Maailman liikakansoitus on oikeasti olemassa ja ongelma

Anonyymi-ap

Muutama päivää sitten uutisoitiin, että nyt arvioidaan 8 miljardin ihmisen rajan menneen rikki. Vielä 1960-luvulla oli arviolta alle 4 miljardia ihmistä tällä planeetalla. Tuplaantunut on ihmisten määrä aika lyhyessä ajassa.

27

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pian väkeä vähenee, niin kuin ilmsetyskirjassa kirjoitetaan, kun karhu päästetään vapaaksi. Tässä lisää. Anne Colling-Rautiaisen näky 12.1.2015

      Keittiön pöydän äärellä aloin nähdä asioita. Näin Suomessa jonkin kivikirkon rapistuvan ja kuin kivi kiveltä murenevan. Tuli siihen sana kuin kolmessa eri osassa.

      1. osa: "Murennan tämän maan kirkon sen uskonnollisuuden vuoksi. Murennan tämän maan seurakunnan ja seurakunnat, koska niiden kivijalka ei ole Kristus. Murennan Suomen maan sen vuoksi, ettei se enää kunnioita minua edes huulillaan. Se on hylännyt minut, vaikka minä olen kaiken siunauksen ja menestyksen takana. Olen suojellut ja varjellut tätä maata ja sen kansaa monet kerrat ja antanut siunauksen ja menestyksen sille. Olen antanut vuotaa menestystä kansojen ylle ja minulla on valta ottaa siunaukseni myös pois. Tämä kansa on kääntänyt pois mielensä Jumalasta ja kaikesta mitä minun sanassani opetetaan. Kuritus alkaa Herran huoneesta ja etenee muun kansan ylle. Herran huone jakaantuu, halkeaa kahtia ja sen perustukset koetellaan. Se osa, mikä kestää koetuksen, hajoaa vielä osiin, mutta hyvällä tavalla. Se osa, jonka perustus on hiekalla, jää paikoilleen, mutta raunioituu paikallaan ja murenee kuin tuhkaksi. Se osa, mikä hajoaa hyvällä tavalla, jää seisomaan aloilleen myrskyyn, mutta ei kaadu. Sitä vahvistetaan, ruokitaan ja ravitaan ahdistuksenkin keskellä. Hajallaan oleva joukko on minun silmäteräni ja se joukko kerärään talteen ennen vihaa, joka alkaa kuin rajuilma."

      2. osa: "Kun kirkkorakennus raunioituu, samaan aikaan pimeässä näkyy pedon kiiluvat silmät. Se odottaa oikeaa hetkeä, jolloin se päästetään irti. Suuri karhu herättää pelkoa vielä kiinni ollessaankin, mutta voi niitä kansoja, kun se päästetään irti. Tähän asti se on temponut kahleitaan suuntaan jos toiseen. Sen kynnet ovat osuneet vain siihen saakka, mihin sen kahleet ovat yltäneet. Kuitenkin se päästetään pian irti. Peto kulkee Suomen maan ylitse ja samalla Suomi kohtaa karhun silmästä silmään.

      Ylpeät joutuvat alentumaan, nöyrtymään. Niillä joilla on jotain ryöstettävää, se ryöstetään. Niillä joilla ei ole, ovat onnellisempia silloin kuin ne, joilla rikkautta on. Kulkureiden ja kerjäläisten paluu on edessä. Tämä maa pilkkaa köyhiä ja vie leivänkin lasten suusta. Asiat kääntyvät, koska on tullut aika, jolloin täytyy satoa kerätä. Jos tämä kansa on unohtanut minut rikkauksiensa keskellä, se joutuu muistelemaan sanaani köyhyydessä ja puutteessa.

      Kun tämä tapahtuu, on itkua, pelkoa ja surua. Mutta minun omillani on Jumalan rakkaus ja laupeus, lepo ja lohdutus jokaiselle ohikulkijalle niin muukalaiselle kuin suomalaiselle. Älkää silloin katsoko ihmiseen vaan nähkää sielu Jumalan lapsena, jonka Isä haluaa pelastaa kotiin. Muistakaa laupias samarialainen, se on Jumalan tahto jokaista ihmistä kohtaan."

      3. osa: "Se mitä annat pois, ei tule puuttumaan sinulta. Kaikki mitä omistat on lainassa Jumalalta ja annettu sinun käyttöösi. Mitä sinulla on, ei ole sinun omaasi. Vieraanvaraisuus on Jumalan mielen mukaista. Jumala haluaa antaa parastaan jokaiselle. Löydä itsestäsi Jumalan luonne muukalaista ja suomalaista kohtaan. Kun ajan pimenevät, Jumala on sinun kanssani joka hetki. Älä pelkää mitään, vaan luota Jumalaan, että hänellä on kaikki hallinnassa olosuhteista huolimatta."

      • Anonyymi

        Eikös tämä Karhu ole venäjän Karhu? Eikös se ole jo kohta murennettu? Niin sen piti tuhota ensin ukraina ja sitten suomi, mutta perääntyikö Jumala siitä? Antoiko hän vielä armonsa? Vai nouseeko Karhu vielä kuoleman haavasta?

        Vai tarkoittaako Karhu rietasta, minä luulen että se tarkoittaa venäjää.

        En näe että loppu tulee ennen kuin Jumala antaa minulle lupaamansa vaimon! Vaikka ei hän sitä silleen luvannut sanasta sanaan minulle, mutta puolittain kuitenkin.

        Ja sen lisäksi suomen kansa tekee vielä parannuksen niin uskon.

        Ja niin, se on mahdollista kyllä että Venäjä nousee vielä, mutta se on totta että se on ollut kahlittu eikä ole täydellä voimalla hyökännyt. Mutta tässä on parannusta saarnattu vuosi kohta ja sinä aikana venäjän varusteet ovat huvenneet, eli heidän täytyy saada aseita jos he haluavat jatkaa tuota tuhoamista, kuka heille ne antaa, Kiina, Korea tai joku Iran?

        Minusta vähän tuntuu että Karhun pitää hetki kerätä itseään eli muutama vuosi ennen kuin he voivat jatkaa tuhoamista, eli en usko että ihan muutamaan vuoteen Karhun on hyötyä lähteä kahleista kun siinä voi käydä niin että Karhu kuolee. Kerää Karhu ensin varusteesi takaisin ja vasta sitten irrotta kahleet se on minun neuvoni, vaikka en sitä kyllä toivo,

        Mutta tarkoitan vain että puhtaan järjen mukaan muutamaan vuoteen ei voi näin tapahtua koska Karhu on nyt irroitettu kynsistään Ukrainassa. Hän tarvii sen aseen millä hyökkää ei hän voi pelkällä lihalla ja verellä juosta miinaan!

        Ellei heillä ole piilossa jotain aseita, sitä en tiedä.

        Mutta toisaalta uskon tuohon näkyyn mutta toisaalta uskon myös Jumalan armoon niitä kohtaan jotka parannukseen kääntyvät, Jumala voi luopua rangaistuksistaan jos ihmiset kääntyvät parannukseen. Ja se ei tarkoita koko kansaa mutta jos 50 täkin vanhurskasta on jossain kaupungissa niin se kaupunki pelastetaan niiden 50 nen tähden. Sen takia mulla on toivo. Kun ei tarvi montaa vanhurskasta.

        Mutta kun totisen vanhurskauden sijaan ihmiset kääntyvät puolittaiseen kristillisyyteen eli ulkokultaisuuteen ja ovat hekin parempia kuin Jumalattomat mutta heidän takiaan Jumala ei varjele maata eikä kaupunkia ainoastaan hän lukee ne totiset vanhurskaat. Siksi sillä ei ole merkitystä vaikka maailmassa olisi 2miljardia kristittyä jos totisia vanhurskaita on vain 1000-3000. Huonolla tuurilla vielä vähemmän ehkä 10-30. Silloin voi käydä huonosti. Että hän ainoastaan ne 10-30vanhurskasta pelastaa ja tuhoaa kaikki muut!

        Siitä olen vähän yrittäny täällä saarnata totisesta parannuksesta että Jumala olisi vielä armollinen ja säästäisi tämän kansan koska muuten tulee loppu ja kaikki tuhotaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tämä Karhu ole venäjän Karhu? Eikös se ole jo kohta murennettu? Niin sen piti tuhota ensin ukraina ja sitten suomi, mutta perääntyikö Jumala siitä? Antoiko hän vielä armonsa? Vai nouseeko Karhu vielä kuoleman haavasta?

        Vai tarkoittaako Karhu rietasta, minä luulen että se tarkoittaa venäjää.

        En näe että loppu tulee ennen kuin Jumala antaa minulle lupaamansa vaimon! Vaikka ei hän sitä silleen luvannut sanasta sanaan minulle, mutta puolittain kuitenkin.

        Ja sen lisäksi suomen kansa tekee vielä parannuksen niin uskon.

        Ja niin, se on mahdollista kyllä että Venäjä nousee vielä, mutta se on totta että se on ollut kahlittu eikä ole täydellä voimalla hyökännyt. Mutta tässä on parannusta saarnattu vuosi kohta ja sinä aikana venäjän varusteet ovat huvenneet, eli heidän täytyy saada aseita jos he haluavat jatkaa tuota tuhoamista, kuka heille ne antaa, Kiina, Korea tai joku Iran?

        Minusta vähän tuntuu että Karhun pitää hetki kerätä itseään eli muutama vuosi ennen kuin he voivat jatkaa tuhoamista, eli en usko että ihan muutamaan vuoteen Karhun on hyötyä lähteä kahleista kun siinä voi käydä niin että Karhu kuolee. Kerää Karhu ensin varusteesi takaisin ja vasta sitten irrotta kahleet se on minun neuvoni, vaikka en sitä kyllä toivo,

        Mutta tarkoitan vain että puhtaan järjen mukaan muutamaan vuoteen ei voi näin tapahtua koska Karhu on nyt irroitettu kynsistään Ukrainassa. Hän tarvii sen aseen millä hyökkää ei hän voi pelkällä lihalla ja verellä juosta miinaan!

        Ellei heillä ole piilossa jotain aseita, sitä en tiedä.

        Mutta toisaalta uskon tuohon näkyyn mutta toisaalta uskon myös Jumalan armoon niitä kohtaan jotka parannukseen kääntyvät, Jumala voi luopua rangaistuksistaan jos ihmiset kääntyvät parannukseen. Ja se ei tarkoita koko kansaa mutta jos 50 täkin vanhurskasta on jossain kaupungissa niin se kaupunki pelastetaan niiden 50 nen tähden. Sen takia mulla on toivo. Kun ei tarvi montaa vanhurskasta.

        Mutta kun totisen vanhurskauden sijaan ihmiset kääntyvät puolittaiseen kristillisyyteen eli ulkokultaisuuteen ja ovat hekin parempia kuin Jumalattomat mutta heidän takiaan Jumala ei varjele maata eikä kaupunkia ainoastaan hän lukee ne totiset vanhurskaat. Siksi sillä ei ole merkitystä vaikka maailmassa olisi 2miljardia kristittyä jos totisia vanhurskaita on vain 1000-3000. Huonolla tuurilla vielä vähemmän ehkä 10-30. Silloin voi käydä huonosti. Että hän ainoastaan ne 10-30vanhurskasta pelastaa ja tuhoaa kaikki muut!

        Siitä olen vähän yrittäny täällä saarnata totisesta parannuksesta että Jumala olisi vielä armollinen ja säästäisi tämän kansan koska muuten tulee loppu ja kaikki tuhotaan.

        Suurella karhulla Raamatussa tarkoitetaan suurta karhua taivaassa, joka on tähdistö:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Iso_karhu

        Vanhaan aikaan kun Raamattu kirjoitettiin, silloin uskottiin astrologiaan. Kuten Hesekielissä ja Ilmestyskirjassa kirjoittetaan, taivas nähtiin Jumalan valtaistuimena ja ne puhuu niistä eri olennoista, jotka on tähtikuvioita. Kun ihmiset oppi tuntemaan eri tähtikuvioita, ihmiset pystyivät ennustamaan eri asioita mitä tapahtuu, koska maapallo kulkee ennustettavissa ympyröissä.


      • Anonyymi
        Trexnonar kirjoitti:

        Suurella karhulla Raamatussa tarkoitetaan suurta karhua taivaassa, joka on tähdistö:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Iso_karhu

        Vanhaan aikaan kun Raamattu kirjoitettiin, silloin uskottiin astrologiaan. Kuten Hesekielissä ja Ilmestyskirjassa kirjoittetaan, taivas nähtiin Jumalan valtaistuimena ja ne puhuu niistä eri olennoista, jotka on tähtikuvioita. Kun ihmiset oppi tuntemaan eri tähtikuvioita, ihmiset pystyivät ennustamaan eri asioita mitä tapahtuu, koska maapallo kulkee ennustettavissa ympyröissä.

        Joo ja tähdet tulee taivaalta ja tuhoaa Suomen. Kyllä se nyt vaan tarkoittaa venäjää ei millään pahalla.


      • Anonyymi

        Onko kukaan koskaan nähnyt Jumalaa.
        Missä se asuu? mitä se tekee? miksi se ei auta ihmisiä hädässä? miksi se ei lopeta sotia?
        Kyseessä taitaa olla salaliittoteorioiden äiti, eli suurin huijaus koskaan.
        Toki ihminen on aina pyrkinyt valehtelulla hakemaan oiketusta itselleen ja elämälle yleensäkin.

        Ihminen on kuitenkin epärehellisin ja tuhoisin eläjä telluksella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja tähdet tulee taivaalta ja tuhoaa Suomen. Kyllä se nyt vaan tarkoittaa venäjää ei millään pahalla.

        Mahdotonta että karhu tarkoittaisi Venäjää, koska silloin kun Raamattu kirjoitettiin, Venäjää ei edes vielä ollut olemassa, joten Venäjä ja karhu eivät voineet liittyä mitenkään toisiinsa. Tähtikuviot sen sijaan oli jo tunnettuja Raamatun kirjoituksen aikaan.


      • Anonyymi
        Trexnonar kirjoitti:

        Mahdotonta että karhu tarkoittaisi Venäjää, koska silloin kun Raamattu kirjoitettiin, Venäjää ei edes vielä ollut olemassa, joten Venäjä ja karhu eivät voineet liittyä mitenkään toisiinsa. Tähtikuviot sen sijaan oli jo tunnettuja Raamatun kirjoituksen aikaan.

        Anne Colling-Rautiaisen näky 12.1.2015

        Mitähän nää höpäjät minä puhun tuosta näistä vuodelta 2015!

        Ookkonää hieman sokea?


    • Anonyymi

      Jopa hyvin väkirikkaissa paikooissa kaupunkien koot on useimmiten hyvin pieniä, ja kaupunkien väleillä on äärettömästi tilaa. Tänne mahtuu loputtomasti ihmisiä. Sitten vain ajateltava happea, järvivettä, ruontuotantoa, jätteenkäsittelyä ja muutakin, että miten tullan toimeen noiden puolesta, ja se on tieteen saralla.

      • Anonyymi

        Siinä tai tässä tultiin siihen asian ytimeen kun Jumala antaa siunauksen tai ottaa pois, ei siihen voi Ihminen vaikuttaa, ainoastaan siihen elääkö synnissä vai kääntyykö parannuksen teille, se ei ole niin helppoa aina kun perkele hyökkää joka paikasta, siksi pitäisi olla yhteys kristittyihin ja säilyttää joku toimeentuleminen kun rakkaus on vähän klise, mutta kristittyjen kanssa on silleen vapaampi olla, jos kristityt riitelevät niin perkeleen on helppo repiä ja raadella rikki yksinäisiä ja hajalla olevia lampaita. Mutta Jumala varmasti näkee ne hajallaan olevatkin, eivät hekään varmaan tahalleen ole hajallaan mutta kun on niin suuri kylmyys kristittyjen välillä niin se ajaa lampaat hajalleen.

        Mutta itse asiaan,niin kannattaa muistaa että Jumala on luonut maapallon, kyllä hän tiesi mitä hän teki ja mitä seuraa siitä kun maapallo asutetaan, kysymys on vain siitä, olemmeko me kuuliaisia Jumalan vanhurskaudelle, silloin me saamme siunauksen taivaasta. Mutta jos olemme kuuliaisia perkeleelle, silloin saamme hänen siunauksen ja se on tuho, perkele tuhoaa. Jumala rakentaa!

        Moni sanoo että Jumala antaa kärsimystä mutta ei anna vaan me luovumme Jumalasta ja silloin me emme saa hänen siunaustaan, vaan koska me perkeleeseen suostumme niin me saamme sen siunauksen jonka palvelijat me olemme perkeleen palvelija niittää tuhon ja Jumalan palvelija vanhurskauden ja ilon ja rauhan ja Jumala antaa siunauksen, jokaiselle joka hänelle kuuliainen on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tai tässä tultiin siihen asian ytimeen kun Jumala antaa siunauksen tai ottaa pois, ei siihen voi Ihminen vaikuttaa, ainoastaan siihen elääkö synnissä vai kääntyykö parannuksen teille, se ei ole niin helppoa aina kun perkele hyökkää joka paikasta, siksi pitäisi olla yhteys kristittyihin ja säilyttää joku toimeentuleminen kun rakkaus on vähän klise, mutta kristittyjen kanssa on silleen vapaampi olla, jos kristityt riitelevät niin perkeleen on helppo repiä ja raadella rikki yksinäisiä ja hajalla olevia lampaita. Mutta Jumala varmasti näkee ne hajallaan olevatkin, eivät hekään varmaan tahalleen ole hajallaan mutta kun on niin suuri kylmyys kristittyjen välillä niin se ajaa lampaat hajalleen.

        Mutta itse asiaan,niin kannattaa muistaa että Jumala on luonut maapallon, kyllä hän tiesi mitä hän teki ja mitä seuraa siitä kun maapallo asutetaan, kysymys on vain siitä, olemmeko me kuuliaisia Jumalan vanhurskaudelle, silloin me saamme siunauksen taivaasta. Mutta jos olemme kuuliaisia perkeleelle, silloin saamme hänen siunauksen ja se on tuho, perkele tuhoaa. Jumala rakentaa!

        Moni sanoo että Jumala antaa kärsimystä mutta ei anna vaan me luovumme Jumalasta ja silloin me emme saa hänen siunaustaan, vaan koska me perkeleeseen suostumme niin me saamme sen siunauksen jonka palvelijat me olemme perkeleen palvelija niittää tuhon ja Jumalan palvelija vanhurskauden ja ilon ja rauhan ja Jumala antaa siunauksen, jokaiselle joka hänelle kuuliainen on!

        Mutta mitä ajattelet siitä, että maailmassa on Jumalia ainakin kymmeniä.

        Eli ilmeisesti yhtä uskottavia Jumalia heille muille kuin sinulle.

        Miksi luulet, että sinun Jumalasi olisi luonut maapallon. Ymmärrätkö, että maailmankaikkeudessa voi olla tuhansia maapallon kaltaisia planeettoja ja niillä voi olla meitä fiksumpaa elämää. Kuka ne on luonut, sinun uskosi mukaan? Vai voiko niitä edes olla olemassa sinun uskosi mukaan?


      • Anonyymi

        Ei ihmiskunta ole muuhun pystynyt kuin oman elinympäristönsä tuhoamiseen.
        Ihminen on vähäjärkisin eläjä maapallolla.


    • Anonyymi

      Jos me olemme huolissamme jostain tulevasta tai muuttuvista olosuhteista, niin me emme silloin usko evoluutioon. Räjähdyksestä on kehittynyt tälläinen populaatio niin sittenkö se ei mukautuisi jos vähän tulee muutoksia ympäristöön. Vaikka kaikki räjähtäisi taivaan tuuliin, niin miljardien vuosien kuluttua kaikki olisi kuin ei mitään. Tai sitten meitä on huijattu.

    • Anonyymi

      Eihän hullumpaa ajatusta voi ihminen keksiä kuin olla huolissaan tulevaisuudesta. Vielä niin vähäisestä syystä että hieman lämpenee. Jos evoluutio ei sellaisesta selviä ja mukauta toimintoja sen mukaan, niin siloin sitä ei ole koskaan keksittykään eikä se ole koskaan ollut olemassa eikä vaikuttanut mihinkään asiaan.

      Silloin ei voi pokkana väittää että kaikki lähti alkujärähdyksestä, jonka syytä ei tiedetä mutta joka vain tapahtui ja niin kehittyi maailmankaikkeus ja nykyinen järjestys.

      Vaikka nyt vähän lämpötila nousee tai mitä muuta tahansa tapahtuu että ihmisellä on vaikeaa, niin olosuhteet kuitenkin aivan toiset kuin rähjähdyksen jäljiltä. On vettä, on lämpöä, on vielä happea ja kaikkea, niin jos siitä ei kehity enää mitään, vaan pelkkä tuho tulee, niin evoluutio on suurin kusetus mitä on koskaan keksitty.

      • Anonyymi

        Vetyä kuitenkin tarvittaisi autojen polttoaineeksi, notta maapallo pelastuisi"!


      • Anonyymi

        Evoluutio ei ole kusetus.


      • Anonyymi

        Eihän lestadiolaisuuskaan ole mikään "suurin kusetus"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutio ei ole kusetus.

        Sitten ei pidä olla huolissaan maapallon tai ihmisten tilasta. Kaikkeen voidaan sopeutua ja syntyy uusia lajeja pärjäämään uusissa olosuhteissa. Ilmastomuutos ahdistus on vain epäuskoa evoluutioon.


    • Anonyymi

      Liikakansoitus on ongelma vain väkirikkaissa maissa. Suomessa tai Euroopassa se ei ole mikän ongelma. Suomeen mahtuu ainakin miljoonia ihmisiä lisääkin. Ei kannata kaikkea noiden viher-ihmisten juttuja uskoa. Siellähän ne ilmastokonferenssissa YK:ssa eivät itsekään usko esim.ilmastonmuutokseen, tekevät sillä vain rahaa. Korruptio on se, mikä tästä maailmasta pitäisi kitkeä, ei ihmishenki.

    • Anonyymi

      Ilmastonmuutos on tosiasia - ollut jo tuhansia vuosia. Nyt vain odotellaan, että esim. Grönland = Greenland = vihreämaa - joka on tosiasiallisesti valkoinen ja jäinen whiteland. Toivossa lienee hyvä elää, että se muuttuisi alkuperäiseksi(?) Greenlandiksi. Tämähän olisi sitä EU:n ajamaa ennallastamispolitiikkaa.

    • Anonyymi

      Oli ilmastomuutosta tai ei, niin ei sen pitäisi olla evoluutiolle ongelma. Vai kuvitteleeko joku unissaan että maapallon elinolosuhteet ovat pysyneet miljoonia vuosia samoina.

      TV:stä tuli tänään ohjelma jossa aivan pokkana esitettiin että maapallolle satoi vettä satoja ja tuhansia vuosia ja siten tuli niin paljon vettä. Ajatus ei vain ole mitenkään mahdollinen että kuivan maan päälle noin vain sataisi, koska sade on vain veden kiertokulkua maapallolla. Jos maapallolle olisi satanut satoja vuoksia, niin sehän olisi kuin vedenpaisumuksen kertomus. Joskin vedet ovatkin jäänne siitä, mutta ei se ole tullut nykyisenä sateena. Miten niin tyhmiä ideoita voidaan julkisesti esittää.

      Mutta mihin se evoluutio häviää silloin kun maapallon ilmasto lämpiää 1.5 astetta. Mihin se erinomainen sopeutuvuus eliöistä häviää?

      • Anonyymi

        Jaa ettäkö joku ajatus ei ole mahdollinen ("Ajatus ei vain ole mitenkään mahdollinen"), mieti nyt mitä kirjoittelet houruissasi.

        Ja sinulle sanoisin, että mitä tyhmempi ihminen on, sitä viisaammaksi hän itsensä kokee tai ajattelee siis olevansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ettäkö joku ajatus ei ole mahdollinen ("Ajatus ei vain ole mitenkään mahdollinen"), mieti nyt mitä kirjoittelet houruissasi.

        Ja sinulle sanoisin, että mitä tyhmempi ihminen on, sitä viisaammaksi hän itsensä kokee tai ajattelee siis olevansa.

        Niin viisaita TV:ssä pokkana selittävät että vesi on tullut mapallolle kun satoi satoja ja ehkä tuhansia vuosia. Ja kun sade on vain veden kiertokulkua. Ei siinä vesi millään tavalla lisäänn, vaan oleva vesi haihtuu, tiivistyy ja sataa takaisin maahan. Joku muu satu pitää keksiä siihen miten valtamerien ja järvien vedet ovat syntyneet.

        Hulluuden huipentuma on myös olla huolissaan ilmastomuutoksesta että nyt ihmiskunta häviää maapallolta jos se lämpiää 1,5 astetta. Aivan kuin kukaan ei olisi koskaan kuullutkaan että on olemassa sellainen teoria kuin evoluutio jossa eliöt sopeutuvat vallitseviin oloihin ja pystyvät mutalammkosta kehittymään melko viisaiksi yksilöiksi. Ehkä vähän satuileviksi, mutta kuitenkin teoriassa viisaiksi.

        Aivan kuin koko ihmiskunta olisi menossa ilmastomuutoksen taksia psykoosiin.

        Sota taasen ei ole niinkään paha asia. Sitä on vain jännä seurata videoista miten oikein pärjäävät ja saavat toisiaan tapettua. Siihen ihmiskunta taasen on hyvin sopeutunut ja siinä vähän edes evoluutio toimii. Sota ei mieliä järkytä, vaan se nähdään vain osana ihmiskunnan sen hetkistä kehitystä kun kulttuurievoluutio ottaa vähän takapakkia.


    • Anonyymi

      Toisaalta sota voi olla evoluution ratkaisu liikakansoitukseen sekä myös ilmastomuutokseen. Kun se pani ihmisen kulttuurievoluution menemään päin mäntyä siten, että ihmiset ratkovat mitättömiä riitakysymyksiä tappamalla silmittömästi tosiaan, niin siinä ratkeaa liikakansoituksen ongelma. Evoluution vain pitää painaa ajoissa jarrua eikä tyhmistää ihmistä liikaa, etteivät tapa toisiaan sukupuuttoon. Siinä evoluutio sahaisi omaan jalkaansa. Vaikka evoluutiolla ei ole mitään päämäärää, niin aika viisaasi silti näyttää liikakansoituksen ratkaisevan.

      Sota auttaa myös ilmastomuutokseen. Lyhyellä tähtäyksellä se vaikuttaa vain lisäävän sitä kun pommeja lentelee sinne tänne, ajellaan tankeilla epämääräisesti, mutta pitkässä jouksussa saastuttavat ihmiset vähenevät, heillä ei ole energiaa mitä kuluttaa kun voimalaitoikset on ammuttu hajalle.

      Jos oikein huonosti käy niin mekin täällä Suomessa joudumme talvella kynttilän valossa palelemaan ja toivomaan että sähköt kohta palautuisi takaisin enen kuin takapuoli jäätyy penkkiin kiinni. Mutta ilmasto voi hyvin eikä ihminen siinä tilassa saastuta. Sota onkin kuin tilaus ilmastomuutokselle. Kyllä evoluutio kuitenkin osaa kun se vain haluaa. Turhaan sitä on epäilty ettei pysty ratkaisemaan ihmiskunnan ongelmia. Kun kerran tänne asti on selvitty alkulimusta, niin kyllä evoluutio hoittaa homman loppuun aasti, vaikka se voi vähän kivuliasta olla hetkittäin.

      Vielä ei pidä heittää pyyhettä kehään evoluution suhteen vaikka veden synnystä esitetäänkin päättömiä teorioita.

      • Anonyymi

        Jumala loi vedet, taivaan ja maan, ja kaiken maan päälle, eliöt, puut metsät hongat ja katajat, sammalmättäät ja pensaat ja lopuksi sen kaiken tyhmimmän eli ihmisen. Ihminen on älykkyydeltä luokkaa pillastunu sonni.


        Jumala loi ihmisen savesta, sitä ei moni paisunut muista, savea sinä vain olet, ja et yhtään mitään, kunnioita sinun Isääsi joka on taivaassa!


    • Anonyymi

      Kyllä se vesi on syntyny jotenkin muuten kuin että Jumala olisi sen keksinyt.

      Siitäkin huolimatta että TV:ssä pokkana esitettiin että vesi vain satoi maapallolle tajuamatta ettei vesi satamalla lisäänny, vaan ainoastaan kiertää ja voi muuttaa paikkaa, mutta ei lisäänny.

      Kun vain tarpeeksi kauan miettii, niin kyllä sitä keksii jonkin teorian siihen miten vettä niin tuhottoman paljon on maapallolle tullut ja miten se tavallaan on edellytys sille että yleensä joskus sataa. Pitää vain keskittyä miettimään asiaa eikä tyytyä ajattelemaan että se vain satoi tänne.

    • Johan bill gates ja ihmiskunnan vähentämiseen olevat pyrkimykset on tullut ilmi.

    • Anonyymi

      Veden synty on periaatteessa helppo ymmärtää, happi ja vety reakoivat keskenään, niin syntyy vettä. Mutta kun on vaikeaa tehdä vedestä vetyä, niin yhtä vaikeasti syntyy myös vettä eikä sitä synny maapallolle yhtään lisää vaikka kuinka sataisi. Ei siinä vety ja happi yhdy, vaan oleva vesi vain haihtuu ja sataa myöhemmin alas.

      Nyt pitää ihmisen sitten ryhtyä oikeasti miettimään miten vesi on syntynyt eikä vain haavekuvissa kuvitella että se on vain satanut tänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe