Tiedän, etten pystyisi.
En, vaikka vaimo on kieltäytynyt ihan täysin kaikesta fyysisestä kosketuksesta yli 16 vuotta. En vaan voi, en pysty.
Tämä on kohtaloni ja kaikki, mitä olen ansainnut. Olen tehnyt jotain väärin ja tämä on rangaistukseni. Kukaan ei kuule, kukaan ei auta. Olen totaalisen yksin.
Leikittelen ajatuksella seksisuhteesta
6
1381
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa onnettoman kuulosta. Oletko miettinyt eroa?
- Anonyymi
Oletko miettinyt omaa käytöstäsi?
- Anonyymi
Normaalit ihmiset keskustelevat tuollaisesta ja sitten eroavat jos yhdessä ei ole hyvä olla. Parisuhde on kahden kauppa eikä mikään jalkapanta missä mädännytään loppuelämä. Mikä ihme ihmisiä oikein vaivaa vielä vuonna 2022.. Tuntuu että jokaisella on elämä tuhlattavanaan elääkseen se mahdollisimman onnettomana, ei tuota vinkumista kyllä kukaan jaksa kuunnella, itse niille asioille on jotain tehtävä.
- Anonyymi
Eroa äläkä nyyhki. Sen jälkeen saat sitä kyllästymiseen asti vai onko vaimosi kuitenkin kaikkea tuota kakkaa arvokkaampi
- Anonyymi
Miksi neuvot psykopaattia? Kukaan nainen ei ole antamatta hyvälle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262926Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252068Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121578- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71298Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892