtaloni ja kaikki, mitä olen ansainnut. Olen tehnyt jotain väärin ja tämä on rangaistukseni. Kukaan ei kuule, kukaan ei auta. Olen totaalisen yksin.
Leikittelen ajatuksella seksisuhteesta
6
1423
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa onnettoman kuulosta. Oletko miettinyt eroa?
- Anonyymi
Oletko miettinyt omaa käytöstäsi?
- Anonyymi
Normaalit ihmiset keskustelevat tuollaisesta ja sitten eroavat jos yhdessä ei ole hyvä olla. Parisuhde on kahden kauppa eikä mikään jalkapanta missä mädännytään loppuelämä. Mikä ihme ihmisiä oikein vaivaa vielä vuonna 2022.. Tuntuu että jokaisella on elämä tuhlattavanaan elääkseen se mahdollisimman onnettomana, ei tuota vinkumista kyllä kukaan jaksa kuunnella, itse niille asioille on jotain tehtävä.
- Anonyymi
Eroa äläkä nyyhki. Sen jälkeen saat sitä kyllästymiseen asti vai onko vaimosi kuitenkin kaikkea tuota kakkaa arvokkaampi
- Anonyymi
Miksi neuvot psykopaattia? Kukaan nainen ei ole antamatta hyvälle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082294- 842010
- 541590
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai511517- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461396Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094