Joillain vanhemmuus aivan hukassa. Lapset aivan rajattomia, vanhemmat ei tee mitään vaan taipuu kaikessa lapsen tahtoon ja lellii piloille ja antaa kaikessa periksi.
Vinkki: jos et pärjää 4-vuotiaalle lapselle, niin älä lisäänny ollenkaan. Se lapsi ei mee rikki siitä jos se joskus joutuu pettymään. Päinvastoin. Elämässä tulee välillä pettymyksiä, ja niitä on hyvä harjoitella kohtaamaan jo pienenä.
Lapsen ei pidä antaa pompottaa ja komennella, eikä terrorisoida muita huonolla käytöksellään. Aikuinen määrittää turvalliset ja järkevät rajat. Vastapainoksi annetaan positiivista palautetta kun aihetta. Aikuinen itse voi myös antaa hyvää esimerkkiä omalla käytöksellään. Nyt joku roti siihen lasten kasvatukseen!
Jos et osaa tai pärjää, pyydä apua!
Terveisin naapuri
Joidenkin ei vaan pitäis lisääntyä
7
245
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä huutelee vanhus, kun ei normaalia lasten päästämiä ääniä siedä..
Katkeroitunut lapseton eläkeläinen? - Anonyymi
Nimenomaan tällaisten ei pidä lisääntyä tai ihmisarvoa tunnustaa, ketkä eivät osaa pitää saastaisia näppejään erossa toisten lapsista. 9mm.
- Anonyymi
Huolestuttaa, kun jotkut kunnat tarjoaa "lapsirahaa".
Niiltä päättäjiltä on vissin näkemättä elokuva "Idiocracy"
Googleen "opening scene Idiocracy" niin asia selkenee- Anonyymi
Niin, ja se lapsiraha tulee veronmaksajilta.
- Anonyymi
Nämä vanhemmat ovat itse sitä minä-minä -sukupolvea, niin mitä voi lapsistakaan odottaa. Huomaa kommenteistakin.
- Anonyymi
Tein lastensuojeluilmoituksen naapurin ylilihavista lapsista. Vanhemmilta, jotka myös ylilihavia, lainvastaista käytöstä sallia lasten lihoa. Se on faktisesti ottaen lapsen pahoinpitelyä. Toivottavasti pidetään tiukka puhuttelu vanhemmille, ja jos asia ei korjaanu, huostaanotto.
- Anonyymi
Eikö riitä kantti mennä ihan suoraan sanomaan, vai pelkäätkö että tulee turpaan? Jos pelkäät että tulee turpaan, niin kyllä, se on se mitä besser wisser yleensä saa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220