ei heitä kiinnosta

Anonyymi-ap

olen suomessa asuva ja suomessa syntynyt suomalainen mies,olen ollut onnettomuudessa liki 20 vuotta sitten,vakuutusyhtiö on kieltätynyt korvaamasta vammaani joka on aiheuttanut täyden työkyvyttömyyden sekä opiskelukaan ei onnistu.vakuutusyhtiö väittää vammani tulleen muusta ja kuvauslöydösten näkyvän siksi et ne on otettu eri koneilla!kelakaan ei ole maksanut eikä hyväksynyt mitään,muilla ihmisillä pelkät kivutkin ovat syy mutta kela sanoi minulle ettei kivut ole syy kuten kohdallani mikään ei tunnu olevan oikea syy saada etuuksia! vaikka muilla se hyväksyy esim hartia kivut jotka ovat pienimmästä päästä,toisilla ei tarvitse olla edes kuvantamislöydöksiä heillä kun riittää oma kertomus tai neuropsykologin tekemät testit saamaan kaikki etuudet kelasta!kaikki paperit mitätöity kelassa,haiskahtaa henkilökohtaiselta vittuilulta.kynnys ry ja moni muu on ihmetellyt kelan toimintaa kohdallani ja ovat sanoneet että minun kuuluisi olla näillä vammoilla eläkkeellä! tästä kaikesta olen kirjoittanut useille ministereille(myös Sanna Marinille),kansanedustajille ja jopa presidentille että missä on minun ihmisoikeudet ilman syrjintää,ilman eriarvoisuutta,vammaisenoikeudet/perustuslain oikeudet mutta ei heitä näy kiinostavan kun kukaan ei vastaa ja halua käyttää valtaansa oikein että asia saisi oikeudenmukaisuuden!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieläkös luulet että asiasi ja vaivasi Herroja ja muita Parempiosaisia kiinnostaa..!
      "poissa silmistä, poissa mielestä"

    • Anonyymi

      minulla on todettu kaularngan whipflash,välilevynpullistuma,juuriaukonahtauma,kaularnka kipuilee ja aiheuttaa kipua niskassa ja puutumisa kasvoissa,oikeassa korvassa,sormissa ja tunnottomuutta olkapäästä kyynärpäähän,voimat tosi heikot käsissä,aika ajoin ei voimia ole ollenkaan,olkapäät kipeät ja liikerajoitteiset,aivovamma muutokset todettu tragtrogarfiassa ja mri:ssä,etenevä aivojen atrofia,kongitiiviset oireet joiden myötä neuropsykologit todenneet työ ja opsikelu kyvyttömyyden,on siis muisti ongelmia,keskittyminen huonoa jne,tinnitus toisessa korvassa ollut jo 12 vuotta yötä päivää,näkökenttäpuutokset yläkentissä,en jaksa asioita ja nukun päivittäin,harrastukset käikki jääneet,olen ruuanlaitossa jatkuvasti pitänyt monia levyjä päällä vaikka kuinka olen varmistanut asian monia kertoja mutta silyi näin vain tapahtuu,en uskalla juurikaan koskea lieteen,alaselässä ongelmia.etureidet kipulevat ja tuntuvat heikoilta,neurologit kirjoittaneet pysyvän ssairasloman onnettomuudesta lähtien 2007! lisäksi nyt tullut kakkostyypiendiabetes ja verenpainetauti! murtumia ol onnettomuudessa kädessä ja jalassa,lensin ilmankypärää pää edellä asfalttiin vauhdissa suojana vain lippis! vauhtia oli n 30-35 kmh kun etupyörälukkiintui! miksi kela jatkaa kiusaamista ja miksi valitukset eivät kestä muutoksenhaussa ja vakuutusoikeudessakaan yht kuin reilut puolivuotta,kun sivuilla lukee keskimääräinen kesto n10 kuukautta vähintäin miksi kielteinen asia kaikista näistä tuli jo alle vuodessa,kelasta ne tulee parhaimillaan jo samalla viikolla!
      kela evännyt kaikki kuntoutuksenikin ja niistä KYNNYS RY sanoi et kela on hylännyt kaikki juuri sen takia että kela ei voisi polkea niitä lausuntoja ja että minulle kuuluu eläke!mitä valitusportailla on hyötyä kun ne noudattavat kelan jauhamaa paskaa kun mikään ei oo mitään ja sekin on vain niille jotka jouyuvat kelan hampaisiin,en tiedä muita jotka ovat jääneet kelan hampaisiin koskaan jos ovat loukanneet päänsä tai kaularankansa,aina on heillä hyväksytty alusta alkaen kuntoutukset.sairaspäivärahat ja eläkkeet ja riitävänä näyttönä muilla riittänyt esim lääkärinlausunto,kuvantamislöydös tai neuropsykologin tutkimus minulla ei riitä mikään tai muut lisäsairaudet,syön lääkkeitä päivittäin n 12 tablettia ja lisänä astmaan pikaavaava ja turbulenssi! saiarstin vakavan keuhkokuumeen 2010 ja keuhkopussintulehdukset,nestettä keuhkoissa jonka vuoksi oli hengenlähtölähella jonka seuruksena arpeentui vasenkeuhkokin yli puolet ! kansanedustajia,pressa,ministereitä puhumattakaan pääministeriä ei kohteluni kiinnosta,eivät edes viitsi vaivautua vastaamaan tähän eriarvoisuuteen,poletaanhan minulata kaiki oikeudte,perustuslait eivät kuulu minulle,eivät vammasilait vaan olen eriarvoinen syrjitty suomen kansalainen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe