Joidenkin ei vaan pitäis lisääntyä

Anonyymi-ap

Joillain vanhemmuus aivan hukassa. Lapset aivan rajattomia, vanhemmat ei tee mitään vaan taipuu kaikessa lapsen tahtoon ja lellii piloille ja antaa kaikessa periksi.

Vinkki: jos et pärjää 4-vuotiaalle lapselle, niin älä lisäänny ollenkaan. Se lapsi ei mee rikki siitä jos se joskus joutuu pettymään. Päinvastoin. Elämässä tulee välillä pettymyksiä, ja niitä on hyvä harjoitella kohtaamaan jo pienenä.

Lapsen ei pidä antaa pompottaa ja komennella, eikä terrorisoida muita huonolla käytöksellään. Aikuinen määrittää turvalliset ja järkevät rajat. Vastapainoksi annetaan positiivista palautetta kun aihetta. Aikuinen itse voi myös antaa hyvää esimerkkiä omalla käytöksellään. Nyt joku roti siihen lasten kasvatukseen!
Jos et osaa tai pärjää, pyydä apua!

Terveisin naapuri

7

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä huutelee vanhus, kun ei normaalia lasten päästämiä ääniä siedä..
      Katkeroitunut lapseton eläkeläinen?

• Anonyymi

Nimenomaan tällaisten ei pidä lisääntyä tai ihmisarvoa tunnustaa, ketkä eivät osaa pitää saastaisia näppejään erossa toisten lapsista. 9mm.

• Anonyymi

Huolestuttaa, kun jotkut kunnat tarjoaa "lapsirahaa".
      Niiltä päättäjiltä on vissin näkemättä elokuva "Idiocracy"
      Googleen "opening scene Idiocracy" niin asia selkenee

• Anonyymi

Niin, ja se lapsiraha tulee veronmaksajilta.

• Anonyymi

Nämä vanhemmat ovat itse sitä minä-minä -sukupolvea, niin mitä voi lapsistakaan odottaa. Huomaa kommenteistakin.

• Anonyymi

Tein lastensuojeluilmoituksen naapurin ylilihavista lapsista. Vanhemmilta, jotka myös ylilihavia, lainvastaista käytöstä sallia lasten lihoa. Se on faktisesti ottaen lapsen pahoinpitelyä. Toivottavasti pidetään tiukka puhuttelu vanhemmille, ja jos asia ei korjaanu, huostaanotto.

• Anonyymi

Eikö riitä kantti mennä ihan suoraan sanomaan, vai pelkäätkö että tulee turpaan? Jos pelkäät että tulee turpaan, niin kyllä, se on se mitä besser wisser yleensä saa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      85
      6483
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      290
      5454
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4151
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2900
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      27
      2874
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2093
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1301
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe