Illat ilman sua (mies)

Anonyymi-ap

ovat niin turhia! Toivittavasti sulla on kaikki hyvin. Miettii yksi pieni sydän ikävissään!

105

1172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole.

Kovasti yrittää keksiä tekemistä että elämä ei tuntuisi niin turhalta.

No, onhan meitä yksinäisiä muitakin.

Lempeät sydämet kuolevat yksin.

• Anonyymi

Toivottavasti tarinalla ei ole noin surkea loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti tarinalla ei ole noin surkea loppu.

Nössöt ei pärjää. Tinder on pilannut naiset ja tehnyt niistä huoria. Surkea tapaus tuo edellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nössöt ei pärjää. Tinder on pilannut naiset ja tehnyt niistä huoria. Surkea tapaus tuo edellinen.

Eli vonkaaminen ja munakoisoemojit ei ole niittänyt satoa?

• Anonyymi

Maailmasta tulee ydinhiukkasen verran parempi paikka, jos kysyt tuota häneltä suoraan.

• Anonyymi

Ikäänkuin en tietäisi. Tässä on teknisiä ongelmia välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäänkuin en tietäisi. Tässä on teknisiä ongelmia välissä.

Minkälaisia teknisiä ongelmia?
        Eri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisia teknisiä ongelmia?
        Eri

Hänellä on salainen puhelinnumero ja muutenkin hän ottaa yhteyden jos haluaa.

• Anonyymi

Kuinkas pieni sydän siellä nyt kaipuuta huutaa ja kuinka isoa miehen sydäntä kaipaat?

• Anonyymi

Sydän on pieni, kun toinen puoli huitelee ruskean keskikokoisen talvitakin povitaskussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydän on pieni, kun toinen puoli huitelee ruskean keskikokoisen talvitakin povitaskussa.

Jaa no itellä on vaan musta talvitakki :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no itellä on vaan musta talvitakki :D

Musta takki sopii sinulle,nopsa jalkainen.

• Anonyymi

nyt on jo yöäöäää😊

• Anonyymi

Olin nukahtanut tvn ääreen. Nyt nukkumaan sänkyyn.

• Anonyymi

Nainen, miksi olet niin kaunis?

• Anonyymi

Tämä ei varmaan ole mulle 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on yhdelle sankarinaiselle. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas VITTUILETKO? 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas VITTUILETKO? 🙄

Kuka sut edes tunnistaa paitsi minä? Ei ollut multa toi. Onko täällä vielä kaikki muutkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sut edes tunnistaa paitsi minä? Ei ollut multa toi. Onko täällä vielä kaikki muutkin?

🙏🙏🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙏🙏🙏

Kolme? Niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme? Niinkö?

Ehkä meitä on kolme tai vaikka enemmänkin. 🤷🏽‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä meitä on kolme tai vaikka enemmänkin. 🤷🏽‍♀️

5-10? Voi herran jestas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas VITTUILETKO? 🙄

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut aloittajaltakaan.

• Anonyymi

Ei mulla kyllä ruskeaa talvitakkia ollut?

• Anonyymi

Ei se mitään. Illat sua on vielä tuota aloitustakin turhempia. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Illat ilman sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nämä kolme viime vuotta ollut raskaita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nämä kolme viime vuotta ollut raskaita?

Mitkä kolme vuotta???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä kolme vuotta???

No nämä poikkeusajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nämä poikkeusajat.

Minusta korona oli parasta mitä ajankäytölle voi tapahtua (etätyöt). Ei ole ollut raskasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta korona oli parasta mitä ajankäytölle voi tapahtua (etätyöt). Ei ole ollut raskasta.

Ai jaa, tuntuu vaan siltä että jotain on ollut. Sehän on ihan normaalia että elämä kuormittaa.

Onko sinulla vielä tunteita tätä kaivattuasi kohtaan, kuka hän sitten lieneekin? Tai onko niitä ikinä ollut, oliko muuten vaan sopiva?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, tuntuu vaan siltä että jotain on ollut. Sehän on ihan normaalia että elämä kuormittaa.

Onko sinulla vielä tunteita tätä kaivattuasi kohtaan, kuka hän sitten lieneekin? Tai onko niitä ikinä ollut, oliko muuten vaan sopiva?

On tunteita, palavia, siksi olen tässä nyt. En ole aloittaja vaan tuo sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tunteita, palavia, siksi olen tässä nyt. En ole aloittaja vaan tuo sivusta.

Kuka on aloittaja ja kuka sinä olet? Te kaksiko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja vaan vastasin tuolle ei ruskeatakkiselle miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja vaan vastasin tuolle ei ruskeatakkiselle miehelle

Eli minulle. En tajua että kuka on kuka. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään ja siksi menen nukkumaan. Öitä ei ruskeatakkisille miehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään ja siksi menen nukkumaan. Öitä ei ruskeatakkisille miehille.

Öitä. Minä valvon vielä kun rytmi hieman vino taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kumminkin minä ja hänen takkinsa oli ruskea. En minä sentään värisokea ole.
        T. Aloittaja-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun aivot taitaa sanoa kaput pian, huolestuttavalta näyttää. Sivusta.

• Anonyymi

Mulla ole mitään hätää toivottavasti sulla ei ole hätiä mitiä

• Anonyymi

Paremmin voin :)

• Anonyymi

No ei mullakaan. Aloittaja huolehtii turhaan meistä palstalaisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei mullakaan. Aloittaja huolehtii turhaan meistä palstalaisista.

Hyvä et edes joku huolehtii :) öitä

• Anonyymi

Keksi tekemistä kuin joku näyttelijä no niin joku Lexa Doig, elokuvassa putoaa kerrostalosta ja tuhoaa auton kun putoaaq, mutta niin näyttelijä juttu Andromeda.

• Anonyymi

Ikäviä ne ovat päivä ilman naista.
      Olen ihmetellyt sitä miten helposti jotkut löytävät parinsa.
      Kun itse en ole päässyt alkua pidemmälle.
      Vaikka ajatus tytöstä on pyörinyt mielessä pikku pojasta alkaen.
      Tytön on vain vaihtuneet naisiin, tai siis naiseen.
      Ikävä on vain pysynyt samana.
      Ehkä vähän muuntautunena.

• Anonyymi

varsinainen merirosco jos laitaa niitä silmälappuja, niitä meikki-juttuja lappuja silmiin kun nukkuu ja sekin vielä etä jotain tuttöjen kasvovoidetta alle ennen nukkumista.

Tytöt kai tietävät niitä pehmoisia lappuja niitä pyöreitä.

• Anonyymi

Enpä usko että ketään kiinnostaa hyvinvointini
      Haluisin vain olla terve

• Anonyymi

Noniibn mihin hittoon joku Weapons Desugber tarttee puuviillaisia meikki pyölräitä meikkilappuja?
      heh

• Anonyymi

Nukuitko ”hyvin”?

• Anonyymi

Minulla ainakin on joka yö tyyny hyvin ja säännöllinen unirytmi, suosittelen sitä samaa myös muille yöllisen nikkaroinnin sijaan, ei tule ko sutta ja sekundaa, mutta tarpeeksi sekopää ei sitä tietenkään ymmärrä vaan puskee kuin vuohi.

• Anonyymi

Just heräsin. Uniapnealaiset nukahtaa heti kun pää osuu tyynyyn. Tällä kertaa sohvatyynyyn ja aloituksen jälkeen omaan tyynyyn. Kiva kun yön valvojille on löytynyt jutun aihetta tässä ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just heräsin. Uniapnealaiset nukahtaa heti kun pää osuu tyynyyn. Tällä kertaa sohvatyynyyn ja aloituksen jälkeen omaan tyynyyn. Kiva kun yön valvojille on löytynyt jutun aihetta tässä ketjussa.

Tarkemmin sanoen ketjun 1:46:57 on edellinen kirjoittamani teksti ennen tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkemmin sanoen ketjun 1:46:57 on edellinen kirjoittamani teksti ennen tätä.

Ketä kiinnostaa. Anonyymeja on kaikki. Pidä möIyt mahassasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa. Anonyymeja on kaikki. Pidä möIyt mahassasi.

Sun mielipiteesi ei kiinnosta tuon taivaallista. Tämä on kaikille avoin palsta, jossa ei kaivata tuollaista päällepäsmäriä.

• Anonyymi

Jos tuli ostettua eurolla liikaa noita tyttöjen meikki -silmälappuja niin voi käyttää laittaa silmiinkin nukkuessa niitä appelsiinimehulla mausettuna jne....

• Anonyymi

Kurkkuviipaleet silmäluomilla virkistää silmiä. Tai boorivesi pumpulisissa meikkilapuissa . Jotkut hautovat silmiään käyetyillä jäähtyneillä teepusseilla.

• Anonyymi

Niitä käytetään kasvoveden kanssa aina suihkun jälkeen. Tai meikinpoistossa puhdistusemulsion kanssa. Ei ne ole mitään tyttöjen meikkilappuja vaan vanulappuja. Niitä voi myös käyttää pumpulin tapaan vaikka haavojen tms puhdistuksessa. Parempia kuin pumpuli, josta lähtee nukkaa. -sivulliselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä käytetään kasvoveden kanssa aina suihkun jälkeen. Tai meikinpoistossa puhdistusemulsion kanssa. Ei ne ole mitään tyttöjen meikkilappuja vaan vanulappuja. Niitä voi myös käyttää pumpulin tapaan vaikka haavojen tms puhdistuksessa. Parempia kuin pumpuli, josta lähtee nukkaa. -sivulliselta

Tietoisku vai mainosko?

• Anonyymi

Oletko nainen pohjoisesta? On todellakin ikävä❤️älä jätä minua rakas.

• Anonyymi

Aloittaja ei ole pohjoisesta. Toivottavasti kaipaamasi huomaa viestisi. Tsemppiä .

• Anonyymi

Milloin olet tavannut naisen?

• Anonyymi

Olisitpa sylissäni.

• Anonyymi

Hän ja minä kiikkutuolissani! Kiva ajatus.

• Anonyymi

Oot mun rakkaus kulta😘

• Anonyymi

Hyvin menee tässä perhe-elämää vietän ja naistani joka ilta nusasen. Toinen pulla uunissa. :)

• Anonyymi

Aloitus ei ollut sinulle. Onnea perhern lisäyksestä. 👶

• Anonyymi

Lopeta tuo itsesi nolaaminen Iuuseriämmä. En ole sinusta kiinnostunut.

• Anonyymi

Hehheh munakoiso vaan väpäjää xD

• Anonyymi

Enemmän luuseria on kuvitella aloituksen olevan sinulle 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän luuseria on kuvitella aloituksen olevan sinulle 😂

Ja vielä luuserimpaa olisi kirjoitella jotain miestä esittäen harhaluuloissaan, mutta niin vaan tämä tapaus tekee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehheh munakoiso vaan väpäjää xD

Niihin miehen emojeihinko olet jäänyt koukkuun? Hyvä kun kahdelle vajaalle löytyi yhteinen kieli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä luuserimpaa olisi kirjoitella jotain miestä esittäen harhaluuloissaan, mutta niin vaan tämä tapaus tekee

Tuskin edes osaa jäsennellä mitä tällä abstraktion jäljittelyllä hakee, siis ettei sanan varsinaisessa merkityksessä esitä ketään tiettyä, vaan yrittää vaan pahoittaa jonkun tietyn mielen keinolla millä hyvänsä.

• Anonyymi

Kutittelen sitten kun on se aika aika jää kyllä kortille tätä vauhtia.

• Anonyymi

Ulkotaskut jo hieman pussittavat mutta tiedätkö, tietääkö mies itsekään povarinsa sisällön?

• Anonyymi

Uskon, että asia paistoi parkkihallin pimennossa naamaltani niin, että se oli sanomattakin selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon, että asia paistoi parkkihallin pimennossa naamaltani niin, että se oli sanomattakin selvää.

Huomasin sen mies sinusta vaikka oli pimeää. Tuli paloauto sinusta miehestä mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin sen mies sinusta vaikka oli pimeää. Tuli paloauto sinusta miehestä mieleen.

Kiva kun olet miehen kanssa ollut parkkihallissa. Onnea teille.
        Niin olin minä aloittajanainenkin ruskeatakkisen miehen kanssa kahdestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun olet miehen kanssa ollut parkkihallissa. Onnea teille.
        Niin olin minä aloittajanainenkin ruskeatakkisen miehen kanssa kahdestaan.

Olet mies aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mies aloittaja.

Älä viitti jankuttaa tuota samaa juttua koko ajan. Et musta saa miestä millään konstilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti jankuttaa tuota samaa juttua koko ajan. Et musta saa miestä millään konstilla.

Heh, minä vaan esiinnyn hänenä. en ole sama :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mies aloittaja.

Niinhän se onkin ja hänellä on kova tarve typistää muiden ihmisten havainnot yhden ns häiriötekijän ilmiöksi ja hänen eliminoimiseen vrt tämä eeppinen poru mieheksiluulijasta. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa vokista nopsasti mieslauman nainen kimppuunsa jos haluaa...

• Anonyymi

Juu, naisilla on pienempi sydän kuin miehillä ja usko pois että miehet rakastaa vahvemmin kuin naiset osaavat!

• Anonyymi

Siihenhän se perustuu, että mitä mies saa naisen tuntemaan. Kun mies rakastaa, niin nainen rakastaa olla rakastettu. Deittailussakin naiset etsii sitä jotain tunnetta. Aika harva varmaan miettii, että tuossa on hyvä mies hyvillä ominaisuuksilla. Ehkä oppisin rakastamaan häntä jos tutustun.

• Anonyymi

Miksi mies esiinnyt täällä mysogeenina androgyynina? Onko spontaani kirjoituksesi abstraktio jostain alkemistin molekyyli alkemiasta?

• Anonyymi

Olet taas lukenut sivistyssanakirjaa. Sulla on paha deluusio. Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat), joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taas lukenut sivistyssanakirjaa. Sulla on paha deluusio. Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat), joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys.

Mysogeeninen lukihäiriö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat mies näillä kaikilla osapuolilla varmaankin ainoastaan itseäsi jonka rinnastaa suureellisesti kokonaiseen populaatioon? Muutenkin oli ihan älytöntä puppua koko vastalauseesi, ehkä koet tämän tykittelysi jotenkin tyrmääväksi. Sivusta tämä, on meillä muillakin silmät päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi parmesaanisi on niin paradoksaalinen? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat mies näillä kaikilla osapuolilla varmaankin ainoastaan itseäsi jonka rinnastaa suureellisesti kokonaiseen populaatioon? Muutenkin oli ihan älytöntä puppua koko vastalauseesi, ehkä koet tämän tykittelysi jotenkin tyrmääväksi. Sivusta tämä, on meillä muillakin silmät päässä.

Minä yritin matkia tätä peIIea. Pidän vähän hauskaa kiusaajan kustannuksella kun matkin häntä hetken. Jospa empatiakyvytön apina vähän tajuaisi miettiä omaa käytöstään. Sinun parmesaanisi on mysogeeninen ja haisee mies :) Oletko ajatellut laittaa partikkelisi jo partituuriin :) heh

• Anonyymi

Minulla on kaikki hyvin
      En ole janoinen
      Syön terveellisesti
      Nukun hyvin
      Elimistöni toimii säännöllisesti
      Asun oman katon alla
      Pukeudun sään mukaan
      Olen omavarainen
      Käyn töissä
      Harrastan
      Olen MIES
      Eikä todelisuudentajuni ole hämärtynyt
      sillä en elä toisten unelmia

• Anonyymi

Mutta silti olet palstalla joten jossakin mättää ja pahasti.

• Anonyymi

Ilman naista kaikki on turhaa ja huu haata.

• Anonyymi

Naiset ovat liian suuri kuluerä suhteutettuna siihen mitä he voivat oikeasti miehelle tarjota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ovat liian suuri kuluerä suhteutettuna siihen mitä he voivat oikeasti miehelle tarjota.

Höpön höpön hopo saatanan h o m o..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään h8m8 ole

Maksan kertakohtaisista palveluista ,
        eri aikaisesti,
        kolmelle eri naiselle.
        Tulee halvemmaksi ja olen onnellisempi
        kuin parisuhteessa yhden naisen kanssa.

Enkä mieti lainkaan sitä että miksi en ymmärrä naisia. =D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnelliselta sinäkin vaikutat?
        Tähän aikaan täällä...

Milla on alibi
        Oken töissä. =)

• Anonyymi

Helppo hengittää. Ihana vapaus.

• Anonyymi

Aloittaja ei kirjoita enää kommentteja, eikä vastaile. Tämä elää näköjään itsekseenkin täällä. Nyt on liian pitkä luettavaksi, kun lajittelukaan ei enää toimi.

• Anonyymi

Ne uniapnea kojeet on hankalia vaikka kerroit tottunees niihin.

• Anonyymi

.... .- .-.. --- --- .-.-.- / --- -. -.- --- / - .-.- .-.- .-.. .-.. .-.- / -.- . - .-.- .-.- -. ..--..

• Anonyymi

- ..- .-.. .. -. / .--- ..- ..- .-. .. / .-.. . -. -.- .. .-.. - .-.- / -.- --- .. .-. .- -. / -.- .- -. ... ... .- .-.-.-

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      272
      2472
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      344
      1601
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      53
      1382
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1304
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1282
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      293
      1170
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1043
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1023
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      838
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      821
    Aihe