Nokian uutiset - ei kelpaa edes pyllyn pyyhkimiseen

Anonyymi-ap

Miksi Löytis mainostaa Tamperelaisessa, mutta ei Nokian Uutisissa? Kelatkaa sitä.

16

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lehdessä ei toden totta ole mainoksia oikein ollenkaan.

    • Anonyymi

      Nokian uutiset kirjoittaa vaan asiaa. Näkee löytiksen tarjoukset netistä.

    • Anonyymi

      Löytiksen nykyinen kauppias ei arvosta asiakkaita yhtään. Pääasia tulos, viivan alla. Entinen kauppias ei arvostanut ees henkilökuntaa, joka teki hänelle kohtuullista tulosta.

      • Anonyymi

        Tämä on totuus.


    • Anonyymi

      Noinhan se menee että kauppiaalle tärkeintä vaan se kuinka paljon itselle tulee rahaa.

    • Anonyymi

      " Löytis mainostaa Tamperelaisessa, "

      Treelta tulee kaikki maksavat asiakkaat,
      nokialaiset vain itkee täällä ja kirjoittelee ja kyselee tyhmiä.

      • Anonyymi

        Jaa että muka Tampereelta matkustavat Nokialle kauppaan. Vitsin murjaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että muka Tampereelta matkustavat Nokialle kauppaan. Vitsin murjaisit.

        Ei Tamperelainen ilmesty nokialla, kyllä se ilmestyy vain ja ainoastaan treella.

        Miksi löytis sitten mainostaa treen paikallislehdessä,
        kerro nyt sitten vaikka huumorilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Tamperelainen ilmesty nokialla, kyllä se ilmestyy vain ja ainoastaan treella.

        Miksi löytis sitten mainostaa treen paikallislehdessä,
        kerro nyt sitten vaikka huumorilla?

        Mitä hyötyä mainostaa Nokialaisille nehän osaa kyllä kauppaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että muka Tampereelta matkustavat Nokialle kauppaan. Vitsin murjaisit.

        Itseasiassa matkustavat. Olen hämmästynyt useampaakin Tamperelaista tuttua Löytiksessä. Käyvät kuulemma, koska on niin hyvät palvelutiskit ja tottahan tuo on, Tampereella pelkkää pakattua useimmassa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa matkustavat. Olen hämmästynyt useampaakin Tamperelaista tuttua Löytiksessä. Käyvät kuulemma, koska on niin hyvät palvelutiskit ja tottahan tuo on, Tampereella pelkkää pakattua useimmassa paikassa.

        Trelaiset käyvät hämmästelmässä kuus-seitkytluvulle jääneitä nokialaisia,
        ulkoinen olemus on jämähtänyt ihan noille vuosikymmenille,
        vaatetus ja hiukset varsinkin,
        lapsetkin luulevat olevansa aikamatkalla menneisyydessä ,
        kaikki on niin vanhanaikaista ja pysähtynyttä.

        Liikenne on kuin kaikki ajaisivat rauhoittavissa tai kännissä, aivan uskomaton ero Tampereen liikenteeseen, ihan kädettömiä kuskeja.


    • Anonyymi

      Voi ristus, mikä Tampereen sadilainen...mistä näitä sikiäää...piikitä ittes hengiltä

      • Anonyymi

        Isämeidän joka olet taivaissa, päästä tuo edelläkirjoittanut vaivoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isämeidän joka olet taivaissa, päästä tuo edelläkirjoittanut vaivoistaan.

        Ei siellä taivaissa mitään isää ole. Muutama satelliitti lentelee. Kylmähän siellä isälle tulis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isämeidän joka olet taivaissa, päästä tuo edelläkirjoittanut vaivoistaan.

        Itse taidat olla jo puolimatkassa, pari viivaa vielä lisää, niin olet jo perillä.


    • Anonyymi

      NU onkin peruttu toistamiseen. Ei mitään uutta luettavaa, kun se ilmestyy, paitsi eri seurojen ilmoituksia tapahtumista yms. Ainona talouteen tulevana lehtenä olisi ihan OK nokialaiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe