Voisiko joku

Anonyymi-ap

Paijata ja kertoa iltasadun? ūüĎßūü•ļ

7

171

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

√Ąiti?

• Anonyymi

Raps, raps.. Hyv√§√§ y√∂t√§ ūüĆü

• Anonyymi

Olipa kerran elämä ja sitten se loppui, sen pituinen se tarina

• Anonyymi

Kaksi toisilleen sopivaa löysivät vihdoin toisensa...Silitys ja hali....Mukavia unia....

• Anonyymi

Halaus t√§√§lt√§. ūü§ó nyt tulee aamusatu: Olipa kerran neito, joka kaipasi ja ik√§v√∂i miest√§ tuntematonta. Ik√§viss√§√§n h√§n unohti, ett√§ h√§nen el√§m√§ns√§ mies on jokaisessa vastaan tulijassa, ihan miss√§ vaan jos neitonen havahtuisi ,avaisi silm√§ns√§ ja antaisi mahdollisuuden rakkaudelle. Ter. Tuntematon jokamiesūüôč

• Anonyymi

Tuollaiselle on oma nimensä olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiselle on oma nimensä olemassa.

Ei tässä tapauksessa. Hän kaipaa tiettyä miestä. Jota ei löydy ainakaan täältä ehkä? Idea oli se, että hän voisi nähdä jonkun toisenkin henkilön keneen ihastua ja ehkä rakastua? T. Tuntematon jokamies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      3020
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      55
      1263
    3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosiel√§m√§n puolella ja selv√§t s√§velet. √Ąlyk√§s se on, todenn√§k√∂isesti √§lykk√§√§mpi kuin kukaan, ket√§ olen tavann
      Ikävä
      62
      1133
    4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      64
      1003
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      60
      893
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      866
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      743
    8. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat meniv√§t sekaisin kun Martina l√§hti Roomaan. T√§t√§ on hauska seurata ūü§≠
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      729
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      728
    10. √Ąl√§ ees vihjaile mit√§√§n

jos sitten lopulta kuitenkin teet aina noin.. ūüíĒūüėě
      Ikävä
      52