Tunne on ja pysyy..

Anonyymi-ap

Niin se on tarkoitettukin..Tähän luotan ja uskon...

32

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se on. Selvä yhteys minun ja miehen välillä.

    • Anonyymi

      Pysyy se meillä mies, jos molemmat niin haluaa.

    • Anonyymi

      Kyllä, näin minäkin uskon 💕

    • Anonyymi

      Uskon rakkauteen uskon huomiseeen. Voi alku tää olla kaiken kauniiiin. Didididdii diddidiidddi lslaallaallaa siks uskon huomiseen. Uskon ihmiseen. Didiiddiid🧑‍🎄

    • Anonyymi

      Ai, kenelle menee? Ettei vaan pelit oo sun juttuja ja niihin uskot?

    • Anonyymi

      Älä keksi näitä juttua muiden sanomista. Kai sulla jotain omiakin ajatuksia miten pysyä palstaotsikoissa?

      • Anonyymi

        Muista 🦄 kirjoittaa vielä muutama kommentti sekavaa settiä tähän aloitukseen. Ihan ei vielä aukene minkä mitätöimiskulman yrität valita tätä sinulle tuntematonta kirjoittajaa kohtaan. Onko se kysymysmuotoon kirjoitettu vai jotain muuta epäselvää proosaa. Sivusta


    • Anonyymi

      Mehän ei anneta periksi nainen rakas!

      • Anonyymi

        Juuri niin. Rakkautesi kuuluu vaimollesi lastesi äidille. Yritätte vielä! Kyllä se siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Rakkautesi kuuluu vaimollesi lastesi äidille. Yritätte vielä! Kyllä se siitä!

        Eipäs osunut tuo arvauksesi kohilleen. Siis eri ihmisestä nyt kyse.


      • Anonyymi

        Pus pus pus😘


      • Anonyymi

        Ei jos meistä puhut kulta


      • Anonyymi

        Mut kun sä tuut niin on varjot poissa......


      • Anonyymi

        Molemmat taidetaan olla tässä samanmoisia..


    • Anonyymi

      Toisen tunteista ei pysty puhumatta tietämään. Emme varmaan enää puhu tässä elämässä kasvotusten (oma oletukseni) ja koen että saan tuntea häntä kohtaan mitä haluan. Se ei ole keneltäkään pois. Koska hän on varattu, en tule häntä mitenkään oikeassa elämässä lähestymään. Ajattelen sen ennemmin niin, että meillä on yhteys, joka on pinnan alla ja jos ne hyvät rakkauden tunteet häntä kohtaan jotenkin löytäisivät hänen luokseen ja ilostuttaisivat hänen elämäänsä. Tämä T(n) -》A(m).

    • Anonyymi

      Voi luoja, toivottavasti ei. Niin paljon yritän päästä eroon yksipuoleisesta ihastuksesta. - T

      • Anonyymi

        Oletko varma ettäse on yksipuolista? Vai arvailetko vain??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma ettäse on yksipuolista? Vai arvailetko vain??

        Olen kyllä kirjoittanut hänelle ihastuksestani, mutta hän on vastannut, ettei ole kiinnostunut. Toki tämä tapahtui viime vuoden puolella, mutta olisi oletettavasti kertonut minulle, jos tilanne olisi muuttunut.

        Ei pitäis edes kirjoittaa tänne, kun se ei tee minulle hyvää, vaan oikeesti unohtaa koko ihminen. Välit vaan jäivät sellaisiksi, että se on tosi vaikeaa. - T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä kirjoittanut hänelle ihastuksestani, mutta hän on vastannut, ettei ole kiinnostunut. Toki tämä tapahtui viime vuoden puolella, mutta olisi oletettavasti kertonut minulle, jos tilanne olisi muuttunut.

        Ei pitäis edes kirjoittaa tänne, kun se ei tee minulle hyvää, vaan oikeesti unohtaa koko ihminen. Välit vaan jäivät sellaisiksi, että se on tosi vaikeaa. - T

        Sinä mies se jaksat trollailla menemään ja jos muu ei huomion saamiseen auta, niin apukirjaimilla, mikä nyt milloinkin on ns muotia välillä m, s ja niin edelleen. Ehkä vain yksinkertaisesti haluat juttuseuraa tänne limboosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mies se jaksat trollailla menemään ja jos muu ei huomion saamiseen auta, niin apukirjaimilla, mikä nyt milloinkin on ns muotia välillä m, s ja niin edelleen. Ehkä vain yksinkertaisesti haluat juttuseuraa tänne limboosi

        Lääkkeet!


    • Anonyymi

      Onko aito tunne, tosi tunne, vaiko täydellinen tunne?

      • Anonyymi

        Sokea tunne, suuri tunne, suurin tunne?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä asenne, toivon, et toinenkin näkee sinussa sitä magiaa, joka kantaa huonoinakin hetkinä läpi tuulen ja tuiskeen (joulun taikaa). Onnea ja hyvää henkeä 🙏🎅❄️

      • Anonyymi

        Noteeraan vain tään


    • Anonyymi

      En halua sanoa viimeistä sanaa mutta luulen, että molemmat päästämme irti. Emme ole tarkoitettu toisillemme, särmät ottavat vastaan. Sinä olet suorapuheinen ja minä loukkaannun, minä loukkaan omalla tavallani. Kunnioitan sinua oikeassa olevana henkilönä kovasti ja tiedän, että sinä määräät marssijärjestystä. Minäkin sopeudun siihen kyllä.
      Minä välitän myös sinusta ja toivon kyllä sinulle hyvää, että tietäisit sen. En estä enää mitään sinulta. Historialle en mitään mahda ja nyt maksan itsekin siitä hintaa. Pärjään kuitenkin jotenkin ja toivon, että sinäkin pärjäät😊

      • Anonyymi

        Juuri niin, aitoriitta, juuri niin. 🥱


      • Anonyymi

        Koko ajan ollut tiedossa, että molemmat pärjäämme. Mutta yhdessä se pärjääminen olisi mukavampaa.


    • Anonyymi

      Surettaa kyllä jotenkin.

    • Anonyymi

      Mä en enää usko, että hänestä ja minusta tulee yhtään mitään ikinä. Hän on ties kuinka kauan tänne kirjotellu haluavansa ja mitään ei ikinä ole tapahtunut. Ei hän tule ikinä saamaan mitään aikaiseksi, että voisimme olla yhdessä.

      • Anonyymi

        No mikä on sun osuus? Odotatko kultalautaselta tarjoilua? Vai teetkö jotain asioiden eteen?


    • Anonyymi

      Niin se tunne vaan pysyy vuodesta toiseen ja se on melko kuluttavaa elää niin. Mutta minkäs näille tunteille voi, jotenkin vaan selviydyttävä, kun ei toinen taida tuntea samoin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe