Voinko pyytää:

kapteeni käskee leikistä Jehovalta että kaataa ja jyrää pari ylimääräistä hullun taloa Kellokoskelta?!?!
koska ette kertoneet totuutta MINULLE!?!?
Päinvastoin kerroitte valheen omaksi turvaksenne ette MINUN!?!?
En pidä siitä miten kohtelette ihmisiä, se ón vastoin lakia,se ei ole rakkautta,psykiatria on siis todella rikollisuutta ihmisten keskellä! Lapselleko?!?! Aikuiselleko?!?!
Jokainen pilleri mitä syötätte ihmiselle on valhetta! Ne todistavat kuinka pahoja olette! Olette natseja! Oikeastaan jo kuolleita natseja koska leikitte ihmisten päillä! Se on vastoin lakia! Kyllä sen lapsikin tietää. mutta leikittekö vain? eikö olisi julmaa väittää kaikkea leikiksi?
Raamatussa on monenlaisia selityksiä, pahuus siis levisi kun kävin kellokoskella ja olen hyvin pettynyt yltiöpäiseen pahuuteenne. Voi kumpa natsien hirmuteoista otetaan näyte että teidät saadaan vastuuseen pahuudestanne! Uskotteko että Jeesus on paha antikristus teissä koska väititte voivanne päästä pahuudestanne selittämällä osittain kuolleen ihmisjärjestelmänne osalla nimeltä psykiatria!...
Vihaan psykiatriaa. Olette pahaksi käyttäjiä.
Jehovan Todistajien Totuus on aivan eri asia kuin Saatanan Maailman Psykiatria jossa palvotaan tuntematonta Herraa joka rankaisee ihmistä syyttä. Jopa Isänä pidätte?!?! Ihanko Totta?!?! Hävetkää! Minä häpeän teitä! Teillä! siis psykiatrialla ei ollut hyvää uutista mistään!

Henkinenkö hyvinvointiko ja mielenterveyskö aihe?!?!
14 huonon seuran aihetta?!?! miksi olla kehittämättä ja luomatta tuollaisia ominaisuuksia? Koska huono seura turmelee hyödylliset tavat.
Joko niin että ihmistä pakotetaan olla ihminen tuntemattomalla lääkkeellä ja tuntemattomalla Herralla tai sitten annetaan olla ja etsiä mitä tekee elämässään.
On käynyt suurelle joukolle varmastikin myös niin että psykiatria turmelee hyvät tavat. psykiatria on epäilemättä pilannut monen ihmisen elämän keinotodellisuutena! ja harhaanjohtaen.! Harhaanjohtaen pois "totuudesta" jopa?!?!

ihmisen ei pidä kärsiä suuren joukon vuoksi jota ei voi laskea siksi ettei syytä voida selittää. Eli mitään mitä kuulin niin kutsutulta lääkäriltä asioita ei voi selittää joten omistan oman elämäni ja myös kuolemani. Ne ei ole teidän omaisuutta. Ette saa koskea minuun koska en halua teitä elämääni. Haluan myös lähestymiskiellon koska olette niin pahoja.
Kadun myös esim. kolmeen sukupolveen asti tätä psykaitria alaa...ihan vaan siksi etten todella pidä teidän päällepäsmäröinnistä!...Pyydän että Jehovan Valtakunta korjaa tämän asian minulla enkä luota teihin jotka olette väärää totuutta minulle pyytäneet antaa. Eikä sekään että etsitään syitä miksi ihmisen pitäisi olla seksuaalinen psyykelääkkeen vuoksi ole oikein!?!? Psykiatria pilaa ihmisen nuoruutta ja tekee kaikkea pahaa! , miten pääsen tästä alasta pois?! Kumpa voisinkin olla toisella puolen maapalloa koska Suomalaiset eivät suinkaan olekaan niin hyviä kuin väittävät.

1

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tapio Suominen on kuollut

        Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
        Maailman menoa
        285
        19511
      2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

        Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
        99
        3869
      3. Tapio suominen

        Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
        Ikävä
        125
        2306
      4. Mitä toivot

        Tämän hetkiseen tilanteeseen?
        Ikävä
        197
        2003
      5. Sydämeni on

        varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
        Ikävä
        142
        1900
      6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

        Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
        Maailman menoa
        304
        1722
      7. Minä itkin kotona kun tajusin että

        Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
        Ikävä
        10
        1412
      8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

        "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
        Maailman menoa
        92
        1395
      9. Muistutus t-Naiselle.

        Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
        Ikävä
        150
        1207
      10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

        Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
        Maailman menoa
        246
        1111
      Aihe