Hän voisi ottaa minut koirakseen, hellitellä ja kävellyttää minua ulkona. Ja vaikka en pääsisikään hänen koirakseen jolkottelisin hänen kotiinsa ja menisin ulko-ovelle vinkumaan surkeasti ja hän varmasti rapsuttaisi minua, syöttäisi ja näin pääsisin livahtamaan sisälle, eikä hän pahastuisi. Koirana mulla olisi enemmän arvoa ja paljon paremmat mahdollisuudet.
Mieluummin olisi koira
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos hänellä olisi narttukoira, menisin kosiohommiin sen luo ja näin olisin äkkiä osa perhettä.
- Anonyymi
Potkaisisin sua perseelle ja nostaisin remmillä ilmaan.
- Anonyymi
En sinun luo tulisikaan.
- Anonyymi
Mieluummin olisin koira. Ne saavat sentään inhimillistä kohtelua.
- Anonyymi
Koirat ovat viattomia ja vilpittömiä. Miksi ihmisen joka ei ole edellä mainittuja pitäisi kohdella millään tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat ovat viattomia ja vilpittömiä. Miksi ihmisen joka ei ole edellä mainittuja pitäisi kohdella millään tavalla?
Ihmistä
- Anonyymi
Minkä rotuinen koira olisit?
- Anonyymi
Ehkä joku noutaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku noutaja.
Tai paimenkoira.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai paimenkoira.
Aika laajasti vaihtoehtoja. Mutta saattaisi kyllä omakseni ottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193074Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622772Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o622556Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312477Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582038Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181559Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121552- 491529
- 771514
- 571439