Äärioikeistolainen diktatuuri jota kokoomus ihannoi äsinne vaan ja anataa kansan maksaa losite elömö
Kaikki kokoomuslaiset loiset voisivat muuttaa Venäjälle jossa on
25
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ketkä ne äänestää valtaan??
- Anonyymi
Hui hai ,voiko olla maallemme enää pahempaa tämän natopurjaaelleilyn lisäksi kuin tämä neiti orpo .tämä täys jenkkinaton ROSVOKOPLAN sätkynukke vie maamme hyvinvoinnin täystuhoon ja USAn sätkynukeksi ,näin se vaan on ,työmies äänestä kokoomusta jos haluat että elämästäsi tulee olemaan kurjaa ja köyhyyttä
- Anonyymi
Ne kokoomuslaiset loiset haluaa Suomeen samanlaisen oikiestodiktatuuri kuin Venäjällä jossa köyhät duunarit kuin sinä ovat rikaiden miljonäärin orjia
Kuten tiedät miten Venäjällä oikeistodiktatuurintoimii
Vai olet konvielömluulossa että venäjä jäällä on kommunismia - Anonyymi
Kokoomus ihannoi Venäjän oikiestodiktatuuri jossa köyhät antaa kaikien rikaille ja elättäbät miljonäärit.
Kokoomuslaiset loiset voisivat mutaa venäjälle - Anonyymi
Juo vähemmän kiljuu.
- Anonyymi
Ootko keskituloinen jolla ei rahaa sählhkölsskuun
Joo
Oletkin sittem pienituloinen työläinen kuten minä
Äänestä kin sdp - Anonyymi
Niin voisi siellä nuo arvoisat paskakasat saisivat arvoistaan seuraa, jotka samat ihmisarvot ja elitismi aatteen muiden kustannuksella ja muihin nähden.
- Anonyymi
Et siis kannata ihmisarvoa muille kuin itsellesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen omaan kannatan. Sellainen toiminta, jossa pyritään viemään ihmisiltä toimeentulo ja ihmisarvoinen elämä, pidän lähinnä terrorismina ja halveksittavana varsinkin silloin kun tuo toiminta kohdistetaan heikomassa asemassa oleviin, kuten viimesijaisen toimeentulon varassa oleviin. Yhteiskunnallisesti se on ihmisarvojen vastaista ja röyhkeää etenkin silloin kun tuota kautta pyritään valitsemaan yhteiskunnallinen ryhmittymä jolta voidaan ottaa ja otetaan vaikka sen toimeentulo on jo vaarantunut ja annetaan sinne mistä olisi ottaa. Sellaiset toimitavat ovat tuomittavia ja jos sellaiseen ollaan ryhtymässä tai on ryhdytty on suorataan muiden velvollisuus nousta puolustamaan niitä jotka eivät itse siihen kykene .Tuollaisille epäinhimillisyyksille ja sellaisiin toimiin yhtyville ei ole olemassa minkäänlaista puollustusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen omaan kannatan. Sellainen toiminta, jossa pyritään viemään ihmisiltä toimeentulo ja ihmisarvoinen elämä, pidän lähinnä terrorismina ja halveksittavana varsinkin silloin kun tuo toiminta kohdistetaan heikommassa asemassa oleviin, kuten viimesijaisen toimeentulon varassa oleviin. Yhteiskunnallisesti se on ihmisarvojen vastaista ja röyhkeää etenkin silloin kun tuota kautta pyritään valitsemaan yhteiskunnallinen ryhmittymä jolta voidaan ottaa ja otetaan vaikka sen toimeentulo on jo vaarantunut ja annetaan sinne mistä olisi ottaa. Sellaiset toimitavat ovat tuomittavia ja jos sellaiseen ollaan ryhtymässä tai on ryhdytty on suorataan muiden velvollisuus nousta puolustamaan niitä jotka eivät itse siihen kykene .Tuollaisille epäinhimillisyyksille ja sellaisiin toimiin yhtyville ei ole olemassa minkäänlaista puollustusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen omaan kannatan. Sellainen toiminta, jossa pyritään viemään ihmisiltä toimeentulo ja ihmisarvoinen elämä, pidän lähinnä terrorismina ja halveksittavana varsinkin silloin kun tuo toiminta kohdistetaan heikomassa asemassa oleviin, kuten viimesijaisen toimeentulon varassa oleviin. Yhteiskunnallisesti se on ihmisarvojen vastaista ja röyhkeää etenkin silloin kun tuota kautta pyritään valitsemaan yhteiskunnallinen ryhmittymä jolta voidaan ottaa ja otetaan vaikka sen toimeentulo on jo vaarantunut ja annetaan sinne mistä olisi ottaa. Sellaiset toimitavat ovat tuomittavia ja jos sellaiseen ollaan ryhtymässä tai on ryhdytty on suorataan muiden velvollisuus nousta puolustamaan niitä jotka eivät itse siihen kykene .Tuollaisille epäinhimillisyyksille ja sellaisiin toimiin yhtyville ei ole olemassa minkäänlaista puollustusta.
Mene Valko-Venäjälle katsomaan miten ihmisiltä viedään ihmisarvo. Suomessa olet turvassa ihmisarvon menetykseltä. Jos olet terve, hakeudu joihinkin tuhansista avoimista työpaikoista. Siellä työtä tehden saat työehtosopimusten mukaisen toimeentulon, jolla elät hyvää elämää. Maailmanlaajuisesti katsoen jopa ylellistä elämää.
Lopeta tuo paskan kirjoittaminen. Aloita kunnon ihmisen elämä.
- Anonyymi
Kokoomuslaiset tuskin riittävät muttamaan Venäjää toimivaksi demokratiaksi, vaikka ovatkin ahkeraa ja aikaansaavaa porukkaa.
Muutoksen pitää alkaa Venäjän sisältä.- Anonyymi
Ne on siellä ku kalavedessä. Moraali ja arvot kohtaavat ,ei tarvitse muuttaa mitään, kunhan ryhtyvät oligargeiksi.
- Anonyymi
Kokomushan haluaakin Suomeen saman oikeistodiktatuurin kuin Venäjällä
Etkö huomaa kun kaikki kallistuu ja kansan berorahta ohjataan suurimmaksi osaksi yritystukiin.
Samoin ulkomaan velka kasvaa ja nekin ken rikaille voitollisille yrityksille
Kaupoista rikastuu ja saa joka vuosi yritystuki ns. Työllistämiseen
Kuitenkin kansa köyhtyy
Sinullekin tosditelaan että olet keskiluokan vaikka uutiset sähkön hinasta
Oikea keskiluokainen kokoomuslainen maksaa sähkölaskun SA omakotitalosisaan ja mökistään laulellen
Jos sähkö on kallista sulla olet pienituloinne ja työlisperheestä - Anonyymi
On hieno äänestää kokoomusta ja asuu vuokralla käydä joka päivä töissä ja ajaa työantajan vanhalla autolla
Sitten kitistään kun eivataa maksaa sähkölaskun.
Siis oletkin pienituloinne et keskiluokan huomaan - Anonyymi
Sähkö halpaa sanoo keslitulo inen
- Anonyymi
Hienoa, että on vihdoin löytynyt syyllinen vasemmistohallituksen toimile.
Ne toteuttaa äärioikeistolaista politiikkaa eli kansallissolisalismia...mutta sehän onkin sosialismia. - Anonyymi
Aivan näin antaa liikaa sosiaalietuutta voitollislle yrityksille.
Mutta se ei oikeistoa tyydytä ne olis halunneet enämmä verovaroja itselen
Siis yritystukiin samaa sosiaali etuutta valtion rahoitus kuin muukin sosiaali apu.
Sillä on vaan niin hieno nimi kuin yritystu ånimi voisi olla hyvinkin yrityksen soiaaliapu - Anonyymi
Kyllä ne loiset ovat täällä kotimaassa kortistossa nauttimassa toisten ihmisten aherruksen tuloksista!!!!
- Anonyymi
Eiköhän nuo yritykset ole panneet ihmiset sinne kortistoon jatkuvilla tuotannollistalousdellisilla irtisanomisilla ja muuttuva maailman tilanne murroksineen pitänyt huolen että pysyvät siellä työpaikkojen hävitessä teknisen murroksen myötä.
Politiikan on aika kohdata arki ja yhteiskunnan vastata muutokseen työmarkkinoiden muuntautumisen kautta ,sekä veropohjaa uudistaen. Kaikille ei ole eikä tule olemaan jatkossa työtä. Tilanteeseen on syytä ruveta miettimään ratkaisua.
- Anonyymi
Suomessa jyllää inflaatio ja toimeentulon turvaamiseen on kasvava paine tuon myötä. Suomi on saanut useita huomautuksia perusturvan tasosta. Tällaisessa tilanteessa ja ylipäätänsäkin viimesijaisesta tulosta leikkaamis pyrkimykset kertovat esittävän tahon syvästä moraalikadosta ja ihmisarvon piittaamattomuudesta.
https://www.amnesty.fi/amnesty-ja-ihmisoikeusliitto-suomen-perusturvan-taso-on-liian-alhainen/
https://www.iltalehti.fi/talous/a/24afd902-8b95-4b45-bce2-49e739b91a42 - Anonyymi
Kirjoitat roskaa. Täyttä roskaa ja teet sen ilkeyttäsi.
- Anonyymi
Sovitaanko nyt niin pikku runkkari että tuut hakeen mua ja kattoon kuka mä on ja punnitteleen tota.
- Anonyymi
𝗣𝗮̈𝗮̈𝗺𝗶𝗻𝗶𝘀𝘁𝗲𝗿𝗶 𝗦𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗿𝗶𝗻𝗶𝗻 (𝘀𝗱.) 𝗵𝗮𝗹𝗹𝗶𝘁𝘂𝘀𝗼𝗵𝗷𝗲𝗹𝗺𝗮𝗻 𝗺𝘂𝗸𝗮𝗮𝗻 𝘁𝗮̈𝗹𝗹𝗮̈ 𝗵𝗮𝗹𝗹𝗶𝘁𝘂𝘀𝗸𝗮𝘂𝗱𝗲𝗹𝗹𝗮 𝘀𝗮̈𝗮̈𝗱𝗲𝘁𝗮̈𝗮̈𝗻 𝗹𝗮𝗸𝗶, 𝗷𝗼𝗸𝗮 𝗺𝗮𝗵𝗱𝗼𝗹𝗹𝗶𝘀𝘁𝗮𝗮 ”𝗸𝗮𝘂𝗽𝘂𝗻𝗸𝗶𝘀𝗲𝘂𝘁𝘂𝗷𝗲𝗻 𝗹𝗶𝗶𝗸𝗲𝗻𝘁𝗲𝗲𝗻 𝗵𝗮𝗹𝗹𝗶𝗻𝘁𝗮𝗮𝗻 𝘁𝗮̈𝗵𝘁𝗮̈𝗮̈𝘃𝗶𝗲𝗻 𝗿𝘂𝘂𝗵𝗸𝗮𝗺𝗮𝗸𝘀𝘂𝗷𝗲𝗻 𝗸𝗮̈𝘆𝘁𝘁𝗼̈𝗼̈𝗻𝗼𝘁𝗼𝗻.”
https://moottori.fi/liikenne/jutut/ruuhkamaksun-valmistelu-etenee-ministeriossa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 911291
- 541154
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926