Tammikuussa -23 tupakan hinta nousee 35 %

Anonyymi-ap

On kyllä hyvä juttu. Jos on pakko hengittää savua niin sen pitääkin tuntua kukkarossa. Uskon, että uusi vuosi tuo monia uusia lopettajia.
Vähävaraisten on lähes pakko lopettaa polttaminen

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämäpä oli hyvä uutinen, mutta veikkaan etteivät vähävaraiset lopeta yhtään mitään. Tinkivät lääkkeeistään, ruoastaan, lemmikkiensä ( ne onnettomat ressukat..huh.🥺 )elänlääkäri- ja ruokakuluista ja monista muista kuluistaan.
      Lisäksi monet ovat verkostoituneet ja kaverin kaveri toimittaa kuivatulla lehmänlannalla ja kuivatuilla jäterehuilla jatkettua sätkätupakkaa. Haju on sitten ihan omanlaistaan. Sisältävät varmaan ihan mitä tahansa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­­y­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17646488V

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Milloin wetä terveellisen laiduuhen ninta housee on ko 02203244 euroa kuukaudessq Sana maqrinille?

      • Anonyymi

        Juo vähemmän


    • Anonyymi

      Missä on uutisoitu tuollaisesta korotuksesta ?

    • Anonyymi

      Jokaisen niotiini riipuvainen voi hammaslääkäri terveyskeskus lääkäri työpaikka lääkäri/ koulu terveyden hoito lääkäri pytä SV resepti läket tupakoinin lopetus. Lääkettä syödään 3 kk.Kuuri lopuun. Alussa otan läken ja tupakoit. Tupakka jää itsestän pois. Mutta syöt silti kuurin lopuun.Joten pupua tupakan tuskat ymm.Ei voi sen takia lopetaa.Joka tapaukseessa ttupakoi kuka haluaa mutta ei siellä parvekella taloijen joissa on tupakointi kieto. Parrvekeen puolella ikuna ja ikkunan yläkarmiss rakoventiilit josta tupakan haju tulee asuntoihin sisälle ja se haistaa kyllä 24h/ 7 päivää tupakoimattomat henkilöt.Meillä jokaisella on oikeus raitiisen sisäilmaan yölläkin.Sihen tupakan hajuun herää .Rako vetiilejä ei saa sulkea. Jote rotsi pälle 24 h. Ulos röökille,Juuri sinne mihin osoitettu tupakoitsijoille paikka. Ninhän met ulos paarit,kerhot,kauppakeskukset ymm röökille.Sama koskee tupakointi kieto talot parvekeet.Mars ulos.

    • Anonyymi

      Tupakan hinta saisi nousta vielä enemmän. Senttiäkään en ole saanut siitä korvausta että tupakoivat naapurit ovat laskeneet elämänlaatuni nollille; en voi tuulettaa, en voi hengittää, en voi tuulettaa vaatteitani partsilla, en voi elää kuten normi ihminen voi elää omassa kodissaan. Vaan koko ajan täytyy huomioida koska se mulqwist- naapuri on taas tupakalla. Eli naapuri hallinnoi asuintilaani ja elämääni. Saatanallisia ihmisiä naapureina.

    • Anonyymi

      Hyvä tietää. Pitääkin ostaa 50 kartonkia varastoon, niin säästää ensi vuonna pitkän pennin. Kiitos kun jaoit tämän tiedon.

    • Anonyymi

      Juu ei aiheuta toimenpiteitä, ostaa etukätee varastoon ja pääseepähän käymään laivallakin useammin puolison kanssa :) suomi kyllä sellanen holhous maa että hohhoijaa...

      • Anonyymi

        Paska haisee taas jossain paikassa ja asunnossa. Hyi helvetti sitä jatkuvaa paskan hajua joka paikassa, kadulla, pihalla, kotona, partsilla siis ihan joka paikassa haisee paska.

        .Suomi holhousvaltio? Kuule - Suomi pitää kaikkien puolia ja jokaisen terveydestä huolta. Kun säröökaat lähiympäristösi paskaksi niin joku yrittää ja pyrkii huolehtimaan siitä ettei se sun tuottama paskanhaju tule mun hengitettäväksi kun sun oma ymmärrys ei riitä muuhun kun paskakääryleen imemiseen ja savujen ulos puhaltamiseen.


    • Anonyymi

      Sähkö on kallistunut- lopeta sähkön käyttäminen.
      Bensa on kallistunut- lopeta autoilu.
      Ruoka on kallistunut- Lopeta syöminen.

      • Anonyymi

        Lopeta se muiden hengitysilman saastuttaminen, terveyden pilaaminen ja elämänlaadun heikentäminen.
        Tuliko ymmärretyksi. Polta siellä missä paskanhaju ei haittaa ketään, eikä leviä joka paikkaan. Muun puolesta voit vaikka tulehtua savuusi ja saada syövän tai jonkun muun taudin, mutta järä muut ihmiset rauhaan. Tajuatko?


    • Anonyymi

      Tulee paljon kodittomia kun seuraava hallitus tulee valtaan ja leikkurit köyhille,niin enpä usko että varsinkaan köyhät enään välittää tupakan hinnasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe