Mä vikittelen sut papparaisena :D

Anonyymi-ap

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua.
Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen.
Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilman mitään rajaa, kaikkien vuosien edestä! Mä suukotan ja halaan kaikella tapaa pidän susta hyvää huolta!

naiselta

73

1675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Söpöö

    • Anonyymi

      Siis niin ihanan hyväntuulinen viesti! 😊 Minäkin aion tehdä samoin omalle kullalle kun ollaan molemmat vanhoja höppänöitä. Siihen saakka pitää jaksaa oottaa ❤

      Myös naiselta tämä viesti

    • Anonyymi

      Vokitelen sut pikkusena tyttösenä😀oon vapaa ja villi papparainen. Halua että hoivaat mua pikkunen😙

      • Anonyymi

        Kuuleppas pappa, pikkutyttöjä ei vikitellä, mä vedän turpiin jokaista, joka yrittääkään sellaista.

        naiselta


      • Anonyymi

        Eiköhän sut joku hoida monttuun jos tuolle tielle lähdet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas pappa, pikkutyttöjä ei vikitellä, mä vedän turpiin jokaista, joka yrittääkään sellaista.

        naiselta

        Kuka sano et olipikkutyttö? Se on noin 28v. Taidat olla väkivaltanen?ootko Hämeenlinnassa lusimassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sano et olipikkutyttö? Se on noin 28v. Taidat olla väkivaltanen?ootko Hämeenlinnassa lusimassa?

        Monikin lähtä mielellään lusii että saa teijät pedot vttuun täält


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikin lähtä mielellään lusii että saa teijät pedot vttuun täält

        Taidat itse olla eikö niin? 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse olla eikö niin? 😄

        Mitä se ylilauta tranu sielä piipittää onks mekko kireellä


      • Anonyymi

        Juu lapsiin ei kosketa! Vankila hoitelee, niin ei kenenkään muun tarvitse.
        se juttu kannattaa pitää jokaisen lapsiin sekaantujan mielessä ja hankkii nopeesti apuu itselle.

        Muuten rauhaa ja rakkautta jokaiselle.

        naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se ylilauta tranu sielä piipittää onks mekko kireellä

        Tuu stoccan eteen niin katotaan spiidi@@otan äidin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu lapsiin ei kosketa! Vankila hoitelee, niin ei kenenkään muun tarvitse.
        se juttu kannattaa pitää jokaisen lapsiin sekaantujan mielessä ja hankkii nopeesti apuu itselle.

        Muuten rauhaa ja rakkautta jokaiselle.

        naiselta

        No älä koske sitten loca😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sano et olipikkutyttö? Se on noin 28v. Taidat olla väkivaltanen?ootko Hämeenlinnassa lusimassa?

        Se oli mielikuva, en tee pahaa kärpäsellekään. Kärpäset, kun on eläimiä ja tykkään eläimistä.

        naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä koske sitten loca😆

        Miten tästäkin hyväntahtoisesta viestistä tuli näin vastenmielinen… huokaus 😞

        Se on ciao!

        naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se ylilauta tranu sielä piipittää onks mekko kireellä

        Tuon aloittajamiehen vasta-argumentit on kyllä huonotasoisia, alakoululaisetkin pystyy parempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sut joku hoida monttuun jos tuolle tielle lähdet

        Joku mamu viimeistään tulee ja pieksee, vie kengät, puhelimen ja rahat.


    • Anonyymi

      Jotain kirjaimia tarvitaa taas.

      • Anonyymi

        Eikös niitä jo tullutkin aikaisemmin :)

        naiselta


    • Anonyymi

      Heh, tästä tuli mukava mielikuva. Kaksi ruttuista rusinaa ja ryppyiset sydämet vastakkain. ❣️

      Kiva viesti jollekin.

      Jasu

      • Anonyymi

        Jos elät tarpeeksi vanhaksi sinustakin
        tulee ruttuinen ihminen . Siitä lähdetään .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihanaa!!

      Vaikka kyllä mä haluaisin suukon sulta vielä, kun meillä on nuoruutta jäljellä.

    • Anonyymi

      En mä jää vuosikymmeniksi odottamaan sua. Sen verran arvostan itseäni ja elämääni ettei pysty.

      • Anonyymi

        Odottamaan? Kuka pyytää odottamaan.


    • Anonyymi

      Miksi vasta sitten? Nuorenako meinasit lorttoilla ympäriinsä muiden kanssa sen sijaan, että näyttäisit kiinnostuksesi hänelle ja sitten myöhemminkö luulet vielä kelpaavasi hänelle?

      • Anonyymi

        Hienoa pohdintaa, huipulla tuulee vai oliko se vain läpivetoa vintillä?


    • Anonyymi

      Täytyy hakeutua muuanne wikipedistä 😅🤣😂

    • Anonyymi

      Muakaan ei mummelit kiinnosta, ei nyt, saatikka siitten 20 vuoden päästä :)

      • Anonyymi

        Tykkäät käydä kädellä koko elämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät käydä kädellä koko elämän?

        Sekin ihan jees vaihtoehto! Hei, annetaanhan mummojen olla rauhassa. Kokeile säkin välillä kättä niin mummot peukuttaa sulle!


    • Anonyymi

      Tämä viesti oli yhdelle ihanalle ja erityiselle miehelle. Hänet tunnistan tyylitajusta ja kaikesta siitä ihanasta, millainen hän on. Hän ymmärtää huumoriani täysin. Eli aloitus ei koske kuin häntä. Muut voi huoletta jatkaa elämäänsä ja skipata viestin. En ole tyrkyttämässä mitään muille kuin hänelle. Yhdelle söpöläiselle :)

      naiselta

      • Anonyymi

        Oletko aloittaja oikeasti ikäkriiseilevä mies, karvan alle viisikymppinen ja pelkäät joutuvasi vaippoihin kun tämä maaginen luku pian koittaa? Sinun me käänteiset itseinhoaloitukset on. Nyt ei jää kyllä mitään mälvättävää taaskaan


    • Anonyymi

      Toihan on järjentön vaatimus. Sulla ei oo mitään tunnisteita papparaisesta ja sitä paitsi tää on avoin foorumi. Tänne voi jokainen kirjoittaa sääntöjen puitteessa.

      • Anonyymi

        Kyllä oikea tunnistaa. Hän ansaitsee oman papparaisaloituksen, koska on erityisen spesiaali tapaus, jota rakastan syvästi ja käsi sydämellä, kunnes kuolema erottaa.
        Muut papparaiset ja tulevat papparaiset menkööt pois vaan, ei koske teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oikea tunnistaa. Hän ansaitsee oman papparaisaloituksen, koska on erityisen spesiaali tapaus, jota rakastan syvästi ja käsi sydämellä, kunnes kuolema erottaa.
        Muut papparaiset ja tulevat papparaiset menkööt pois vaan, ei koske teitä.

        Mene puhumaan sille papparaiselle. Jos tiedät kuka on. Mitä täällä tyhlaat aikaasi. Ihme tyyppi😑


    • Anonyymi

      Sehän käy kyllä ettei naapurit ihmettele ..

    • Anonyymi

      Tytöt tarvitsevat isähahmoa enemmän kuin pojat. Olisi tärkeää antaa aikaa ja sitoutua

      • Anonyymi

        Sitoututua voi, menneisyyteen tai tulevaisuuteen. Sepä sep seppä se ..


    • Anonyymi

      Ei se isättömyys ole helppoa pojillekaan. Miehen mallia kaivataan.

    • Anonyymi

      En pane hanttiin, kunhan olet minun oma rakas kultanainen.

    • Anonyymi

      Sua pidättelee tasan tarkkaan mun viestini kuvitellulle papparaisellesi, kun käy ilmi sun taka-ajatukset.
      Pidäppä näppis erossa ja pysy nykysuhteessasi, tai perästä kuuluu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😅😂😘

        naiselta


    • Anonyymi

      Rakas mies oli tänään työssä. Hänellä on maailman ihanin ja suurin sydän. Hän tekee työtä, jossa sen voi joka päivä toiset nähdä. Hänen silmät ja hymy on vaan sellainen pysäyttävä :)

      Jos hän sattuisi täältä lukemaan viestini, niin se olisi ihanaa, mut jos ei, niin ei se haittaa, on 20 -30 vuotta aikaa lukea.

      naiselta

      • Anonyymi

        Oletko siis rakastunut kassahenkilöön?
        Tai julkisuuden henkilöön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis rakastunut kassahenkilöön?
        Tai julkisuuden henkilöön?

        Nyt kaikki tokentubeblogien pitäjät ym miettiköön tätä asiaa siltä kantilta, että trollimies saattaa olla ruudun takana. Vatsa sisään ja rintakehä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis rakastunut kassahenkilöön?
        Tai julkisuuden henkilöön?

        Joo. Kauniiseen Veeraan. Niin söpö pikkunen nainen😍


    • Anonyymi

      Mikä sinua nyt pidättelee

    • Anonyymi

      Mut mä olen jo papparaaine. Sä voisit olla mun hotti nuorikkoni. Harkitse asiaa vakavasti btw.

    • Anonyymi

      Eikö kannattaisi jo vähän aikaisemminkin, jos molemmat vapaita?

    • Anonyymi

      Luin useita minuutteja aloitustasi. Luin ja luin ja luin ja kuvittelin, missä kohtaisimme. Tunnen jo etukäteen tulevien vuosien tunteet, sen kärsivällisesti odottavan ikävän mikä sinä päivänä potkaisee sellinsä oven auki, kun sinä olet siinä edessäni. Siihen saakka tämä kroppa pitää sisällään kaiken paineen. Sitten, ei enää ketjuja pitämässä paikoillaan. Mieheltä.

    • Anonyymi

      Tänään kävin palauttamassa erään väärän tuotteen, niin laitoin merkille kun se nuori nainen punastui ja katsoi vielä perääni kassalla. 😄 Mitähän ajatteli. T. Pappa

    • Anonyymi

      Rakastan häntä, hän tietää, mikä meni hiukan ohi totuudesta… Mun sydän pakahtui, kun luin. Olen niin paljon ikävöinyt sitä hetkeä, kun olisit mun ja olisin sun. Se ajatus on niin huh. En ole pystynyt sitä raottamaan juurikaan, koska olen pelännyt sen tunteen voimaa. Ehdottomuutta.
      Rakastaisin sua päästä varpaisiin oma ryppyinen papparaiseni, en saisi tarpeeksi koskaan sinusta. Joka päivä rakastaisin.

      naiselta

    • Anonyymi

      No sehän olis aivan mahtavaa, kun pitäisit minusta huolta, suukottelisit ja halaisit. Halauksia ottaisin mielelläni taas vastaan jo ennen kuin sinusta mummeli tulee. Hyvin sopisi suukkokin halauksen yhteyteen. T. Yks papparainen

    • Anonyymi

      Kivasti ajateltu... Mutta JOS elän papparaiseksi, JOS olen vapaa? JOS ja JOS...
      Niin teen "Salet" tai ainakin yritän.

    • Anonyymi

      Ei muuten onnistu, nyt tai ei koskaan. Tuskin elän siihen ikään että vois papparaiseks kutsua?

    • Anonyymi

      Ikävä vain yhtä henkilöä, masentaa kun ei ole pitkään aikaan nähnyt, enkä tiedä, kuinka kauan tässä vielä menee, luultavasti erittäin pitkä aika, N

    • Anonyymi

      Olet vaan tyhmän kuuloinen kuin luin kommenttejasi tuolta

      • Anonyymi

        Olet siis lukenut naisena esiintyvän miehen kommentteja into piukassa? Erinomaista ajankäyttöä kyllä. Ehkä se siitä vielä katharsikseksi muuttuu, voimia. Etkö ymmärrä miten helpoksi julkisen pilkankohteeksi joutumisesi teet?


    • Anonyymi

      😇 Hebrealaiskirje: 12:14 🙃

      • Anonyymi

        Hienoja ajatuksia.

        naiselta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minäkin haluan vikitellä yhtä papparaista, jos hän on se oikea minulle. Ehkä on kuitenkin niin, että vaihtoehtoaja voi olla monia, koska ensin täytyy tutustua kunnolla. Niin monet asiat vaikuttavat siihen herääkö mielenkiinto olla myös intiimisti ja loppuelämän ajan yhdessä, lähellä ja arjessa ja juhlassa olla yhdessä.

    • Anonyymi

      Kiitos aloituksesta. Laita viestiä, jos olet vielä kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Fan. Tää ei mennyt niin kuin halusin. Kaikki meni niin sekaisin. Toivottavasti sulla kaikki hyvin. Käy vielä läpi rakastukseisi (miehsei) kanassa läpi, mitä mietitit.

      Rohkea aloitus. Tiedät minut, olen virtaava vesi, monet ihastuu, monet pettyy. Me molemmat....

    • Anonyymi

      Sovitaan niin, en ollut ensimmäisesi saati tärkeinkään, mutta viimeinen. Toivotaan että aika on puolellamme ja pääsemme kumpikin tuonne asti

      • Anonyymi

        Voisit ajatella ehkä samoin jos olisit hän. En ollut myöskään hänelle ensimmäinen, enkä kaikesta päätellen myöskään tärkein.
        Hän tuntuu tärkeältä, ehkä liiankin, mietin häntä kaikesta päätellen liikaa. Zzzz


    • Anonyymi

      Hän kirjoittaa tosi hyvin tässäkin ketjussa. Tykkään tavastaan ajatella ja energiastaan. Jos kirjoituksia miettii, olisin ihastunut häneen niiden perusteella :D

      Ihan vakavasti ottaen, täällä kirjoittelee eräs, (voi olla hän), jonka ajatukset ovat erittäin puoleensavetäviä. Meillä on yksi iso yhteinen nimittäjä.

      Hän osaa maalata sanoilla taivaan ja viedä mut helposti sisään sinne. Vuosien ajan olen häneen aina täällä törmännyt. Hänen kaipauksensa on lämmin ja niin kaunis, että huokaisen joka kerta lukiessa. Onnellinen hän, ketä tuo mies rakastaa ja kaipaa suurella sydämellä.

      Uskon, että itse asiassa hän on vaikuttanut mielikuviini miehestä, jonka kanssa olen ollut joskus tekemisissä ja johon aikanaan ihastuin. En tiedä, onko hän sama ihminen, mutta olen ajatellut, että hänen luonteessaan on jotain hyvin erityistä. Hänen kirjoituksensa ovat muuttaneet ajatuksiani, lohduttaneet ja antaneet toivoa. Ne ovat herättäneet tuntemuksia vatsan pohjassa. Ne ovat herätelleet jotain nälkäistä sisälläni. Hän vain osaa tehdä sen niin hyvin, että sulan kiehumispisteeseen ;D

      naiselta

    • Anonyymi

      Muistisairaana höppänänä vikittelet kaikkia.
      Eikä mullakaan keuli sitten enää, joten jääköön.

      • Anonyymi

        :((( vai niin :((((()))):

        Mut sainpa sut vastaamaan, ihanaa!!!

        Tuli heti parempi päivä :d


    • Anonyymi

      muovipurkiloaa olwcia silmälappuja jooh monia kerralla, niitä coi ehkä kosteuttaa ciaqmiineilla ja laittqaa silmiin nukkumaan mennessä.

      No hassyha tyikkausua hassuja tuollaizset

    • Anonyymi

      Pappa ei halua mummelia vaan 30 -40 v namupalan.
      Sen saa vielä paksuksi . Sua ei viiti rasvojen hinkata . Katto nuoria ne harjottelee
      vielä sulla.

    • Anonyymi

      EI, mä ilmoitan Sinusta Sosiaali johtajalle, ja vievät sinut toisten ikäistesi joukkoon Vanhainkotiin!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe