Pukinmäen koulussa joukko maahanmuuttaja taustaisia teinejä terrorisoi muita oppilaita ja opettajat sulkevat silmänsä. Tätäkö tää suvaitsevaisuus on, että ulkomaalaistaustaiset käyttävät väkivaltaa valtaväestöä kohtaan ja opettajat vaientavat asian selittelemällä, etteivät he ole moista huomanneet. Avatkaa silmänne ja tehkää jotain, älkääkä olko tuollaisia munattomia lampaita. Täytyykö kiusattujen vanhempien otta oikeus omiin käsiin.
Nimim. Monikulttuurisuus EI KUULU SUOMEEN, PERKELE !!!!!
Kun opettajakunta vain seisoo tymput suorana
Anonyymi-ap
2
236
Vastaukset
- Anonyymi
1970-luvulla kantasuomalaiset terrrorisoivat toisiaan eikä silloin puututtu koulukiusaamiseenkaan yhtä tehokkaasti kuin nykyään. Valvovat opettajat hymyilivät ohikulkiessaan, kun koulukiusaajat olivat mestariroolissaan.
- Anonyymi
70-luvulla sai vetää ”terroristeja” turpaan ja sen jälkeen kiusaaminen loppui. Miksei nykyään saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013