Hän voisi ottaa minut koirakseen, hellitellä ja kävellyttää minua ulkona. Ja vaikka en pääsisikään hänen koirakseen jolkottelisin hänen kotiinsa ja menisin ulko-ovelle vinkumaan surkeasti ja hän varmasti rapsuttaisi minua, syöttäisi ja näin pääsisin livahtamaan sisälle, eikä hän pahastuisi. Koirana mulla olisi enemmän arvoa ja paljon paremmat mahdollisuudet.
Mieluummin olisi koira
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos hänellä olisi narttukoira, menisin kosiohommiin sen luo ja näin olisin äkkiä osa perhettä.
- Anonyymi
Potkaisisin sua perseelle ja nostaisin remmillä ilmaan.
- Anonyymi
En sinun luo tulisikaan.
- Anonyymi
Mieluummin olisin koira. Ne saavat sentään inhimillistä kohtelua.
- Anonyymi
Koirat ovat viattomia ja vilpittömiä. Miksi ihmisen joka ei ole edellä mainittuja pitäisi kohdella millään tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat ovat viattomia ja vilpittömiä. Miksi ihmisen joka ei ole edellä mainittuja pitäisi kohdella millään tavalla?
Ihmistä
- Anonyymi
Minkä rotuinen koira olisit?
- Anonyymi
Ehkä joku noutaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku noutaja.
Tai paimenkoira.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai paimenkoira.
Aika laajasti vaihtoehtoja. Mutta saattaisi kyllä omakseni ottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841666Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691571Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2761317Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57895
- 66864
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841- 42838
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44801